Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    soms denk ik wel s.. laten wij dat ook mar doen.. is wel heftig, maar dan heb je dat ook maar mooi weer gehad....maar euh.. ik zou dat geestelijk echt niet trekken hoor.. kan nu al niets hebben...

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haai meiden!

Pff, één grote stressbende hier.. De mannen die in ons nieuwe huis de badkamer en wc erin maken schieten niet op en verprutsen ook nog es veel. Ben er vandaag met een woeste kop heen gegaan en heb ze even flink de waarheid verteld. Nou zijn ze zo mak als lammetjes :) Mag ook wel, we betalen ze bijna 3000 euries.
    En ondertussen vraagt Lune veel aandacht en is 's nachts ook nog steeds veel wakker. Ze slaapt eigenlijk alleen als ik haar bij me heb. Tja, zo kan je natuurlijk niet veel. Maarrrrrrr... Gisteren heeft ze voor het eerst gelachen! Echt een brede grijns met tandvlees! Zooooo lief! En vandaag weer! En ook naar mijn ouders. Schattig he :D
    We hebben een muur van haar nieuwe kamertje trouwens knalroze geverfd, heel gaaf!

Nou, nu weer op naar het nieuwe huis! Even checken of ze ze hun werk wel goed gedaan hebben...

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh ja over de auto...

Ik heb niet speciaal iets met auto's.. moet er wel leuk uitzien (doet die van ons niet speciaal hoor) en hij moet het vooral doen.... Ik zou dus voor een grotere gaan, maar dat is wel heel persoonlijk...

@vivian...zonder marijn weggaan heb ikal wel gedaan, maar dat was ff snel tussen voedingen door en edwin was dan wel thuis...

pfffff ik voel me echt niet lekker en ga ff op de bank liggen...

tot later dames..

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ichtus ja ik ook wel ff naar winkel maar nooit langer dan kwartiertje en nu is hij al weg met martijn en ik ga zo weg dus zijn het paar uurtjes en dat vind ik vreemd

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden! weer gezellig gekletst hier zie ik :)

Hier alles goed ! en met Gwen ook weer zoals voorheen! denk dat ze gewoon van de week 2 daagjes ergens last van heeft gehad want nu heeft ze al uhm in 24 uur maar een half uurtje gehuild, dus dat deed ze voorheen ook :) hier vanmiddag op mijn werk mijn uren en dagen besproken , ik ga dalijk woesdag, vrijdagmiddag en avond en zaterdag tot 16 uur werken :) klinkt lekker! en ga beginnen op woensdag 23 april .........dat klinkt wel dichtbij al :( :rolleyes: maar ja moet toch een keer!

ik ga ff op mijn gemakkie terug lezen ;)

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hihi, dacht vroeger altijd wil een jongen, meisje met dat tuttige roze, moest er niet aan denken. Als ze dan wat ouder zijn moeten ze zelf zo'n bukkie enz. dacht bah :oops:
    Maaaaar vanaf de 20 weken echo dat we wisten het word een meid, wil ik ook echt een meid meid en is alles roze. :D :D :D Kan me nu ook niet voorstellen dat ik een knul zal hebben. Grappig hoe snel dat verandert.

Zijn er nog mensen die muzieksmurfen over hebben?

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @joma ik ga ook op woensdag 23 april beginnen krijg wel een raar rooster zal wennen zijn ik ga in de oneven weken op dinsdag en donderdag van 8-18 werken en dan de vrijdag van 7.30-18 en de zaterdag van 8-13.15 en dan de even weken di t/m vrij van 8-18 zal wel even wennen zijn hoor ;)

8. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ik ga de ene week ma en di werken van 7 tot 12, woensdag vrij, donderdag van 7 tot 12 en vrijdag van 7 tot 15.30 en de andere week Maandag en dinsdag van 13 tot 18 en woensdag vrij en donderdag van 13 tot 18 en vrijdag van 09.30 tot 18 uur.

Ik had hiervoor een 25 uren contract en ga nu 23 uur werken.. en dan 1 dag in de week vrij

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh oh oh... als ik toch eens iets uit zou vinden dat er voor zorgt dat baby's de speen niet kunnen kwijt raken... dan zou ik nu zoooo rijk zijn! :) (heb nu al een keer of 20 terug moeten stoppen haha)

Vivian, leuk dat je met Debora en Kikkert hebt afgesproken... veel plezier! Succes met je avondje zonder Bryan, lijkt me ook gek de eerste keer...

Maja, balen dat die werklui niet opschieten... goed dat je ze even de waarheid hebt verteld! ;)
    En leuk zo'n knalroze muur... we verwachten wel foto's als het af is he? :D

haha die Ichtus, vanochtend was het misschien in 2010 en nu speculeren we al over zwanger worden binnen 10 weken ;)
    En beterschap!

Heb Mrijn ook al ff niet gezien... ach die duikt wel weer op... anders sms ik haar wel van de week...

Debie, wat bedoel je met een bukkie? Ja, een meisje is toch wel geweldig he? Ik vind het ook zoooo leuk!

niemand vergeten? sorry anders!
    x

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Thnx wen... voel me nog steeds belabberd. ga zo na t voeden lekker op bed liggen.. tv kijken.. zet mijn wekker wel op 00u.

@Joma.. heerlijk dat gwen nu weer leker rustig is meis...

@werken.. ik ga weer 16 u werken.. uren zijn elke week en dag wisselend.. al werk ik door de weeks altijd pas na 16.30 ivm schooltijden van jurian.. wil ik graag zelf kunnen brengen en halen.. en in het weekend kan ik hele dag worden ingeroosterd..

De werktijden vallen tusstn 6.30 u en 01.u . tot een half jr na de bevalling werk ik niet later dan 23u..moet officieel op 7 mei weer beginnen, maar heb nog 3 weken extra vakantie.. dus t word eind mei.. we gaan in mei nog een week op vakantie dus das wel lekker...

meiden ik ga voeden en dan duik ik mijn bed in met een kop thee...

Tot morgen weer...KNUFFELSSSS en een fijne nacht gewenst...

11. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hey meiden,

IK heb net alles bijgelezen. Knuffel alvast voor iedereen...

De afgelopen 2 nachten waren heel zwaar, nauwelijks geslapen. Dus vandaar dat ik ook maar even een ego berichtje plaats.

Kaylee heeft veel last gehad van krampjes, en wilde continu bij me zijn. Dus ik heb twee nachten van een uur of 1 tot een uur of 7 met haar in mijn armen liggen doezelen. Hopelijk gaat het vannacht beter want anders moeten Norah en Nico het echt ontgelden. We hebben volgens mij ook een regeldag want mevrouw wil wel erg vaak drinken vandaag. Nou ja, dan hebben we dat ook maar gehad.

Gisteren ben ik voor eht eerst naar de AH geweest om boodschappen te doen. Maar toen ik thuis kwam was ik echt helemaal kapot. Ik ben meteen naar boven gegaan om wat te rusten. Zo irritant als je nog niet eens boodschappen kunt doen.

Gisteren was het cb hier nog, Kaylee was in 4 dagen 200 gram gegroeid! Daar hoef ik me geen zorgen over te maken gelukkig.

En we hebben vandaag foto's laten maken bij een fotograaf, van een blote Kaylee. Hopelijk worden ze net zo mooi als die we van Norah hebben laten maken. We hebben meteen een poging tot pasfoto's gedaan, maar Kaylee had haar ogen steeds dicht of was aan het huilen. Dus nu moeten we later nog een keertje terug. In April gaan we naar Spanje dus dan moet ze bij mijn paspoort in staan.

Oh peking express begint.... Volgens mij heb ik heel rare zinnen getypt. :( Het lukt me niet echt om met mijn vermoeide hoofd goede zinnen te produceren. :rolleyes:

Tot later...

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oke, niet naar het nieuwe huis. M'n vader is al even wezen kijken. Het ziet er nou netjes uit gelukkig..

Wen Ik kijk steeds vol bewondering naar de foto's van Fenne. Ik vind haar echt zo'n mooi en bijzonder koppie hebben!
    Als je hebt uitgevonden hoe baby's hun speen niet kwijtraken, laat je het dan even weten? Dan krijg je een kadootje van me, ik heb er wel wat voor over :)
    Ben je trouwens ook op hyves?

Ichtus Beterschap meid, doe maar lekker rustig aan!

Werken Ik werd gisteren gebeld door de creche, voor een intakegesprek :( We zouden Lune eerst per 1 april naar de creche doen omdat ik dan weer naar school moet. Maar ik vind dat echt nog te vroeg, ze zit ook niet lekker in haar vel en wil haar dan niet op de creche hebben. Ik denk dus dat dat ergens in mei wordt en dat ik een beroep doe op de oma's om te overbruggen tot die tijd als ik naa school moet op maandag.

Ow, vriendje komt net thuis. Nou ja thuis, we zijn bij mijn ouders. Gaan we dus zo naar ons eigen huis. Ik hoop dat Lune een beetje slaapt vannacht, ik ben echt kapot!
    Slapen jullie kindjes trouwens bij je op de kamer of in hun eigen kamertje?

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ben benieuwd naar de foto's van Kaylee, mamaNorah!... leuk dat je dat al gedaan hebt... zouden wij ook moeten doen! :D

14. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ben even achter de pc gekropen maar voel me nog veel te slap. Ik denk aan jullie allemaal meiden maar actief posten lukt me even niet.

Morgen moet ik me naar de gyn slepen dus strakjes maar weer in bed kruipen om wat energie op te doen. Ik ga sowieso naar boven want Luuk heeft rond deze tijd altijd zijn huiluurtje en is rustig zodra hij mama ziet. Mama is dus elke avond al vroeg boven :rolleyes:

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ff snel berichtje van mij

vanmiddag naar de gyn geweest en kreeg daar even niet zo'n leuk nieuws te horen.
    Er zit nog flink wat bloed in mijn baarmoeder. Lijkt een stolsel. Die moet er uitgehaald worden, zo snel mogelijk ivm infecties (die er nu waarschijnlijk al zitten) Vrijdag wordt ik dus , zoals het er nu uitziet, gecurretteerd. Toen de gyn verder keek bleek dat er ook nog een forse holte met vocht (ontsteking) in mijn buikholte zit, net buiten de baarmoeder. Deze verklaarde mijn klachten. Tijdens de currettage willen ze kijken of ze die holte leeg kunnen zuigen.. (klinkt goor!) de gyneacologen moesten wel nog gaan bekijken hoe ze dat moesten gaan doen.. :confused: :(
    Ook heb ik een blaasonsteking.. daar heb ik nu een kuur voor..

Nou dat was het wel zo'n beetje.. vond het ook wel genoeg.. had dit niet verwacht.. Blaasontsteking wel. maar de rest niet.. viel me een beetje rauw op mijn dak.. weer een ok.. bah..

Ik duik mijn bedje in.. voel me ook nog steeds niet fit..

sorry voor mijn ego-berichtje, maar heb de puf even niet om bij te lezen..

kuz voor jullie allemaal

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo terug gelezen maar om overal op te reageren is te veel!

@Sizzel bah curreteren ! das minder! ben blij dat het bij mij gelijk gebeurd is na de bevalling, want zo zie je maar weer! dikke knuff meid! je moet maar denken is het gelijk goed schoon ;)

17. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Jeetje Sizzel.. wat naar nou weer.. Denk je ook dat het allemaal goed gegaan is en blij dat je er vanaf bent krijg je dit.. Sterkte meis.. dikke hug,

Hier ligt Angela gelukkig net te slapen na 3 uur bijna huilen.. pfff ben nu echt doodmoe.. sorry hoor, ik mag eigenlijk echt totaal niet klagen als ik sommige mensen hier hoor. Angela huilt normaal bijna nooit. Ze heeft nog wel veel krampjes en veel scheetjes laten, maar nog geen ontlasting gehad vandaag.. tot nu toe heeft ze iedere dag ontlasting gehad, dus maak me wel een klein beetje druk, want ik gebruik nu ook dat johannesbroodpitmeel en ben bang dat haar ontslasting te hard is.. heeft iemand hier ervaring mee?

Sorry voor mijn ego berichtje hoor....

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    :cry: :( jeetje kom ik net thuis denk lekker naar mijn mannetje en mijn zoon, zijn ze nog niet thuis en dat terwijl hij om 9 uur thuis zou zijn

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    klinkt misschien ego maar ik vond het al moeilijk om te gaan en nu is hij nog niet thuis vind ik niet leuk ik gun hem zijn avondje weg wel maar wil gewoon dat hij nu thuis is
    sorry voor mijn geklaag

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou hier laat Gwen ook altijd veel scheetjes niet normaal en stinken :oops: en ze poept om de dag dus eens in de 2 dagen , kan geen kwaad volgens het cb er zijn er bij die nog minder poepen, denk dat je je niet druk hoeft te maken het komt vanzelf, gwen deed in het begin iedere dag en nu heeft ze al paar weken dit ritme ;)

Deel Deze Pagina