kan me indenken dat jij dat gevoel hebt, ik heb dat zelf al, sommige mensen zouden geen kinderen mogen hebben en krijgen ze toch en mensen die het wel verdienen lukt het niet. en we kunnen er niets aan veranderen, dat frustreert
Deesje lieverd... kan me voorstellen meid..dat het een moeilijk onderwerp is.. Dikke knuf meissie ik moet nog om precies te zijn nog 10 uur werken in totaal en dan heb ik vakantie.. en dan gaan we bijna naar Deesje.... ohhhhhh zin an.. mischien dat ik vanavond toch maar ga shoppen.. iemand nog een leuke site voor me.. behalve WEHKAMP...iets wat snel levrt
Jeetje Dees, kan me voorstellen dat dat hard bij je aan kwam... wist jouw broer niet dat jullie al erg lang een kindje wilde?
als je op een banner klikt dan kom je op de site waar je die kunt maken... en dan de link in je profiel plakken...
Hoe was het gisteren bij je paps dwaas? Ziet ie er iets beter uit nu? Hij had toch extra bloed gekregen, ook voor zijn hb toch?
ik ben hier ondertussen oude kleertje van Nora in van die afsluitbare plastic boxen aan het doen.. jeej.. wat zijn die kleertjes klein.. Je kunt je al bijna niet meer voorstellen dat ze daarin heeft gepast...
Ja mijn broer wist er vanaf. Ik blonk vroeger in alles uit en mijn broer niet, hij was jaloers ook. Ik heb vaak het idee dat hij me nu de ogen uit wil steken met dingen. We hebben ook ab-so-luut geen band meer. Jeeeey Dwaasje, bijna vrij. Ik vind het zoooo leuk je weer te zien zaterdag!
Ja mijn vader voelde zich gisteren echt een stuk beter en hij ziet er ook weer iets beter uit... gelukkig.. hij was weer aan het lachen en grapjes maken..heerlijke avond gehad gisteren met papa nu vrijdag er weer heen. .heb er zin an! 4 augustus staat dus he? of niet... heb het natuurlijk gisteravond niet allemaal meer meegekregen
Jaaaaa natuurlijk dees...en we gaan elkaar nog veeeeel vaker zien hoor meid...Je schreef gisteren wel na zaterdag komt er niemand meer dat is natuurlijk onzin....! hahha
Ik snap zo'n reactie niet hoor... dit gaat toch om zo'n totaal ander iets dan alle akkefietjes die je vroeger had.. Hoe reageerde hij toen jullie vertelde dat jullie zwanger waren dan?
Fijn dwaas dat het nu beter gaat met je pappa. Gelukkig voelt hij zich beter, dat is al zoveel waard!