Nou, eindelijk de moed kunnen verzamelen het hier neer te zetten. Ik wilde het eigenlijk niet doen omdat ik me weer kwaad maak nu. Ik heb Ichtus gebeld om stoom af te blazen en niet nijdig aan te komen bij Luuk. Ten eerste kwam ik aan, moest inlezen en toen was er al een teamuurtje (overleg). Dat liep uit en ik had om 11 uur moeten kolven. Ik had besloten om dan om 11.30 naar de oppas/Luuk te gaan en hem dan zelf te voeden. Of ik nou ga kolven of wegga, het blijft hetzelfde. Baas ging dus akkoord (moet hij wel). Toen zei hij dat hij vrijdag misschien vrij was. Ooh zeg ik, dan wil ik het graag ergens over hebben want er zit me iets dwars. Oke, doen we dan nu zegtie. Dus prima, tijdens het afsluiten van de pc zeg ik: het zit me niet lekker dat jij over het kolven begon, ik voel me bijna schuldig. Het is ook niet handig zegtie, je bent er maar 2 uur waarvan je een half uur gaat kolven, dat komt erg vreemd over. Ik heb dus het vermoeden dat collega's hebben gezeurd. Mgoe, dus ik zeg: ja maar het kan niet anders. Nee zegtie, dat weet ik en je hebt er recht op maar het blijft niet handig. Vandaag heb je ook niks kunnen doen omdat je nog moet voeden. NEE SUKKEL, JIJ PLANT EEN TEAMUUR! Niet gezegd uiteraard maar wel gedacht. Ja zegtie, het is gewoon niet handig om zo een beeld te krijgen van je werk. Maar dat is toch allang bekend dat ik moet kolven zei ik? Ja zegtie, jij legt je gevoel bij mij neer en ik nu de mijne bij jou . Ik moest weg dus we konden er verder niet over doorgaan maar ik was zooooo link. Nu wil hij het er vrijdag over hebben want ineens was hij toch niet vrij . Het liefst meld ik me ziek zo net voor de vakantie en bekijken ze het maar. Ik kan dat alleen niet maken vind ik. Ik heb wel besloten dat ik het ga uitbuiten. Ik pak een half uur en als ik op ga bouwen pak ik de maximale tijd. Normaal kolf ik maar een kwartiertje en ik ben vaak een kwartier eerder aanwezig maar voor het gemak veegt hij dat van tafel. Ik kom dus voortaan precies op tijd, pak mijn half uur kolftijd en geef ze ondertussen de dikke vinger. Nu mijn hartige taart in de oven flikkeren en eten. Ichtus nogmaals bedankt en Dwaasje, jij ook voor je sms, jullie zijn scheetjes!
zooo dees.. de woede straalt eraf... en ook hier begint t nodige te borrelen.. zullen we een meeting op jouw werk afspreken.. gaan we met z'n allen op je baas z'n plek voeden en verschonen...lijkt me best leuk om dan zijn gezicht te zien....hahahaha...
@mrijn.. owh so cute.. die zelf uitkleden wat een plaatje.. die moet je gewoon ophangen.. echt.. en t tandje dat is gewoon.. gewoon.. ahgosssssssssss
Meiden, ik heb vandaag een witte broek gekocht. Maat M! Hij zit me alleen toch niet zo lekker en hij is iets te groot. Heeft er iemand belang bij, hij was in de uitverkoop 25 en kan hem dus niet meer terug brengen. Voor 20 mag iemand hem hebben.
goedenavond meiden! hier heel de dag druk geweest bij me ma in de nieuwe tuin ze hebben de sleutel en we hebben eerst alles grof weggesnoeid in de grote tuin pfff stond ook al 3 jaar te koop en is wel af en toe bijgehouden maar was echt verwilderd en nu weer ruimte! gwen ligt even op bed nu!die was ook versleten... heb ff snel terug gelezen! @Ichtus mooie foto,s meid van het zwemmen! en is het gebeuren al binnen? @Dees grrr zat me helemaal op te vreten van jou baas verhaal! Knuffel ! wat een arrogante eikel! @Wen fijn dat het waarschijnlijk meevalt met Fenne der hoofdje superrrrr! @Dwaas ik kom wel wat eerder dan gezellig en de parasol staat al in de hoek van de tuin klaar! kan ik ook mijn campingbedje en buggy meenemen?en misschien mijn favoriete wipstoel als het niet gaat zeggen hoor dan laat ik die thuis De rrest sorry weet het niet meer me hoofd zit nog vol groen van vandaag
zo ben ff wat spullen klaarzetten Mars is morgen vrij en we gaan naar familie een daggie in zeeland naar de Camping! heb er al zin in zitten daar gelijk aan de oosterschelde.... en wordt geweldig weer tot zo...........
Hey ladies, zag dat Nora een gesprekje wilde aanknopen met bulk....euh Marijn. Maar dat Marijn zoals gewoonlijk weer eens sliep. En een schitterende foto van Ichtus met Marijn in het zwembad. De waterpokken zijn mooi weggetrokken, dus dat komt wel goed met Nora. Ichtus, fijn dat het project geslaagd is....oooh, ben zoooooo benieuwd. Kan ik vrijdag al een sneak preview krijgen? Supermummy, ik dacht dat de afspraak 1 foto per dag was, maar OF jij kan niet tellen....OF je kunt het niet laten om telkens 2 te plaatsen.... Hoe dan ook.....laat maar komen hoor, tis een prachtmeissie om te zien. Dees, echt waar.....IK kan me er nog zelfs kwaad om maken. Wat een lef heeft die vent zeg. En dan telkens de bal terug kaatsen, da's toch kinderachtig. Waar heeft die man zijn opleiding gevolgd? Bij "de hogeschool voor onbeschoft en empathieloos gedrag"? Nou ga ik jou even een waardeloos advies geven: trek je er niets van aan! Tuurlijk doe je dat, nouja, dan maar een heeeeeele dikke knuffel. MissN, da's balen van de witte broek. Maar sorry....heb er hier 2 in de kast liggen die ik werkelijk nooit aan heb. (Goh, waarom heb ik toch alle drie kledingkasten vol?! ) Maar fijn dat jullie weer gerust gesteld zijn. Ik hoop dat de temp van Jaydee snel stabilliseert. Mrijn, wat een gave foto's zeg! En Tess is ook altijd op de comode met de slaapzak aan het spelen. Krijghet soms nauwelijks dicht, omdat ze haar voeten telkens tussen de rits stopt. En die foto van de box, moest echt zoeken om er een baby in te kunnen vinden....ha ha ha. Wen, gefeli met de goede uitslag (ik ga er ook al gewoon vanuit hoor). Dag fysio, hallo mooi rond koppie! Euhm euhm euhm....weet niet meer...... Anderen allemaal een dikke knuffel!
@Dees: Laat gaan die eikel! Je kan de situatie op je werk toch niet beter maken, dus doe lekker je ding en steek er verder geen energie meer in. Ik snap dat het makkelijk gezegd is, maar ik weet zeker dat je baas jou allang is vergeten en jij bent nu toch nog met je werk bezig terwijl je ook lekker met ene van je ventjes zou kunnen knuffen. Ik ga je gewoon opvrolijken met meer Julia foto's ok? If niet ok, dan toch... Oh ja, MissN, mijn kont in een witte broek verboden bij de wet. En zeker in een te kleine maat M.....
Mannetje heeft vanmiddag playstation 3 gehaald en is niet meer voor de buis weggekomen....zit er nog voor as we speak.... IK ben dus maar de stad ingeweest, weliswaar alleen, want Tess was diep in slaap. Toen ik haar om 3 uur wakker wilde maken, kreeg ik toch een chagrijnige kop. Dus die heb ik maar laten liggen en ze kwam pas om 17.15. Ik heb alvast de boodschappen voor zaterdag gedaan: chocolaatjes afbakbroodjes drinken 2 salades.....aangezien ik geen menu besteld heb (en ook niet dol op vlees ben), maar iedereen mag ervan mee-eten hoor! Ook alvast een lijstje gemaakt met wat ik allemaal moet meenemen en jemig, tis maar goed dat ik een station heb.....wat een zooi neem ik mee....ha ha ha.