mamma moet voor mij nog kijken wat ze me gaat aantrekken.. heeft nog geen idee.. het wordt mooi weer, maar met wel een kans op een bui..dus ik denk iets lekker zomers!
je moet alleen ook het vertrouwen hebben dat mensen wanneer je ze betaald hebt ook daadwerkelijk de dingen opsturen. Ik moet zeggen.. heb nog nooit gehad dat het niet opstuurd of aangekomen is!
meiden.. ik ga ff met Nora wandelen. meteen cadeautje kopen.. en rondneuzen.. Het kijkt hier trouwens al de hele dag alsof het gaat regenen.. soms miezert het een beetje.. maar zon.. zoals jullie het vanmorgen over hadden.. nou hier niet hoor.. tot strakkies..
dat is het idd ook, hier betaald iedereen altijd van tevoren en dan moet ik het nog opsturen, soms gaat het echt om dingen van 150 euro, dat is toch veel vetrouwen hebben.
Middag meiden, Heb alles terug gelezen hoor, maar weet niet alles meer. Ben ondertussen ook paar keer weg geopen hihi.. Heb wel leuke foto's gezien van Ichtus en Marijn in het zwembad... Leuk leuk leuk! Hier ben ik naar het stadje geweest... en.. jaaahh ik ben geslaagd voor zaterdag Jippiee. Verder nog wat kleine dingetjes gehaald. En een zomer jurkje voor Jaydee bij de Hema, voor jawel.. 1 hele euro Ben bij de HA geweest met Jaydee, ze is helemaal gecontroleerd en alles zag er mooi uit. Dus we weten nog steeds niet wat het is. We moeten er bij elke schone luier tempen en mocht het hoger worden gelijk weer aan de bel trekken en dan krijgt ze verdere onderzoeken. Maar goed, en weer gerust gesteld..
@ariel: haha dan heeft finn ook een steekje loszitten! Ik ga idd de groenten in diepvrieszakjes doen! Ben net Finn van het kdv gaan halen (wilde ik toch al doen om 4 uur) Er was een vervangster, en die las dat ze moest bellen als ie veel spuugde. Nou het was niet heel veel, maar ben er toch maar heen gegaan. Hij was net in slaap aan het vallen, hij had rode ogen en zag er niet lekker uit. geen verhoging gelukkig. Hij is onderweg in de wagen in slaap gevallen en heb hem voorzichtig in bed gelegd. Hoop dat ie nou eens een keer een uur slaapt. hij slaapt altijd maar 20 min. overdag... maar volgens mij zou hem dat wel goed doen.
hier marijn dan ook een steekje los... als ik neusie neusie neusie zeg bgint ie ook wild nee te schudden, maar dat hoort er dan wel weer bij.. ik noem marijn altijd bulk... vraag me niet waarom hoor en hoe ik erop kom...best zielig eignelijk...hahaha....
zo 1 euro voor een jrukje.. dat heb je goed gedaan MissN.. @wen.. hoe was de meting.. je houdt me wel in spanning hoor..!
pfff tis rustig.. ik ff koken en was vouwen.. heb net een boompje in de tuin getrimt en ff de ramen gelapt.. weer genoeg gedaan dus...