Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Haha hier hetzelfde hoor, alleen dan een blauwe was en geen roze! :)

2. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Hyves... ;) het ideale middel om uit te vinden hoe mensen geworden zijn :p

3. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Zo heb ik ook al mijn oude klasgenootjes opgezocht... :) ben de enigste die een kind heeft tot nu toe.

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nee serieus dat haar moeder d'r aangepraat, net zoals ze haar had aangepraat dat ze super knap was.... En d'r broertje was maar een arm kind, die werd echt verwaarloosd qua aandacht. En dat was zo'n lief kind. M'n pa snapt nu ook niet meer wat ie in haar zag! hahaha

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hihi ik ook hoor. Maar goed ben natuurlijk pas 22 en sommige zitten nog op school.

6. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Haha ik ook en wij hebben ook al een reunie gehad van de basisschool en nog ben ik de eerste met baby en ik ben een paar jaartjes ouder dan jij dus kun je nagaan

7. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    :) ben een primeur :) (maarja... 't was ook niet gepland; ik had ook nog op school moeten zitten; dat is nu even uitgesteld... Als ik mijn eerste kindje gepland had, was hij er pas geweest als Joël en ik allebei klaar waren met onze studies... nu moet hij nog 2,5 jaar en ik ben voorlopig fulltime moeder maarja... :) je kan niet alles plannen he?

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    klinkt erg gezellig! :confused:

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    grappig he? zit me ineens te bedenken dat ik me eigenlijk helemaal niet kan voorstellen dat ik een jongetje had gehad nu... echt alsof een meisje echt bij ons past... hebben jullie dat ook? (als je snapt wat ik bedoel :) )

10. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nee maar ik ben dom blond...

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    whahaha... ik bedoel dat ik nu zo in het roze zit en in de meisjesdingen, dat ik ineens dacht: 'stel ik had nu een jongentje, hoe zou dat dan zijn?'...en ik heb geen idee, kan me er niets bij voorstellen... :(

12. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja ik was het net nog een keer aan het lezen.. en toen snapte ik hem.. nee kan t me ook niet voorstellen

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    niks terug gelezen....dus een knuffel voor iedereen.

hier alle was weg gestreken, wasmachine aangezet en gestofzuigt...nu ben ik k.o. ;) ik ben nu dylan de fles aan het geven, daarna snel koken en dan komt de kraamvisite alweer. pfff wat een kunst en vliegwerk.

14. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Pff vanaaf is Danny beunen de hele avond en ik zit me weer te vervelen thuis... heb die 4 muren nu onderhand wel gezien zei ik tegen hem , maar ja tis wel weer geld

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou ik ben er ook weer even , heb wel snel er over heen gelezen , veel over autos , nou ik heb er geen dus jullie mogen niet klagen ook al is je auto te klein , dan maar de achterbank plat , en cosi op de passagiers stoel klaar ! hahaaha :)
    makkelijk praten he ....

hier eigenlijk al heel de middag bezig met t huishouden , maar nog niks gedaan :D schiet ook lekker op he ... keb ontzettend veel was staan :( zie door de bomen t bos niet meer, naja morgen weer een dag ,.... maar dan eerst de baby was :) ..

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo, wij hebben het eten weer op....lekker bami.
    Nu even boodschappen doen en daarna bankhangen. Tot later dames!

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @hihi ja wen wij hebben nog plannen we hebben er altijd 2 gewild en niet te lang achter elkaar dus vandaar
    @diaantje ik mis jullie ook hoor meid nog paar bezoekjes die moeten en dan heb ik weer alle tijd heb natuurlijk ook kei leuke bezoekjes zo ga ik volgende week naar debora en kikkert kei gezellig daar heb ik zin in :)
    @debora en kikkert meiden ik kan niet wachten tot volgende week :)

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oo mijn vriend is net met bryan naar mijn schoonouders en ik ga zo naar een collega maar wat vind ik dat raar dat ik bryan niet meeneem mis hem nu al

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hallo lieve meiden..

Ik ben ziek... hoesterig en voel me koortsig..
    Bah... kwam vanmiddag ineens opzetten... kan het ook niet warm krijgen....heel vervelend...Nu loopt lisa weer te schreeuwen.. da ik moet komen.. nou mooi niet dus he...

Ed komt ook net binnen...kan hij er mooi ff heen...pffff.. hier ook weinig aan huishouden gedaan.. ff was opgehangenen nieuwe er in gegooid... opvouwen doe ik morgen wel.. boven opgeruimd en beneden opgeruimd.. ik vin dhet wel prima.. er komt toch niemand vandaag..

Marijn zou om 18u moeten eten, maar hij kwam al om 17u.. hmmm nou maar gewoon gegeven, want hij had echt honger.. na 7 minuten liet ie steeds mijn borst los..na er eerst hevig aan getrokken te hebben met zijn kaken.. was kennelijk leeg... daarna wel bijna een hele fles gehad....nu dus maar om 20.30 weer en 00u want als ik wacht tot 21u dan moet ik daarna weer wachten tot .1u.. dat duurt me gewoon te lang...hou ik nooit vol.. ik ga straks ook maar lekker op bed liggen...ben doodmoe.. morgen is jurian smiddags vrij en schoonmama is jarig.... ed moet werken van 8 tot 8 dus ik mag er gezellig alleen naar toe met de kids..

Kheb dr zin an.. maar niet heus...ik ga ook maar even hoor...vind t wel best.. mijn schoonzusje is er ook dus misshien laat ik jur en lisa daar wel zodat ik zelf ook ff t bed in kan duiken smiddags.. zij vind het geweldig met ze en de kids met haar.. echt een supermeid is het....

Nou ... marijn ook vandaag weer meer wakker, had het gevoel dat ie koortsig was maar temp was 37.4 dus wel normaal...Hij is ookals ie wakker is erg tevreden , maar wil dan wel het liefst op je arm liggen en contact... de box is ook prima maar niet voor lange tijd.. meestal laat ik m dan ff 10 min op mijn pink sabbelen.. dan valt ie inslaap en leg ik m weer in bed. Hij huilt ook niet zo hard dus ik hoor m ook niet in de woonkamer.. babyfoon hebben we nooit gehad en dus nu ook niet.. Bij de andere 2 hadden we die ook niet nodig want die maakten genoeg geluid om de hele buurt te laten horen dat ze wakker waren, maar marijn heeft gewoon een zacht huiltje.. zelfs als ie krijst.. is op zich wel fijn, maar t kan maar zo zijn dat ik denk dat ie al uren slaapt terwijl ie zich bijvoorbeeld na 2 uur krijsen in slaapgehuild heeft.. nu ga ik wel geregeld even onder aan de trap luisteren dus dat gebeurd me niet, maar toch...misschien toch maar een babyfoon aanschaffen..

Is mrijn eigenlijk nog wel langs geweest de afgelopen dagen? en Joma vandaag ook nog niet he..

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik las in de zwanger en zo of wij jonge ouders.. 1 van de 2 dat er een vrouw was die in 1 jr en 11 maanden 3 kids op de wereld had gezet.. de oudste was 2 jr en de jongste 4 wken.. ze hoopt nu binnen 10 weken van de vierde zwanger te zijn...

DUSSSSSS

Deel Deze Pagina