goedemiddag meiden ben der ook weer uhmmm wat hebben jullie in hemels naam gelult vandaag zegt , ik moet gewoon 33 paginas bij gaan lezen , ga een poging doen hoor , maar op voorhand alvast SORRY als ik iemand vergeet
dat geeft toch niets... vond wel grappig, en dan ga ik melig lopen doen en wordt het helemaal verwarrend voor jou...
Zo de hamburgers zitten erin.... Even een fotootje; Mike draaide net weer van zijn buik naar rug hahahaha, hij weet weer hoe het moet... En nu weer terug naar mijn mannetje...
Ik kom me voor een paar daagjes afmelden, we gaan morgen naar Rome tot zondag. Vind het wel raar om zonder Sarah te gaan maar ook wel weer erg lekker, even tijd voor elkaar en doen waar wij zin in hebben, lekker op het terras, dingen bekijken of in het zwembad. Niet dat ik deze week veel hebt meegekletst maar we hebben echt zoveel te doen. Als ik het goed heb is zaterdag de meeting, heel veel plezier allemaal en het gaat goed weer worden dus dat is erg lekker VAndaag ook de uitslag van de meting van het hoofdje van Sarah, alles goed, de afwijking was maar 1,5 procent, en de oortjes staan 5 mm uit elkaar. De fysiotherapeut dacht dat het erger zou zijn. JIPPIE dus