Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36

gatver! was het de eerste keer op?

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ariel klote meid, moet hij lang wachten op een her

3. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Hij heeft het liefst gewoon 3 uur tussen de voedingen :)

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Balen zeg!
    Weet je ook waarom?

Ik had echt een aardige examinator, hoefde maar 20 minuutjes te rijden, dus had gewoon geluk...

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja na 3 maanden.... :rolleyes:

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Deze keer wel ja...hij heeft al een keer gelesd en toen 2x gezakt....en was toen gestopt en nu weer begonnen! Nog 1x zakken en hij mag naar B.N.O.R.

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Sowieso een maand want ze instucteur gaat naar Suriname :(

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    zenk joe... wist ik niet... binnenkort maar eens nieuwe kopen dan...

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat heb ik hier ook! Probeer het nu wel steeds met een paar minuten te rekken alleen :D

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hij zakt gewoon niet nog een keer... komt echt wel goed! En anders is staatsexamen zo slecht nog niet, dan zijn ze stukken minder streng... maar is vast niet nodig!

bedacht me pas geleden trouwens dat ik over half jaartje ofzo mijn rijbewijs moet verlengen... jeetje wat gaat de tijd snel...

11. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Balen Ariel!

Hahaha, gaat het nu nog steeds over shoppen? Ik ben gelukkig mijn klantnummer bij HenM kwijt dus kan niet meer bestellen. Heb nu een bestelling staan bij rainbowbabies, kleertjes.com (komt vandaag), willemijn's winkeltjes en marktplaats. Lijkt me wel weer even zat :)

Juultje ligt inmiddels in de box te keten. Ik heb haar om 9u wakker gemaakt want anders had ze gewoon door geslapen. Ze hing net alweer tegen me aan dus ze gaat het geen uren volhouden, ben ik bang. Nou ja, ze is vrolijk en gezond en ze zal het wel nodig hebben. Ik zag ook dat tandje 2 er nu echt bijna door is. Wat duurt dat lang zeg! Het eerste tandje was er ineens, dat had ik niet aan zien komen, maar dit tandje ben ik nu al weken uit haar kaak aan het kijken :)

12. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ariel, wat balen zeg volgende keer slaagt ie gewoon.

Jullie kletsen weer veel te snel hoor!

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    gaat snel he, ik april 2010 hihi

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    April 2010 is al bijna! :p

15. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik gebruik dezelfde spenen nu al sinds week 7 (nu dus 16 weken). Ik heb zoveel spenen die ik allemaal afwisselend gebruik dat ik ze echt niet ga vervangen na 3 maanden hoor. Volgens mij is dat alleen nodig als je een speen 6 x per dag elke dag gebruikt. Gewoon goed controleren of er geen scheurtjes inzitten lijkt me voldoende.

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Mrijn... ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit er bij Juul uit ziet... zie jij ook gewoon een wittig streepje op haar kaakje? En het is voor mijn gevoel verder naar achter dan je zou denken, snap je wat ik bedoel?

17. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mogguh meiden

Jemig, jullie hebben weer veel gekletst en als ik lees komt er steeds weer een pagina bij dus eerst maar eens zien wat ik onthouden heb.

Debie, thee, ik heb zelf nog een enorme voorraad dus krijg het nooit op maar dank je.

Joma, stoelen, Dwaasje nam het e.e.a. mee.

Boney, gelukkig, je pakt geen kv. Daardoor zal het alleen maar teruglopen.

Dwaasje, fijn dat zo fijn was met je papa

Ichtus, eng dat bultje maar inderdaad, misschien alleen een ontstoken kliertje. Lisa moet hier gewoon stil zijn anders zetten we haar op zolder (kan ze niet meer vanaf dan) zeg maar :) ;) :p

Euhmmmm, supermummy, waar blijven de dagelijkse foto's en wat voor werk doe je?

Ik ben de rest kwijt, komt ook omdat Luuk er doorheen aan het kletsen is via de babyfoon.

Beertje, heb je inmiddels mijn adres anders pb ik hem wel even. Sowieso wel makkelijker als mensen pb-en als ze iets willen weten van me want ik lees er vaak overheen.

Ooh ja, Juultje, die is waarschijnlijk gewoon moe Mrijn.

Zo, Luuk heeft mama uit laten slapen tot 8 uur, keurig. Hij was wel om 2 uur even wakker maar is weer gaan slapen. En ik zit nu in mijn huispakje en trek het pas vanavond weer uit. Jeghhh, kheb de hik :( .

Vandaag wat was wegwerken en een beetje aanrommelen. Ik ben hardstikke moe en enorm huilerig. Gisteren met mama ook boven al staan huilen. Ze vertelde dat ze vaak Thijs* groet. De urn is ovaal en dan aait ze over zijn 'bolletje' en zegt: ha manneke. Stonden we samen te huilen bij zijn plekje.

Morgen weer werken en gelukkig vrijdag voor het laatst. Daarna 3 weken vakantie! Deze week komt de fietskar binnen als het goed is dus kunnen we lekker gaan fietsen in de vakantie.

Zo, verder lezen en wat drinken tegen de hik.

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    trouwens Naatje & Ariel, hier overdag ook regelmatig maar 3 uur tussen voedingen hoor en 4 uur is de echte max...

hier nu zoiets...

07:00
    10:00
    13:00
    16:00
    19:00

en dan de ene keer wel en de andere keer niet om bijv. 23:00 uur of om 04:00 uur... is maar net waar ze zin in heeft...

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik heb me rijbewijs nu bijna een jaar dus kan nog wel ff ;)s

20. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh ja, Vin succes!

Wen, arme Fenne en haar aankomende tandjes. Luuk heeft nog geen puntjes of iets dus zal nog wel even duren dan.

Deel Deze Pagina