Dus hier nog géén koffie gehad.. zo maar eens pakken.. wat zeg ik... zo... nee ga 'm nu maken.. Jammie.. senseo!
mamma zit aan de koffie.. Ik heb marijn gemist.. maar ik zie 'm zaterdag weer.. jullie komen toch ook?
nou heb eerst maar boodschappen gedaan en vezonnen dat ik ga bbqen vanavond... dus ga ik nu echt tennissen... heb weer last van adhd geloof ik...
ik heb net een shirtje binnengekregen wat ik had gekocht op mp.. zooooo leuk! Helemaal gaaf.. fel paars met glitter figuurtjes erop.. super! Ziet er echt nog als nieuw uit! en dat voor 1,50.. hihi..
hahaha...dwaas toch... @Nora.. Marijn slaapt.. en poppen zeg niks terug.. maar zaterdag komt marijn ook en hij zegt wel wat terug hoor..
leuk zeg.. ik moet ook nodig maar s op mp gaan neuzen.. zeg t heel vaak maar doe t nooit.. dom dom dom..
Joehoe, de canvas doeken zijn leuk geworden, heb ff geen fototoestel, dus later. haha mijn dame doet goede pogingen vooruit te komen en word steeds een beetjj nijdiger dat het niet lukt, dat word zo huilen. best komisch om naar te kijken.
wij verkopen wel via marktplaats maar koop er bijna nooit iets. (ben dr altijd een beetje vies van) En dus ook een sukkel want wij betalen altijd het volle pond.
ok... dan weet ik genoeg.. ga ik me vast optutten voor zaterdag... wie weet ziet marijn wel een andere meid die die leuk vind.. dat kan natuurlijk.. maar ik hoop het niet.. hihi
zo denken veel mensen er denk ik over.. maar ik kijk wel of het niet verwassen is of zo.. liefst nog dingen met kaartje eraan.. hebben we ook vaak gehad. Het ziet er echt prachtig uit wat ik nu heb besteld!
bijv.. dit vestje heb ik dus afgelopen week gekocht.. voor 2,00 euro.. superrrr... maatje 80 en supermooi nog! http://link.marktplaats.nl/181100223