Hola, wat een rust hier zeg! Ik heb vanmiddag lekker buiten gezeten met mijn zusje en Sanne. Juul heef 2 uur lang heerlijk liggen spelen met grassprietjes en die doet nu een poging om nog even in slaap te vallen. Ik noem Julia ook zelden bij haar naam, of toch, ik noem haar Aimee. Haar tweede naam dus. Vind ik op een of andere manier veel beter bij haar passen en zou dat ook graag haar roepnaam maken, maar Koos wil dat niet. Ben erg benieuwd naar Dees haar story en naar de meting van Fenne, maar helaas niet geen nieuws.
Mrijn: hoe spreken jullie Aimee uit? (misschien heeeele domme vraag) als Amy of amee zeg maar (hier ben ik toch zo slecht in, schrijf hoe je het zegt...) Hoorde laatst namelijk iemand een meisje roepen en toen dacht ik he dat kan ook nog zo! haha
Marijn doet zich nu tegoed aan zijn eerste liga.. was vergeten wat een gesmeer dat ook al weer was/is.. bende..zijn vingers zijn voorlopig meer favo.. hij weet volgens mij niet echt wat ie er mee aan moet..alhoewel hij het dan wel weer lekker schijnt te vinden... ik ga maar niet koken.. kids eten elders met oma en opa en ed neemt wat mee van de mac en ik maak alleen ff een witlofsalade..lekker fris en gezonde tegenhanger van de mac.. verder vanavond hangen.. morgen s een lijsjte maken voor t weekend en dan wachten op suus vrijdag.. ik ben er klaar voor en heb er mega veel zin an..
Op z'n frans. Ik weet het streepje op de e niet te vinden op mijn powerbookje... Het klinkt als emmee
OOh wat leuk dat jullie allemaal gaan meeten het weekend. Gezellig ik zou ook wel willen Dees, heb je een beetje stoom kunnen afblazen?Ben benieuwd naar wat die eikel gezegd heeft
hoi! even snel ego berichtje hoor, maar moet het gewoon ff kwijt aan jullie... zijn net bij de fysio geweest en ze vond dat je met het blote oog al wel kunt zien dat het verbeterd is... ze zei dat we natuurlijk de uitslag van de meting even moeten afwachten, maar dat zij zelf niet voor een helmpje zou kiezen met een afplatting als die van Fenne. We krijgen nu morgen of overmorgen de uitslag, maar aan het eind van de afspraak gaf ze ons een hand en zei dat ze niet denkt dat ze ons nog terug ziet! Wij blij! Heb wel een kopie van het dossier gevraagd met dus ook van die schedelkopietjes en berekeningen als Ichtus hier al eerder heeft laten zien... die wil ik gewoon graag hebben... oh ga nu zoooo duimen dat de uitslag idd zegt wat wij vermoeden, dan zijn we eindelijk van die onzekerheid af... ga nu eerst eten, lees straks bij en zal op jullie reageren! knuff!
Trouwens er werd gisteren tot 2x toe aan mij gevraagd of ik alweer zwanger ben Moet dus echt aan de buikspieroefeningen
Fijn voor jullie dat het er zo op het blote oog goed uit ziet, nog effe spannend de oficiele uitslag afwachten.
zeg wen.. moeten ze de meetlat nog uitvinden ofzo bij de fysio? Mrijn.. dacht altijd dat t aimee (ook klank) was...grappig om te zien dat t op zijn frans is.. meteen weer een heel andere kijk erop..vind t wel mooi zo....op z'n frans ....nog niet eerder gehoor iig..
dat meen je niet... lompe mensen zeg... alsof je na 5 mnd weer een strakke buik moet hebben... niks van aantrekken!
oh ik moet dus eerst goed lezen voordat ik mijn grote mond opentrek.. @wen.. super zeg.. hoop dat het officieel ook een goede uitslag zal zijn.. TOP TOP dat wilde we horen... @supermummy.. NAH JA zeg. brutaliteit.. dat vraag je toch niet? ook al ben je 3 jr geleden bevallen vind ik het nog een lompe vraag....
Toen ik 5 maand (duidelijk) zwanger was van marijn vroeg ook een collega of ik zwanger was.. mijn reactie.. "nee hoor, ik ben gewoon dik"
Ja ik vind het ook lomp!Zelf zou ik het nooit zo aan iemand vragen. Maar een beetje gelijk hebben ze wel hoor! Ik loop zo af en toe nog makkelijk in een zwangerschapsbroek