Het ultieme winterjasje Er is hie net in een tempo een portie courgette met aardappel naar binnen gewerkt zeg, niet normaal. Wat echt geweldig is, is dat ze tijdens het eten constant hamnjamnjam zegt
Leuke kleertjes Mrijn! Eten: geen idee nog eigenlijk.. Denk gehaktballetjes met satesaus, gebakken aardappels en sla. Hoezo caloriebom
Ook gaaf jasje Mrijn! Echt schattig! Jannmer dat Lune dat soort kleurtjes niet staat. Ik ga ook nog op jacht naar een winterjasje. Beetje een stoere lijkt me wel wat.
Zo ik ben ook weer thuis! Oh dames ik vind jullie allemaal geweldig en gezellig, maar misschien vinden jullie mij wel niet leuk hahaha Wij eten hier hamburgers, gaat mijn vriend zo maken. Gister zouden we gezond eten, maar is uiteindelijk patat geworden. Gaat dus goed hier
Leukkkkk Mrijn! Haha, er stond nog koffie op de senseo van vanmorgen . Kheb maar even nieuwe gemaakt.
MRIJN... leuk leuk leuk.... NAATJE natuurlijk vinden we jou wel leukk....je bent hier toch ook leuk DEES lekker hoor koude koffie... Ik ben nu lekker thuis... en dood moe...ikga vanavond lekker tutten met toetie(elise) Ik moet trouwens echt op letten dat ik Elise vaker bij haar naar noem, ze reageert namelijk ook op TOETIE hahaha straks vragen ze aan haar hoe ze heet en zegt ze TOETIE das natuurlijk niet de bedoeling....
Hallo meiden. Zo vandaag ff naar de HA geweest de spiraal eruit laten halen. Ik had er zoooooo veel last van. Telkens die eisprong en die pijn bleef gewoon. En nu zelfs 3 dagen achter elkaar.. nou had er genoeg van hoor. Ben vandaag ook ongi geworden en heb gelijk maar de prikpil genomen. Van dat gedoe ben ik iig af. Het nadeel van een prikpil is alleen dat het heeeel lang kan duren voordat je weer zwanger raakt, maar dat maakt ons niet uit, want we willen toch niet eerder of Angela moet de 3 zijn gepasseerd. Daar zijn we het iig over eens. Zo ik ga eens even met het eten beginnen. WE eten Kip Madras mmmm helemaal verslaafd aan heerlijk
gezellig diaantje... en oh jee praat me niet van spiraaltje ik haat echt die dingen... leuke lieve foto mummy
Waarvoor? Ben al jaren nergens voor geslaagd, dus is wel weer een keer leuk... krijg ik ook een diploma?
Diaantje, Angela is goed gegroeid he..? Zie het in je msn naam staan..super zeg. Ik hoop nu je je spiraal eruit heb laten halen, je niet zoveel last meer hebt. Hier ook pas een 2e als Jaydee de 3 is gepasseerd. Dus misschien als ze 2 en een half is proberen..