en die past dus NIET..grrrrrrrrrr.. maar ff omruilen dan morgen..of straks.. oh nee dr is braderie dus daar ga ik maar niet heen..hmmm... Heb ook een shirt gekocht met de tekst.. IK SPOOR NIET!.. vond me wel leuk...
@sizz...hij ziet er idd al weer beter uit idd...en t valt me echt 100% mee hoe t project eruit ziet...l
Hey meiden! Lees wel een beetje mee tussendoor maar zit met mijn kop bij mn verslag van school dus klets even niet mee. Ichtus leuke foto's! Wen, succes meis! Hoop dat Fenne dr koppie mooi rond blijft! Wij moeten morgen naar het bureau, ga ik Lune haar erg scheve oortjes laten zien. Hoop toch zo dat het meevalt, ben er beroerd van Gisteravond weer drama. Dacht lekker vroeg op bed te gaan, vond mevrouw het nodig om tot 2u vannacht om de 15 minuten te gaan huilen om dr speen Nou ik ga weer verder. kus voor jullie
mmm niet zo'n lekker nacht voor julie dus, maja... Hoop ook dat Lune d'r oortjes meevallen! zal vast goedkomen! ik ga maar eens wat doen! Doeg lieverds
whahahahaha.. maja... Je kletst niet mee.... WAT IS DIT DAN.. HIHIHI! grappig meis! werk ze nog! Kussie!
Er is een topic bij bevallen over volle maan. Heb daar mijn bevallings verhaal neer gezet. Zit het nu weer te lezen en moet gewoon huilen....
doeg deb.. bones.. is ook heel speciaal. echt een gebeurtenis om te koesteren.. is het sowieso een bevalling, maar de volle maan geeft het net iets meer glans...