was niet van plan nee... maar ben gisteren avond ineens misselijk geworden en vannacht was drama, dus weinig geslapen... ik word eigenlijk nooit echt ziek, voel me meestal 1 of 2 dgn iets minder lekker en dan is het weer klaar... heb een goede weerstand volgens mij...
ik loop net dylan zijn kamertje op...dus ik kijk naar dylan hij is zijn bedje aan het afbreken hahahahaha kei hard aan de trailies aan het trekken enz... daarstraks heb ik hem een rijstenwafel (vanaf 6maand) gegeven en die brak hij meteen in 2 stukken en hij keek ook echt boos erbij .....
hihi beetje agressief vandaag dus... echt zo'n stoere bink die wel ff aan mama laat zien hoe echt kerels de spierballen gebruiken... "kijk mama, ik breek een rijstewafel zo doormidden, doe dat maar eens na!"
@ik kan jullie niet echt volgens vandaag op de een of andere manier... ed is nu thuis.. cbmuts komt zo.. daarna gaan we zwemmen.. ga ik vanavond ff foto's plaatsen... ik ga er nu van tuss..kreeg net de catalogus van HM binne.. oh oh oh.. das erg zeg.. herfstmode... dan ben ik pas koopziek....ga nu maar vast sparen. heb al zoooooveeeeeel leuks gezien... dames ik ben er voor nu vandoor.. KNUFFFFFF
dylan heeft geen zin om te slapen....dus die ga ik maar weer eens oppaken en in de box leggen want ik moet echt opruimen