ja toch.. lijkt me hooguit voor tessa zelf misschien niet handig als ze er echt ziek van is of voor bones die er dan de hele dag mee moet zeulen (niet oneerbiedig bedoeld maar je snapt me wel..) maar voor de anderen is het (naar mijn mening) geen enkel probleem hoor.. Nora was ook verkouden toen Sizz hier was.. ook geen probleem..
goeie avond meiden, ik wilde even laten weten dat ik komende week niet of nauwelijks online zal zijn aangezien ik alleen morgen vrij heb. knuffie
Botje wat vervelend nou en ja die pakjes zijn kant en klaar! maar je hoeft van mij ook niet weg te blijven want kids zijn nou eenmaal snel verkouden en krijgen ze niks van hoor, goed voor de weerstand en we vinden het natuurlijk heel gezellig als je komt
haha allemaal nieuwe kleren bestellen voor de meeting, vind ons echt een leuk stel... iedereen naar de kapper, beebjes in de meest fantastische kleren, zelf nog even nieuwe kleren... het lijkt wel of jullie een eerste date hebben... uhm ja, dit is natuurlijk ook een eerste date, maar jullie snappen wat ik bedoel...
Goedenavond, Vivian leuke shirts zeg, helaas zijn die in een maat 44 een stuk minder Boney; hier heb ik voor 's avonds ook die pakjes van nutrilon, gewoon ff in een flesje doen en dan in pannetje water opwarmen. Hoop dat ze snel weer beter is. De rest ben ik al weer kwijt Heb besloten de 2e voeding ook af te bouwen, ze komt nu smiddags om de 1,5 a 2 uur voor voeding, als ik die dan kolf en flesje geef heb ik ongeveer 140 ml maar ben daar wel 30 minuten voor bezig en ze heeft er niet genoeg aan. Ga nu de ochtend en avond ff kolven extra zodat ik die voedingen kan houden en de rest stoppen. Tot 6 mnd heb ik nog in vriezer.
dees; heb hier aangebroken zak bv thee, wil je die nog hebben? Ik ga het niet meer grbuiken en is nog goed. Meeting; hopelijk gaat het lukken, moet ik nog wat meenemen? suus; heb je het geld ontvangen?
wen; ja, heb echt te weinig 's avonds, ze kwam steeds eerder en alleen maar huilen, ben ik flesje na gaan geven en ze drinkt na de laatste voeding nog 100-120 uit een fles en krijg er met geen mogelijkheid dan nog wat uitgekolft en omdat ik over 5 weken moet gaan werken en dan niet meer wil kolven ga ik maar afbouwen, maak nu voorraadje op. wil ochtend en avond overhouden.
Debie: Volgens mij had ik dit toch wel gelezen ja, nu je het zo zegt... snap ik helemaal, als kolven niet lukt dan levert dit alleen maar frustratie op op het werk, en das natuurlijk niet de bedoeling...