hey lieverds jeetje 40 paginas sinds vanmorgen kan iemand me update geven want heb nog kei veel te doen dus eigenljk geen tijd om bij te lezen word tijd dat ik vakantie krijg dan kan ik het beetje proberen bij te houden al sik thuis ben tenminste hahaha
zowwww daar gaan we dan : maja, hahaha huilende buurvrouw , is ook weer eens wat anders debora , ow wat een mooie foto , wat een scheetje is het toch he botje , fijn dat t nu redelijk gaat met tessa wen ach germ die fenne , dat de tandjes maar snel door komen ! mannen , hier ook meer snauwen als zeggen dwaasje , fijn dat wat lekkerder gaat met je pap ariel ik heb ook geduimd ! heeft het geholpen ? ( leest verder ) joma , veel plezier bij je moeder ichtus , oei da klinkt eng ja , een knobbeltje , maar meisje misschien is het ook niks ! ik duim voor jullie ariel he das klote meis ! mrijn hahaha kleine slaapkop dees, huil maar lekker hoor meid ! fietskar hier kom hij vrijdag missn gefeliciteerd met je vriendin! dees jemig meid , wat een jeugd kikkert jemig meid , moet eerlijk zeggn dat ik je zoizo al snel vond hoor met werken , maar deze uitval der op das minder , knuffie voor jou fietskar , ow jeej ik lees vanalles hier , ben benieuwd hoe de mijne werkt dan debora , ja hier al met zalm geprobeerd , vond hij mwa wen zwanger whahahahahahahahhahahahahahahaha zou t mee moette maken hoor debora , kom gezellie hier op de camping oh hahhaa tis niet grot maar wel leker met zijn 3e missn hier ook al een paar dagen verhogimeid , net 38.4 , denk ook aan tandjes hoor ! ongesteld , moet al weer voor de 3de keer pfff vrijdag de laatste geslikt , maar ongi nog nie zwanger ik denk ook eind van dit jaar begin volgend jaar deesje meid ik ken je gevoel hoor , jij bent langer bezig geweest maar ik heb ook 2,5 jaar lopen kutten , dus ik ken t gevoel ! knufff `maja , jemig wat een meid al he ! naatje wat een schatje joma ook al zo'n scheetje SOW DIAAN ANGELA HEB BRYAN INGEHAALD hahahah hij was de zwaarste van t stel en nu loop hij een beetje achter geloof ik zow dan pfff t was heel wa , nu gaak me pizza in de over gooien HONGERR ! hahahahah
Hey meiden, durf het bijna niet te vragen, maar wil iemand mij ook even een update geven? Ik heb niet zoveel puf meer om terug te lezen....ja ja ja weet 't.....ik is LUI! Vandaag een topdaggie gehad. Tess heeft zich super vermaakt op het kdv. Zo fijn dat ik haar daar achter kan laten met een big smile op haar koppie. Ze vindt het echt erg leuk daar. Vervolgens zijn pappie en mammie naar Arnhem geweest en ik heb 3 paar nieuwe schoenen gekocht. Opruiming bij Invito, Cinderella en Tango. Nou, daar kun je mij gerust loslaten..... En een heerlijk weertje, we hebben zelfs lekker op een terrasje gezeten en geen appelgebak met slagroom, maar een kriekje....oooooook heerlijk! Net Tess weer eten gegeven en....oh oh oh.....fruithap is trouwens gelukt vanochtend. Ik heb het warm gemaakt en ze heeft het heerlijk opgesmuld....JIOEHAAE! Trouwens de leidster van het kdv zei dat je pas na 10 keer aanbieden en weigeren kunt spreken van het "niet lusten" van iets. Dus ik met m'n 2 keer aanbieden was wel erg snel van mening. Ooooh, heb zo'n zin aan vrijdag en zaterdag. Ik hoop echt dat het mooi weer wordt, maar neem maar kleding mee voor beide weertypen...ha ha ha. Anouk, heeeeeeel veeeeeeel plezier in Rome en het gaat helemaal goed komen met Sarah! En even tandjes op elkaar bij het afscheid, maar daarna gewoon lekker genieten. Je kunt je wel weer even lekker opladen hoor.
Ha ha ha Mystery....en toen ging ik idd terug lezen. Bepaalde onderwerpen van vandaag vermijd ik liever even. Teveel oud zeer..... Debie, yep gehad, supersnelle levering hoor....ha ha ha. Ik heb het kleed al bij de cadeautjes neergelegd, dus kan niet misgaan. Kun jij Ilse zaterdag alvast daarop te spelen leggen.
Suus, lekker dagje Arnhem gehad dus... tja, mijn geboortestad is ook errug gezellig! Anouk: heel veel plezier in Rome meid...! Diaantje: jeetje 70 cm! Das best groot toch, of ligt dat aan mij? Maar juist fijn dat het zo goed gaat... toppie! Vivian: heb je dat ene haltertopje besteld van gisteren? en moet steeds om jou lachen... jij vraagt elke keer een update en ik denk steeds... uhm... wat was er ook alweer allemaal
Ben net met Fenne in grote bad geweest, merk dat ze er nog steeds niet heel veel aan vindt... ik weet niet wat het is, ik denk dat ze het spannend vindt ofzo... want er kan geen lachje vanaf in bad... ook niet huilen ofzo, maar ze kijkt heel geconcentreerd... herkend iemand dat? Vanmorgen Chamodent gehaald en dat mag je bij erge pijn elke uur geven (max 6 keer per dag) heb vandaag 4 keer gegeven, ze is iig direct gaan slapen net... das al een vooruitgang! Ik duim voor vannacht... Even een snelle vraag... hoeveel euro vinden jullie normaal dat je kwijt bent voor een hele dag vrijgezellefeest incl. eten & drinken?
WEN... ELise precies het zelfde in bad... stalen gezicht ...niet huilen maar vrolijk ook niet... ergg vreemd vind ik dat ook... Vijgezellen feest pfft verschilt heel erg... ik heb hele goedkope meegemaakt en hele dure
@wen dat roze gestreepte wat ik als eerste liet zien heb ik besteld ja, dat wat als ik als laatste liet zien hangt al in de kast Ja sorry voor de vele vraag naar updates maar ik hou jullie gewoon niet meer bij en na mijn werk heb ik geen fut meer om 40 paginas bij te lezen
ik heb ook mogen bestellen , nu maar hopen dat t ook leuk staat die kleding ! ga even bryan wassen en de laatste fles doen