Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    overigens heb ik me wel bedacht dat als we een volgend kindje krijgen, dat ze die in het zh meteen moeten gaan bijvoeden. Bij Finn duurde het 2 dagen voordat de bv op gang kwam en dat was niet veel en ging niet meteen van harte. Pas de 3de dag zijn ze gaan bijvoeden. Als ik me nu bedenk hoeveel geluk we gehad hebben, dat hij dat gered heeft!
    Dan wachten we op de uitslag van het bloedonderzoek en dan kunnen we zo stoppen met bijvoeden als het kindje het niet blijkt te hebben...

Hoor mij nou... Eerst maar eens kijken hoe het met Finn loopt... pffff

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Leuk hoor als ze lachen! Bij Finn heb ik 1 x gedacht dat het "echt" was. Maar nu is ie al 2 dagen niet zo vrolijk(nogal onrustig) Dus wie weet als ie zich weer beter voelt!

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Tess lacht nu sinds het weekend gericht....zoooooo schattig! Dat doet een moedershart goed. Vooral omdat ze enorm veel huilt.

Lieke, als ik zing of met haar rondloop e.d. is Tess juist erg alert. Ze wil alles meekrijgen, dus ze blijft dan wel wakker. Ze laat zich graag vermaken.

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Tess lacht nog niet met geluid, kan niet wachten totdat ze dat doet. Ben benieuwd hoe dat klinkt.

5. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    @ Anouk.. jeetje meis.. wat vervelend nou allemaal.. maar ik begrijp je helemaal ook al heeft Angela gelukkig nergens last van, maar ik vind het al erg als ze maar 1 minuut huilt.. pfff ik heb echt met je te doen.. dikke knuff voor jou

@ Suus.. lekker joh dat Tess lekker heeft doorgeslapen.. houden zo!

@ MissN.. spannend zo'n gesprek voor een spiraaltje... ik denk dat ik toch maar voor de prikpil ga.. ik ben er nog niet helemaal uit,maar ik hoor het graag van je als je er meer van weet. En wat naar dat Jaydee niet in haar eigen bedje wil slapen.. hier was dat ook zo in het begin, maar nu gaat het goed gelukkig..

@ Wen.. schop je mannetje maar het bed uit de volgende keer en kruip er zelf lekker in.. Zo nu is het zijn beurt haha en goed dat je gewoon midden in de nacht de lamp aan doet.. is hij ook gelijk wakker en weet hij ook wat hem te doen staat haha.. en ook hoe jij je iedere nacht voelt.

@ Debie.. heerlijk he zo'n rustig kindje.. hier is ze ook zo rustig... nou ja nog wel als ik iedereen zo hoor. En jij klaagt maar lekker hoor.. vinden wij helemaal niet erg.. en we kunnen je misschien ook wel raad geven of alleen ff een hart onder de riem.. kan ook wel eens fijn zijn. En ik hoop dat je schoonouders ook een beetje met jullie meedenken..

@ Mystery.. goed man dat Bryan nu je heeft laten slapen haha. Het ritme hou ik me ook al niet meer aan hoor.. ze komt wel wanneer ze honger heeft, want als ik haar wakker moet maken dan drinkt ze toch niet. En wat een mooi menneke is die Bryan toch he !

@ Dees.. wat naar nou dat je zo ziek bent..he.. eerst je mannetje en nu jij.. had hij het niet even aan iemand anders kunnen geven ofzo..

@ Vivian.. nou we missen je wel hoor.. haha maar ja tuurlijk afspraken gaan voor en hoop voor je dat Bryan gauw weer zichzelf is.. Knuff

@ Ichtus.. lekker meis een lekker rustig dagje voor jou heb je wel verdiend!

@ ongesteld.. nee nog niet.. ben al wel 1.5 week van het vloeien af gelukkig.

@ Zwanger worden.. NEEEEEE echt de eerstkomende jaren echt niet.. moet er niet aan denken pfff Misschien over een jaartje of 4 a 5.. vroeg zat.. Danny staat er echt niet om te springen.. weer die stomme hormonen..

@ Luiers.. ik heb gewoon die van pampers.. heb haar vannacht om half 5 geen schone luier gegeven, want ze had alleen geplast en ze lag nog bijna in coma.. vanmorgen om
    9 uur pas.. en die zat goed vol met plas, maar niets doorgelekt hoor.. Ik geef haar normaal altijd een schone luier bij iedere voeding, maar ze lag nog half te slapen en als ik haar dan wakker maak.. nee vink zielig. Ik heb nog maatje 1, maar ik denk dat ik ook over moet op maatje 2.. kun je dat zien aan de striemetjes?

Als ik mensen vergeten ben sollyyyyyy!

HIer is de nacht echt super verlopen. Gisteravond om half 10 heeft ze de laatste fles gehad en heb haar lekker in haar eigen bedje gelegd. Normaal wacht Danny altijd tot 0 uur voor de laatste fles, maar de ene keer komt ze wel en de andere keer niet, dus lekker in bed. Nou ik schrok vanmorgen om half 5 wakker en madame lag nog te slapen.. ik schrok er gewoon van.. Heb haar wel wakker gemaakt voor de fles, want er zat dus inmiddels al 7 uur tussen.. jeetje.. echt knap sta er echt versteld van.
    Vanmiddag heb ik ff een vriendin op visite gehad en heb leuk speelgoed gekregen van Fisher - Price de Laugh & Learn.. is pas vanaf 6 maanden, maar kleertjes heb ik toch al genoeg voor Angela, dus was hier helemaal weg van gelijk.
    Ze heeft weer aardig last van krampjes, dus heb haar weer een kruikje op haar buik gelegd en ze slaapt aardig door.. Nu begint ze een beetje te jengelen, maar ga haar ook zo weer de fles geven.. want dat is al weer even geleden..
    Gisteravond ben ik ook nog even bij mijn neefje Kees wezen kijken en hij had weer niet aan de borst gedronken.. De suiker was wel iets hoger, dus hij lag niet meer zo heel erg te trillen met zijn handjes.. echt zielig joh.. Als ik Angela en Kees naast elkaar hou joh... jeetje onverstelbaar wat een verschil qua grootte.. foei..
    Nou dit was weer een heel verhaal, maar ja.. tot strakkies..

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahha , ja klinkt geweldig , en ook zo teder :D

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ow ja was ff vergeten te melden dat ik ook al het hele huishouden gedaan heb vanmorgen.. pff nu zit ik me te vervelen.. bah klote weer ook..

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ai ai ai...het huishouden....tja, moet nog beginnen eigenlijk. Kan me er vandaag niet echt toe zetten.

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nee ik ook niet!

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zullen we dan lekker spijbelen vandaag, Debora?

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Tess heeft een superdag vandaag. Nog geen een keer gehuild en zoooo rustig en tevreden. Wat lekker is dit!

12. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    ik doe vandaag alleen de was en het bed opmaken ... Mischa is veel te onrustig om meer te doen.

oh ja... en de keuken even netjes gemaakt. :)Vind het wel weer goed.
    Ik baal van het weer, kan geen boodschappen doen e.d. en m'n man komt vanavond pas weer thuis... Heb niemand om even op Mischa te passen...

13. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    'k ga maar 's kijken of ie wat wil drinken.... hopelijk wordt ie dan weer een beetje rustig... arm kindje.

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Als baby's spugen is het toch altijd een beetje zurig?

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja doen we! :D

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat fijn suus!

Lieke: hoop dat Mischa wat rustiger wordt!

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Nou ja zeg... Fenne had aan 1 borst genoeg en viel meteen weer in slaap, en dat na ruim 3 uur geslapen te hebben... :( Ik verwacht dat ze zo dan wel weer zal komen, heeft ze nog nooit genoeg aan gehad namelijk! haha

Ik ga maar eens stofzuigen nu & een wasje doen...

Mijn vriend is net weg gegaan en komt vanavond pas om 22:00 uur thuis... tis de eerste keer dat ik nu alleen ben met Fenne... vind het best een beetje spannend & moeilijk dat ie weg ging... ik weet dat het al luxe is dat ie zo lang thuis is geweest hoor, maar toch... ;)

18. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Pfff dames.. zit in dubio..

Ik heb een Fiat Bravo 1.9 TD en het is een sportmodel en is gewoon mijn favo.. Ik ben zo trots op mijn auto, maar het elendige is dat ik de kinderwagen er wel in krijg, maar moeilijk. Mijn vriend heeft een auto nodig met trekhaak voor de drive inn en heeft dus een oude auto gekocht zonder trekhaak, maar dit is zijn trots.. Nu heb ik al maanden zitten denken om mijn auto eruit te doen en een grotere auto terug te kopen, maar ik ben bang dat ik spijt krijg.
    Nu is het zo dat mijn Turbo kapot is en dat kost me 900 euro om hem te laten maken.. dit is trouwens niet perse nodig, maar hij is niet meer zo snel. Hij is vorige maand helemaal goed gekeurd en heb alleen 2 adviespuntjes.. de schokbrekers achter lekken en de rechter voorband is de volgende keer aan vervanging toe.. maar dit kost me waarschijnlijk klauwen vol geld, want er kan maar 1 soort band op omdat het 17" velgen onder liggen..

Ik vind het aan de ene kant jammer om hem eruit te doen en aan de andere kant is het ook weer makkelijk om een grote auto te hebben. Danny heeft de auto nauwelijks nodig, want die heeft een bedrijfsbus, vandaar dat hij ook een oldtimer gekocht heeft..

Wie helpt me!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dames, ff een vraagje! Ik weet dat je niet mag dieeten als je BV geeft, maar mag je dan wel gaan sporten? Want ik wil toch zo langzamerhand wel weer is wat gaan doen eigenlijk!

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou die vent van mij heeft ook al grootse plannen hoor! Die wil geloof ik als Rosalie 1 jaar is voor de volgende gaan!

Deel Deze Pagina