Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dies leuk Joma!

Ichtus, fijn dat het zwemmen leuk was!

Ik ga slapen..truste meide!
    Tot morgen!
    Knuff...

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Mrijn je hebt een pbtje terug!

ben nu echt weg! truste alvast!

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    leuk hoor idereen naar bed,,,, nou dan wacht ik wel op botje...

en Joma... wij willen hier zo rond 12 uur half 1 wegrijden... dus kijk maar

4. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Wij zijn aankomende zondag 35 € p.p kwijt voor een vrijgezellenfeest

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben er dwaasje.... Haha lief dat je wacht....

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vanmiddag lekker met vriendin naar centrum geweest. Was gezellie. Heerlijk op Terras gezeten. Tessa was zoals altijd erg zoet. Ze vind het prachtig om alles te bekijken. Je hebt (bijna letterlijk) geen kind aan haar.
    Heb bij de hema corrigerend ondergoed gekocht. Jaja, zo'n hempje wat wen bedoeld en een hele charming onderbroek. Zo'n soort wiel rennersbroek met pijpjes tot iets boven de knieen en dan tot boven je taille.
    Dat hempje is echt MEGA strak. Haha, kreeg hem bijna niet aan (over m'n (.)(.) ) Maar toen ik het hele spul aan had zat het erg lekker en idd geen geblubber meer over m'n broeksband.
    M'n broertje heeft zich kapot gelachen. Die was er op dat moment toen ik me aan het insnoeren was. Hahaha!
    Maar heb al wel ondekt dat dat hempje niet makkelijk is met de BV. Je krijgt het moeilijk omlaag zodat je boob bloot is, laat staan omhoog...
    En dat broekje doet wonderen voor m'n blubberbillen/blubberbovenbenen.
    Verder heb ik de schoentjes omgeruild voor een maatje groter bij de prenatal.
    En bij de tuinen heb ik BVthee gekocht. Wil dat wel eens gaan proberen voor als ik weer een dipje heb. Heb vanavond 2 koppen op, we zullen zien of ik morgenvroeg met zulke ( . ) ( . ) wakker word. :)
    Euhm, wilde nog wat vertellen, maar dat is vast een leugen geweest want ik weet het niet meer.

Wen: ik vind 100/150 euro een normaal bedag hoor. 200 had ik eigenlijk in gedachten.
    Je kan ook zo'n gps speurtocht doen. Dan word je ergens gedropt en dan krijg je gps mee om de weg te vinden. En dan onderweg allerlei activiteiten doen.
    Ik heb zelf 1x een vrijgezellen dag georganiseerd en toen hebben we een beautydag gedaan. Was ook errug leuk met al die meiden in badjas. We hebben ons slap gelachen. Weet niet meer wat dat koste, is al aantal jaar geleden.

EN! ik heb seizoen 5 van 24 van m'n schone zus te leen. Dus dat word weer weinig forummen de komende dagen. :)
    Maar ik ga er nu en ook morgen denk ik niet aan beginnen, daar heb ik geen tijd voor!

Nou, dat was mijn story wel zo'n beetje geloof ik.

Is hier verder nog iemand?

Dwaasje?

Anders ga ik naar bed.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou, dan sluit ik maar af vandaag. (wie anders ;) )
    Truste meiden en tot morgen.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    *komt door een kiertje naar binnen want is al wakker en boontje had de deur niet op slot gedaan*

goedemorgen beetje vroeg maar was al wakker, had het warm, lig bij mijn schoonouder op zolder en was best warm, dus ging ff wat drinken pakken!me moppie ligt lekker in coma gelukkig......

@Dwaas oke dan weet ik dat kom ik wel ietsje eerder om eerst een bakkie te doen en bij te beppen ;) maar we spreken elkaar nog wel voor die tijd!

@Boney hihi klinkt heel charmant jou strak geregen setje :rolleyes: :) en fijn dat het gezellig was vandaag en Tessa het goed heeft gedaan! hoe is het nu met haar? ben benieuwd wat de bv thee doet ..hoe is met je boobs nu?

nou ik ga nog maar ff slapen want is wel erg vroeg :oops:

*sluipt heel zachtjes naar buiten anders wordt iedereen wakker, doet netjes de deur opslot na dat er een raampje op een keertje staat,draaid de sleutel om ,en legt de sleutel netjes onder de mat, loopt op der tenen weg, en zoekt der bedje op*

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Retterdeteeeeeet, kaboemmmmm, bammmmm, rinkellllll, fuuuuuutttttttt, WAKKER WORDENNNNNNNN :)

Mogguh,

Kga zo werken en daarna even naar het Kruidvat. Dan naar huis, ik wil niet blijven hangen.

Ik eet nu een bammetje en Luuk ligt nog in dromenland.

Tot latersssssss

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    sow dees ik ben idd wakker geworden van je :)

goeie morgen meiden,

ik kwam alleen ff hallo zeggen want ik moet werken :( geen zin want ik heb een rot nacht achter de rug. dylan kwam om 11uur heeft bijna 45min liggen te jammeren/huilen eindelijk in slaap gevallen tussen ons in op het voedingskusssen, toen kwam meneer weer rond half 4 gelukkig heb ik hem (met moeite) stil gekregen en vervolgens kwam hij weer om 7uur. dylan zit duidelijk in een sprongetje hij is echt stronts vervelend s'avond en s'nachts hij is nu 23weekjes en in het boek van oei ik groei hebben we nu een onweers weekje en jah hoor dat klopt als een bus.

dylan ligt nu nog ff te slapen dus ik ga me maar ff snel aankleden en mijn haren doen.

misschien tot straks meiden (dan kom ik ff illigaal via het werk op internet)

knuffie

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    EEEEEEEEH DEES.....GEK! Fijn hoor, nu ga ik vandaag door het leven als een grote wal onder mijn oog.....
    Maar ik hoop dat het gesprek voorspoedig verloopt.

Hmmmm, Kikkert....ik sluit me bij jou aan. Hier ook al zo'n rotnacht, nouja, rotochtend. Om 6.00 wakker (op de buik gedraaid), 6.30 van de buik weer op de rug gelegd, 7,10 idem, 7.45 idem, 8.00 eruit gegrist en we zitten nu beneden.
    Ze is de laatste dagen weer telkens om 6.00 wakker, niet erg fijn. IK BEN MOE!
    Maar werk ze meid en ik hoop dat Dylan er snel doorheen is.

Ik ga mijn kleine meid fruithapje geven en ik zal zachtjes doen, zodat ik de rest niet wakker maak.

12. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Mogguhhh...

Jaydee is nog steeds veel wakker 's nachts.
    Vanochtend wou ze niet veel eten..
    Ga der zo even tempen en aankleden, als ze dan nog steeds verhoing heeft ga ik de HA even bellen.

Vanmiddag ga ik even naar het stadje, nog ff kijken voor iets leuks voor Zaterdag en nog een paar andere dingen halen...

Kikkert en Suus beide niet lekker uitgeslapen dus.. :(
    Balen is dat he, vooral als het zo'n lange tijd is goed gegaan. Kikkert werkse meis.

Dees, ik hoop dat het gesprek een beetje goed verloopt.

13. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik heb toch de HA even gebeld...de verhoging was nu niet rampzalig, maar haar normale temp is 36,9 en heeft nu toch 37,7. Dus ik vind ht toch wel een beetje vreemd, moet er om half 3 zijn dus ben benieuwd wat ze zeggen..

14. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik heb een cd gdownload: Kinderliedjes top 100. We willen Jaydee heel veel kinderliedjes gaan leren. En ze vind het echt leuk als we voor haar zingen..

15. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Goedemorgen allemaal.. hier voor mijn doen ook al vroeg wakker.
    Heb om 10 uur sollicitatiegesprek bij een taxibedrijf. Lijkt me echt ontzettend leuk. Vanmiddag worden mijn nagels weer gedaan, dus heb een lekker druk dagje. Danny was al vroeg op.. heeft Angela de fles gegeven en is nu de vaatwasser aan het in en uitpakken. Lief he!
    Nou ik ga nog ff een sigaretje roken en dan ga ik.
    Dames Wish me Luck..

Tot strakkies

16. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik duim voor je Diaantje!

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Diaantje Succes!

Zo ben weer bijgelezen!
    Finn is op het kdv... Ga ik vandaag een beetje wassen, opruimen enz. (tenminste das het plan hihi)
    En ik wil oude kleertjes van Finn fotograferen en op marktplaats zetten. Al dat kleine spul. Ergens jammer, maar om nou alles te bewaren...

Gisteravond bij de ouders van een jeugdvriend van Marc op bezoek geweest. Was erg gezellig! We hebben 3 bonsaiboompjes gekregen. Die man kweekt die, en Marc vind dat geweldig. Ik ook trouwens. Nou een is geen bonsaiboompje maar een bonsaiBOOM! haha en de andere 2 zijn wel klein. Leuk hoor!

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Bonsaiboompjes zijn inderdaad erg leuk Debora.
    Ik heb veel (niet alles) van Jaydee der kleine kleertjes ook op MP gezet. Vind het erg jammer, maar ik kan niet alles bewaren.

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hey....ben ik weer.
    Diaantje, succes meissie! De duimen draaien hier voor jou!

MissN en Deb, goedenmorgen! Dus Jaydee is niet helemaal in haar hummetje. Nou, dan is het wel erg fijn dat je vanmiddag al naar de KA kunt. Ik hoop dat er niets aan de hand is en dat jullie gerust gesteld worden.
    Zingen vindt Tess ook geweldig, terwijl ik echt zo vals klink....Toch leuk dat ik 1 fan heb.

Deb, een dagje lekker hangen is ook heerlijk hoor als de kleine op het kdv is. Ik geniet er in ieder geval wel van, zeker omdat ik weet dat Tess het erg leuk vindt op het kdv.
    En kleertjes....tja, ergens zonde om alles te bewaren. Maar da's meer gemakzucht, omdat ik geen zin heb in al dat gedoe met verkopen en opsturen. Maar laat even weten als het echt geld opbrengt, want dan zal ik ook eens even gaan handelen.

Hier was mevrouw helemaal munt na de fles. Tja, geen wonder als je vanaf 6.00 al wakker bent. Ik heb haar al slapend in bed gelegd en dat is al heel lang geleden dat dat kon. Ik denk dat ik vanmiddag even ga wandelen met Tess, maar dan moet het weer wel bijtrekken. Het zou droog en
    21 graden worden, maar nu miezert het nog.

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Suus, nee Jaydee is niet helemaal lekker. Ik maak me toch een beetje zorgen, wie weet is er niks aan de hand hoor, maar dan ben ik toch weer gerust gesteld.
    Ik klink ook vals en het is inderdaad leuk te weten dat je toch 1 fan hebt ja :D

Hier is het wel bewolkt, maar warm en het is gelukkig droog :D Jaydee geef ik om kwart voor 11 ong eten en ga dan even naar het stadje..

Deel Deze Pagina