zooo was ff gestopt met gamen omdat Fenne weer aantal keer huilend wakker werd... maar volgens mij slaapt ze nu weer... dus doeg! Boney, hoop toch zo dat Tessa vanavond lekker slaapt en zich morgen weer beter voelt... geef dr maar een hele dikke knuffel, ook van Fenne!
Moeder zijn 365 dagen, gaan er in een jaar. Een eindeloze reeks van dagen, Allemaal achter elkaar. Als een werkdag is afgelopen Dan is iedereen vrij. Maar een achturige werkdag, Is er voor een moeder niet bij. Elke dag de zelfde klusjes, Elke dag het zelfde lied. En een werkweek van 5 dagen, Die bestaat voor een moeder niet. Mensen die een baantje hebben, Krijgen een vast loon. Een moeder werkt voor noppes, Want moeder, dat ben je gewoon. Een moeder word nooit ontslagen, Raken nooit hun baantje kwijt. Want ze worden zomaar moeder En dat blijven ze altijd Maar ik zou niet anders willen zijn. Het is het mooiste wat er is. Want ons kindje is me kostbaarste bezit!
ik heb al sinds een paar dagen iedere keer tintelingen in me vingers wordt er gek van maar ja zal ook vanzelf wel weer overgaan!
Poooooooooooef wat word er weer veel gekletst! Vooral over de meeting, leuk hoor dat jullie met zo´n grote groep gaan barbecueen! Ik hoop dat het mooi weer word en dat jullie een gezellige dag hebben! Ik ben sinds een paar dagen weer aan het werk, op zich wel lekker. Ik werk 4 en een half uur per dag, dus ik kom aan op het werk drink 3 kopjes koffie en dan mag ik weer gaan Beterschap voor Tessa
vrolijk zijn we hier vaak allemaal, feesten kunnen we ook hier, en dan zonder geluid maar toch veel kabaal, Dingen bespreken met elkaar kunnen we ook, We helpen elkaar heen en weer, Iedereen zit wel eens ergens mee in de knoop, En verdriet hebben mag hier gerust, We delen het met elkaar dat is een lust, Meiden wat is het hier toch fijn, kan me niet meer voorstellen hoe het zonder forum zal zijn!
Thanx nou het goede weer komt eraan! en anders stuur jij het nog ff per post toch Oh en die 4,5 uur werk klinkt fijn en gezellig
Tessa krijgt nu flesje van papa. 140 cc. Ik ben benieuwd of het binnen blijft. Wen, ik wil gewoon 2 of 3 van die pakjes halen. Dan kan ik voedingen afkolven en kijken of er bloed bij zit. Dacht gisteren wel een dip te hebben met de bv. Nog steeds denk ik dat eigenlijk wel, maar goed, das niet echt goed gedacht na vandaag. Ze heeft echt om de 2u beetjes gedronken. Snappie?
En over mini meeting? Lijkt me ook wel wat. Ik hou nu toch nog even slag om de arm wat zaterdag betreft.
JOEHOEEEE Ben ik ook weer even.. Heb veel gelezen , heel veel.. ONWIJS veel... jee dames wat kunnen jullie kleppen. Boney veel succes met Tessa , verschrikkelijk he als je kleintje niet lekker is Hier gaat het weer een stuk beter.. Damian heeft nu een heel strak schema en we laten hem nu huilen als hij op bed gaat.. Nu weet hij waar hij aan toe is en hij is echt een stuk vrolijker. Hij crosst lekker in zn loopstoel en ligt fijn in de box te spelen als hij wakker is. Meer nieuws hier eigenlijk niet , ben erg benieuwd naar zaterdag.... zoals alle dames hier......
dames ik ga naar bed... tessa.. lekker drinken en snel beter worden meis.........! Bones.. Succes he... supermummy.. fijn dat lles goed gaat meis.. miste je al hier... ueh euh. .bent alweer vergeten.. nog niet geslaagd bij wehkamp.. morgen weer verder....hihihi TRUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ