Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Dwaasje. Kun je me ff pb-en waar ik dan 4 aug naar toe moet? hihi... Heb geen tom-tom dus moet het ff vantevoren uitstippelen...

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    druk druk druk Siz! Maar wel voor een leuk doel! Mooi dat Nora zondag gedoopt wordt, hoor!

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
  4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    uhm... wat heb ik allemaal gelezen?

Boney die zich in afslankshirtjes worstelt haha... wat een gedoe he de eerste keer? En welke maat heb je genomen dan? Bij mij is het gedeelte waar je borsten zitten namelijk van ander materiaal, want anders zou je ook platgestampte borsten hebben en das nou net nie de bedoeling, dus kan makkelijk naar beneden doen voor de borstvoeding...

Diaantje fijn dat gesprek goed is gegaan...

Debora: sorry, maar gebruik Pampers, dus sorry kan je niet helpen ben ik bang... ;)

Dees: sjonge, ben nu al pissig op die baas van jou en weet niet eens wat er gebeurd is!

Sizzel: fijn dat zo goed is gegaan bij CB, en ze hoeven nu toch ook niet meer zo veel aan te komen elke keer?

Ik weet zeker dat ik nog meer gelezen heb... sorry, ben het kwijt, maar vind jullie LIEF! ;)

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ga naar de fysio.. wish me luck! (of eigenlijk Fenne ;) )

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hallo,

wat een rust in huize forum, haha

wen; succes meid.

rest ben ik al weer kwijt.

ga ff foto op canvas bij de hema ophalen

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Succes Fenne!
    en wen: haha wilde een beetje korting scoren ;)

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh leuk debie! hopelijk is ie mooi!

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik kreeg ineens onverwachts visite...pffff

ff teruglezen weer..

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    succes wennn en natuurlijk FENNE

ik ga tennissen tot vanmiddag

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @wen.. heeel veel succes.....ben erg benieuwd...

@dwaas.. geen idee.. ik heb t wel van dat merk, maar gekocht bij de bijenkorf..

@debie.. leuk zo'n canvas.. hier ook hangen en kijke er steeds met veel trots naar..

Hmmm.. marijn is nog steeds een slaapkop, maar iets minder tevreden in de box vandaag...hij wil spelen met een muziekappel, maar dat ding is te groot en te zwaar voor m.. op de buik spuugt ie de fles er weer uit dus dat lukt ook niet echt.. dan moet ie dus op zijn izj draaien en daar heeft meneer geen zin in blijkbaar..dus bij mama op schoot lukt het wel.. das handig..daar trap ik wel in, maar niet de hele middag...nu ligt ie lekker in bed..

het project is trouwens GELUKT! hoef vrijdag dus niet op de postbode te wachten... ik ga ff ietzzoemends doden..

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Tennis ze!

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goeiemiddag dames!
    Nou zoals jullie weten is Vin gister niet geslaagd voor ze rijbewijs...Hij reed als een oudwijf :) En aangezien hij de rest van de dag vrij had genomen zijn we lekker wezen winkelen! Was sale bij de Bijenkorf dus heb ik voor weinig 3 Esprit shirtjes en een broekje voor Rosalie gekocht! En bij Zeeman nog allemaal schattige dingetjes :) Voor onszelf eigenlijk alleen condooms gekocht :)
    Tis hier echt een bende! Dus ik ga tussen het opruimen en schoonmaken door ff alles proberen terug te lezen!

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @diaan.. willemsen/de koning.. kan wel wat goeie mensen gebruiken... regiotax arnhem rijdt ook voor connexxion.. dan krijg ik ook met je te maken..hahaha.. ist voor planning of als chaufeuse?

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd!

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    lekker ariel dat shoppen...hier ook gedaan gister en goed geslaagd.. ga zo die broek maar s passen...

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @Ichtus, wil ff zeggen dat Marijn er weer toppie uitziet meid! Leuke foto's! pokkies zijn al bijna helemaal weg! Leuke foto's trouwens!
    Ennuh.. super dat het project gelukt is... ben zooo benieuwd hoe het eruit ziet!

@ Ariel : lekker geshopt dus..meteen van de gelegenheid gebruik maken toch?

@ Wen : whahahahaha.. om maar te verdoezelen dat je alles vergeet.. hihi.. zeg je maar dat we lief zijn... Maareh.. het werkt wel... tis je vergeven! ;)

@ Debie : we willen straks wel een foto zien hoor van je canvas doek!

@ Dees : ik denk dat wij zaterdag ook iets eerder komen als dat goed is.. vind ik wel gezellig! Rijden we rond half 11 aan.. zijn we rond 12.00 bij jullie.. als het niet kan horen we het wel!
    oja.. moet ik nu nog eiersalade maken of niet? Salades zaten toch bij het menu of niet?

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    tuin is zo goed als klaar... JEEEEEJ!

Nu dadelijk nog even naar de winkel, tafelkleden kopen, een cadeautje voor de kleine van mijn nichtje en nog wat dingetjes voor de doop..

pfff... wat een geregel! ;)

Deel Deze Pagina