Sorry lieve wen, maar kies toch voor de strijk. Over een uurtje alweer richting centrum met m'n vriendin en dan wil ik het weg hebben. Ow, waarom is het nou toch altijd zo gezellig hier...
sjonge meiden... wil toch even zeggen dat ik met een brok in mijn keel zit te lezen wat jullie allemaal mee gemaakt hebben... ik had een en ander al eerder gehoord van jullie, maar poeh wat vreselijk zeg... weet niet wat ik zeggen moet, maar dikke knuffel! Zo moest ik toch ff kwijt...
goede keuze meid... ben trots op je! even snel: hoe gaat het met Tessa? Drinkt ze, plasluiers? En heb je al bloed kunnen bespeuren bij jezelf?
BV dames... merken jullie ook elke maand dat je eigenlijk ongi had moeten zijn? Ik heb dan toch een beetje meer honger, meer pukkeltjes & klein beetje kramp... maar ongi word ik niet... (gelukkig)...
Ze plast weer goed en hier nog geen bloed kunnen bespeuren... Vind het wel raar, maar het gaat duidelijk beter met haar. Had nu net trouwens weer de 1e plasluier. Vanmorgen was hij niet echt nat zeg maar. En nu was hij binnen 2 uur goed nat. Das wel goed dus. *zegt ze tussen het strijken door... * (wie rukt me los van dit forum)
Heb ik eigenlijk nooit op gelet wen, weet ik dus niet. Merk toch dat mn lichaam me nog steeds voor de gek houd. Die hormonen ben ik echt zat... Kan er ook geen peil op trekken hoe ik me voel of ga voelen... *en rukt zich weer los (met veel moeite)*
Goed zo Tessa... Lekker zeg Dwaasje en dagje vrij.. Wen..dankje meis..! Hier bezig met het schoonmaken van de sperzieboontjes. Ben ondertussen hier aan het kijken en mee kletsen, heb toch nog de hele middag tijd ervoor
fijn dat het weer zo goed gaat... maar raar dan he, dat je niet weet wat het geweest is... en het begon mij gewoon op te vallen dat ik me elke paar weken toch anders voel... dus weet zeker dat dit de eisprong weken zijn... raar he? maar gelukkig geen bloed te bespeuren! (wedden, nu heb ik dit gezegd en word ik vanavond ongi )
ik ben weer terug van de winkel, dylan heeft net zijn fuithapje gehad en die ligt nu in bed (te kletsen). zodra dylan wakker word gaan we nog ff snel langs de boer aangezien daar de groente enz veel goedkoper zijn. ik ga ff wat opruimen maar lees wel tussen door nog mee hoor
Naatje: al ongi dus... tja, we moeten er toch een keer weer aan he... en als we een 2de willen dan is het maar goed ook dat de boel weer op gang komt MissN: druk druk dus... red je dat wel, al die boontjes schoonmaken in een middag?
ik moet helaas morgen weer ongie worden bah ik zie daar altijd tegenop aangezien ik veel last van buikpijn heb. grrr...ligt dylan bijna te slapen is de hond weer wat grommend door het huis aan het lopen omdat hij een andere hond heeft gezien.
en bij de boer is groente en fruit ook altijd lekkerder vinden wij... ik moet ook opruimen, maar voel me nog steeds niet helemaal lekker... net even een gebakken eitje gegeten, dacht misschien helpt een krachtige lunch... maar bleh, ben echt beetje ziekjes ben ik bang...