He suus! Tis hier ook grijs.. mmm zal zo wel beter worden verwacht ik. Ach verwacht niet dat de kleertjes echt wat opbrengen, we zien wel. Alleen de camera moet opgeladen worden en er is niemand thuis om me te vertellen waar de oplader is Tess zo moe? tja moet je niet zo vroeg wakker worden meissie! hihi. Hier nog zo een hoor! En gisteravond niet geslapen, maar moe? Hij niet! Zat al weer vrolijk op het kdv te "spelen". Het is ook wel effe lekker een dagje niet. kan ik een beetje aanlummelen... Oh was helemaal vergeten te vragen naar Jaydee! Las idd dat ze niet zo lekker was. Ben benieuwd wat de ha zegt!
goodmorning.. ff snel tussendoor... Dees belde me net met het verzoek of ik hier even wilde vragen of er mensen zijn die een parasol mee zouden kunnen nemen zaterdat.. Als de kiddies in bad zitten dan staat haar enige parasol boven hun en zitten wezelf onder die brandende schijf.. niks ergs aan als je al lekker bruin bent, maar wanneer je lijkt op de vlakte van de noordpool zoals ik en nog meerderre dan is dat niet fijn...dus dames..Laat het ff weten.. ook ff pb via dees zodat zij kan inventariseren... Nu boodschappen doen en ikzelf ben er straks weer.. KNUFFF
Ik heb wel een parasol, maar dan zo'n enorme joekel. Past niet eens in de auto....is destijds opgehaald met een bus....ha ha ha. Dus snorrie!Maar ik heb wel factor 50....anyone?
Diaantje: succes met sollicitatie... MissN: hoop dat Jaydee zich snel weer beetje beter voelt... dis niks zo... Ichtus: oh wat heerlijk zwemmen met je drie kids... super lijkt me dat! Debora: succes met de verkoop... hihi Suus: lekker slaapkopje dus... heerlijk hoor! En ja, het weer mag van mij ook wel wat beter worden! Kikkert: balen van je rotnacht... breekt op he? Hier is Fenne om de 1,5 uur wakker geworden... maar das al dagen zo... Ik merk dat ik met dezelfde automatische piloot nu naar haar stommel als ik tijdens de zwangerschap naar het toilet deed... toen 6 keer per nacht plassen, nu 6 keer per nacht even de speen in haar mondje duwen... ach, het went!
oh om 2 uur trouwens naar de fysio voor nieuwe meting... vind het wel weer spannend zeg! Ze slaapt nu sinds de vorige meting niet meer in de zijslaper omdat dit nu met omrollen toch gevaarlijk is... dus ik hoop toch zo dat het niet verslechterd is nu ze ook op haar andere zijde kan slapen...
Raar he, dat zulke dingen wennen Wen? In het begin lag ik maximaal te luisteren naar elk kuchje en zuchtje van Tess en nu word ik alleen nog wakker bij echt bleren. En vanmorgen was ik ook een aut. piloot met weer goed in bed leggen hoor. Tess kreeg geen boe of bah van mij. Maar leuk is anders, toch liever dat de beebjes ons de nachtrust gunnen hoor.
ja ken dat zo op de auto-piloot... spannend nieuwe meting ik ben benieuwd! Ik duim, duim duim voor Fenne!
Ik zou echt zooo graag willen dat Fenne eens een paar dagen doorslaapt... gewoon van 23:00 tot 07:00 ofzo, dan ben ik al heel blij... nu is het zelfs weer zo dat ze om 23:00 uur en om 04:00 uur voeding wil... en dan tussendoor nog wakker worden vanwege tandjes-pijn en niet zelf in slaap kunnen komen... maar gelukkig heb ik vakantie en voel ik me wonder boven wonder 's ochtends eigenlijk helemaal niet zo moe...
hihi...das waar Suus...vandaag 5 maanden! echt vreemd, ben helemaal in de wintermood... zag net in de kast de voetenzak voor de wandelwagen en wilde ff kijken of ik die nog steeds zo leuk vind... hebben een spijkerstof wagen & destijds een zilvere voetenzak uitgekozen... vind het echt zoooo gaaf staan, heel stoer! dus ga nu maar eens op zoek naar een winterjasje die mooi staat bij zilver...ik denk zelf hard roze, volgens mij knalt dat lekker met elkaar... wat denken jullie? tsss tis hoogzomer (tenminste dat zou het moeten zijn) en ik denk aan winterjassen en warme chocomel...
Morgen boney! Wen: hard roze is wel blits erbij! En staat Fenne denk ik mooi! Ik zit ook in de wintermood hoor!
Diaantje succes. Leuk bij een taxi bedrijf. MissN, ik ben benieuwd wat de huisarts zegt over de verhoging. Parasol, die heb ik wel, maar dat is er ten eerste 1 op zo'n grote voet, en ten 2e gaat die echt niet in de polo passen. Euh.. Ow wen lekkere nacht gehad. Jeetje zeg. Suus, jij ook al. En ik ben ook zoooo moe de laatste dagen. Kan altijd wel slapen. Echt erg. Want Tessa heeft gewoon netjes tot 7u geslapen vanmorgen, maar dan word ik wakker en denk ik neeee, ik wil slapen. Dat heb ik echt nog nooit gehad zeg. Ach, gaat vast wel weer over. Hoest hier verder? Ik ga ff een bakkie maken. En ff wat telefoontjes plegen. Doei
goedemorgen lieve dames.. DIAANTJE succes vandaag.... DEES en DEBORA werkse..... BOTJE ik ben in slaap gekukkeld ONGI gister hier zoveel over gehad ben ik nu opeens weer ONGI...bleghhh WEN Knuf... weet niets beters te verzinnen... DEES heb helaas geen parasol,welke ik mee kan nemen... Nou voor de rest weet ik het even niet... kusjes voor vandaag JOMA natuurlijk kom je lekker eerder!
goedemorgen hier net thuis geariveerd! was gezellig! ik heb wel een middelmaat parasol die kan wel mee! @@Dwaas kan die nog mee in de bus?