hey kletskouzen! was ff druk hier maar alles staat klaar voor morgen! oja 8 sept minimeeting KLEDING ! vandaag wat nieuws gekocht dus doe dat dan aan ligt ook wel een beetje aan het weer! @Dees extra stoelen werden die ook nog meegenomen door iemand? @Vivian leuke kleding hoor!
ik heb vandaag bij de h&m een leuk blousje met topje eronder en een witte 3 kwartbroek gekocht! en met heel warm weer denk een rokje! ach ik zie wel!
Dames.. ik ga zo afsluiten en lekker met m'n hubby op de bank hangen.. als hij iig naar beneden komt.. Tot morgen allemaal. Morgenmiddag ga ik ff naar zevenaar naar het CB, want hier zat hij vandaag dicht.. denk door vakantie ofzo. Ik wil toch echt wel weten wat Angela weegt en hoe lang ze nu is.. Truste allemaal en een fijne avond
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Kenme ... mer=223050 deze heb ik laatst gekocht wat vinden jullie daarvan
Dies echt gaaf.. nu ga ik echt stoppen.. ben nog wel ff online, want m'n hubby wil nog niet naar beneden komen
Nou, mevrouwtje wil gewoon echt niet slapen. Peter is thuis nu en die ging naar boven. Gaat ze letterlijk helemaal in de deuk toen ze hem zag. Ze bleef lachen met geluid Nu zit Peter met haar op schoot op de slaapkamer. Ik weet dat ik nu zwaar van m'n geloof af ga stappen, maar ik wil niet dat Tessa er onder lijd. Ik zag in de wuper bij ons van die pakjes nutrilon. Zit geloof ik 200 cc in. Ik wil namelijk niet een groot pak gaan kopen, vind ik zonde geld als ik het toch maar een keer of 4 ga gebruiken. Maar kennen jullie die pakjes? En hoe werkt dat precies? Ik wil die morgen gaan halen en ze gewoon een paar keer die pakjes gaan geven en dan kolven. Dan kan ik zien of er bloed bij zit. Zo niet gaat het natuurlijk gewoon in de vriezer.
sjonge jonge....wat een gebep... @bankhangers inmiddels.. of bedliggers.. tot morgen... @bones.. ik zou de hap allang gebeld hebben, maar ik geef fv dus kloven zou hier geen reden kunnen zijn..en cb vertrouw ik hier niet zo dus da is ook anders en voor mij hoef je niet weg te blijvewn hoor als ze verkouden is zaterdag... hoe dsat voor tessa is weet ik natuurlijk niet, maar verkouden worden ze toch wel.. of het nu van tessa komt of van de buren of mezelf..dat maakt dan natuurlijk niet uit, maar zo denk ik daarover... ik ga ook nog ff wehkamp kijken.. is dat nog voor vrijdag binnen als ik het vanavond bestel?