lekker hangdag! mmm niet gevonden wat ik zocht Kikkert: Finn die mag alleen naar sesamstraat kijken van mij! haha
gotverdegotver sorry hoor! Ik heb het kindergeld van Finn op de verkeerde spaarrekening gezet en nu kan ik er niet aan. Dus heb de bank gebeld; er zit al vanaf het begin een blokkade op die rekening. (ja logisch WIJ hebben niet om die internetspaarrekening gevraagd! Die was er ineens!) maar nu zouden wij vorige maand een brief hebben gehad, en verder konden ze niks doen. Dus ik zeg: heb geen brief gezien. Ja die heeft u toch echt ontvangen... Ik net beneden tussen de post van m'n schoonouders gekeken of ie daar tussen zit, nee dus... Marc zo maar vragen...
http://www.borstvoeding.com/agenda-bors ... -2008.html Dit lijkt me wel wat voor onze volgende meeting. Zeker voor de BV mama's leuk. (Als we dan nog bv geven).
Debora het zit je ook niet mee he.... WEER... hier is het stralend prachtig weer...ik wil eigenlijk ook naar de HEMA voor dat sexy ondergoed... maar hb geen zin pfft... vanmiddag ga ik nog even tennissen...en vanavond stuk lopen... jaja ik moet natuurlijk weer iets gaan doen aan die belabberde conditie van mij.... Botje... had ik nou begrepen dat jij ook komt naar otterlo of ben ik gek geworden...en is het alleen wishfull thinking... Aangezien ik dus vanaf zondag geen internet meer heb wil ik ongeveer weten wie er allemaal komen gewoon uit nieuwsgierigheid.. hihi nou meiden... pffft het is nu al warm hier...ik ga aan de spa rood
argg ik hoopte dat j het ook online kon kopen maaar helaas... Kijk maar Botje... zie wel dan...moeten we misschien maar mijn telefoonnummer laten dwalen her en der...
nee het zit ook niet mee.... MAAAAAR je gelooft het of niet, ik hang net de telefoon op met de bazin! Of ik nog even mijn uren kon doorgeven... (shit agenda in de luiertas, luiertas op het kdv...) Dus ze belt me vanavond en dan gaat ze kijken of ze al een bedrag kon overmaken! jeeeej! We kwamen namelijk heeeeel erg in de problemen zonder mijn geld
hehe eindelijk toch debora..... nou ze moet niet kijken of het kan... ze moet het gewoon gaan doen....muts
Hallo allemaal. Nou het gesprek ging wel redelijk goed. Ik wacht gewoon af. Heb hier alweer 10 nieuwe sollicitatiebrieven liggen voor andere taxibedrijven. We gaan gewoon vrolijk verder.. Ik ga nergens meer vanuit hoor. Ik hoor het hopelijk vrijdag en anders Maandag. Dank jullie voor het duimen draaien.. superrrrrr
Hehe Debora.. werd eens tijd of niet dat je je geld kreeg. Waarom hebben ze het niet gewoon eerder overgemaakt? En wat doe je nu met werken?
Diaan, is het als chauffeur? Lijkt me wel erg leuk. Maar dan moet je toch wel je taxipas halen? Of is het achter de receptie? Ik help je duimen.
Oh spannend diaantje.. toch klinkt je niet heel enthousiast of heb ik dat mis... daisy zeg even tegen DR blank dat hij en beetje moet opschieten ... grapje hoor meid.....
Lekker Daisy! Diaan: afwachten maar! hoop het wel voor je! en anders idd gewoon verder solliciteren @dwazie: ja idd! Ze ging wel een schatting maken zei ze en het tekort betaalde ze dan daarna wel uit... Nou als ik maar iets heb/! Marc krijgt verdorie deze week alweer geld van juli, en ik krijg nu dat van mei en juni
dwaas.. kan wel hoor... www.magicbodyfashion.com succes.. Diaan.. welk taxibedrijf. ik ken ze zowat allemaal in nederland dus ben erg benieuwd.. misschien krijgen we elkaar nog wel aan de foon.. wat voor functie gaat t om? oh ja.. succes..(zou dat bijna vergeten) Heb net Dees aan de foon gehad.. die was PISLINK.. geen goed gesprek gehad dus.. ze gaat ff afkoelen bij haar vriendin (oppas) dan luuk voeden en dan naar huis.. ze komt dus wat later hier en zal dan zelf haar verhaal wel doen.. maar 1 ding is zeker.. als je ooit denkt wat een eikel van een baas heb ik.. HET KAN ALTIJD ERGER! De grootste LULHANNES is de baas van Dees.. wen.. nu wou ik ook nog op iets van jou reageren, maar ik ben t weer kwijt.. zo ff terug lezen.. Hier de kids met opa en oma mee voor een verassing.. komen na het avondeten weer terug.. ed werken en marijn slaapt.. JIEHAAAA..... Hij moet zo trouwens wel ff flessen maar ik wacht wel af hoe laat ie komt... euh euh.. oh ja. ik neem een klein opvouwbaar partytentje mee (net zo groot als opgevouwde campingbed die ik dus niet mee hoef te nemen) kan wel he suus? Die Prachtige Opel.. kan dat vast wel hebben..hihhiihi en verder niet zoveel te melden.. zal s kijken of ik die zwemfoto's hier geplaatst krijg..