Mogguh meiden! Jeetje Sizzel, das niet niks Sterkte meid! Amsy, sneu dat Charissa zoveel krampjes heeft. Je zou idd de osteopaat en sab simplex kunnen proberen. Doe ik ook beide en heb het idee dat het wel wat werkt. Hoewel de ene dag beter gaat als de andere maar dat schijnt normaal te zijn. Debora, spannend sollicitatie! Hoop dat het wat wordt! Lastig he dat je soms niet weet wat je kleintje wil. Ik heb dat met Lune ook. Ze ligt nu trouwens te kletsen tegen haar muziekmobiel in de box, zo schattig! En ik ging net even naar haar toe, tegen haar kletsen en toen kreeg ik me toch een grote lach! Maar dat is van korte duur dat gezellig doen in de box want ze begint nu weer te huilen. Concentratie is nog zeer kort Ik zal haar even bij me pakken.
ik wil dat oei ikgroei boekje ook wel, maar vraag me af of het zin heeft bij lune aangezien ze te vroeg is en de sprongetjes dan ook niet rond dezelfde tijd zijn. en uitgaan van de uitgerekende datum heeft niet zoveel zin omdat er bij verschillende dingen weken tussen kunnen zitten. hmm, er staan ook andere leerzame en leuke dingen in toch? haha typen met 1 hand schiet niet op..
Ik ben in ieder geval blij dat ik het boek niet bij Bol.com heb besteld, maar bij Circulo. Daar issie 3 euro goedkoper
Goedemorgen! (nog net) Ik ga zo na 12u even met Tessa naar het CB om ze te wegen. Ben hier vanmiddag wel weer ff. Doei
Dees en Luuk: beterschap! hopelijk is alles goed bij de gyn M'n pa komt er zo aan met broodjes dus ben effe lunchen!
hoi meiden.. voor het eerst heb ik helemaal niets terug gelezn... ik ben namelijk geveld door de griep.. pfft dat kon er ook wel bij... vandaag voel ik me ietsje beter maar gister heb ik de hele dag geslapen wat een hell.. SIZZEL heel veel sterkte meid.! dat is ook schrikken he.. knuffel en ik ga weer meelezen vanaf nu hoor
Goede morgen dames.. @sizzell jeetje meid.. succes en sterkte morgen.. dat verwacht je toch niet! @dees. succes bij de gyn en beterschap voor jullie en luuk.. rustig aan doen hoor! @Debora.. over dat wapperen... is het gewoon druk doen of lijkt t alsof ie t koud heeft? Marijn had dat ook en ze noemen het hier fladderen.. als ze alleen met lipje trillen hebben ze het koud.. als het hele lijfje "fladdert, trilt" is het waarschijnlijk dat het bloedsuikergehalte te laag is.. weet niet of dat ook bij McAdd hoort, maar ivm zijn ziekte zou t goed kunnen lijkt me.. zou ff de ha bellen als je het niet vertrouwd... Bij Marijn was voeden de enige oplossing.. goed eten helpt dan om het suikergehalte weer omhoog te krijgen.. @de rest... alweer vergeten Hier heeft Marijn een goede nacht gehad.. ik ben gister vroeg naar bed gegaan en de wekker gezet op 00u. 10 minuten daarvoor kwam ie zelf en daarna weer om kwart voor 4.. en om 7u.. nu om 10.30 weer en nu ligt ie lekker te slapen..tenminste..net nog wel.. zal zo maar weer s ff luisteren... Ik ben al weer flink opgeknapt.. nog wel verkouden, maar geen echt ziek gevoel meer.. Edwin dacht gisteravond dat ie bewusteloos zou raken.. hij gaf me zelfs de code voor de kluis van de winkel.. iets dat ik helemaal niet mag weten, maar voor het geval dat.. Ik dacht dat ie half sliep en droomde dus schonk er geen aandacht aan, maar vanmorgen vertelde hij dat hij echt dacht dat het fout zou gaan.. Nou het viel allemaal kennelijk wel mee, want meneer is gewoon gaan werken.. nu wel strontverkouden, maar dat zat er toch wel aan te komen.. Heb nog ff een vraagje.. bv dames: marijn trekt de laatste paar dgen zo aan de borst.. dan heeft ie de tepel goed vast, maar trekt dan steeds zijn hoofd heel erg naar achteren (met tepel) auw..alsof hij er niets uit krijgt.. daarna laat ie m los en probeert weer opnieuw.. pakt ie m weer.. zuigt een paar keer en gaat ie weer trekken.. heel irritant.. weet eigenlijk niet zo goed wat er dan is.. ik heb daarstraks even gekeken of ie leeg was, maar als ik er zacht in knijp loopt het er uit.. dus dat is het niet.. Ben er na 10 minuten maar mee gestopt en de fles gegeven.. die dronk ie makkelijk op zonder de klooien... Ik kijk het nog wel eenpaar dagen aan, maar als het zo blijft dan stop ik denk met bv.. hij lijkt het wel niet fijn te vinden ofzo...erg raar.. euh...verder niks geloof ik.. Oh ja.. ik heb die goedemorgen washandjes van zwitsal gekocht.. ideaal.. als ie zich weer s heeft ondergepoept of gespuugd dan hoeft ie niet iedere keer in bad.. en ruikt ie toch lekker..hihihi... geen gezeur met zeiknatte washandjes en zo.. erg handig..ook voor de andere kids smorgens.. gaat een stuk sneller en scheelt weer wasgoed.. @Amsy.. meid wat een verhaal.. ben benieuwd naar je volledige bevallingsverhaal... rust lekker uit meis... Hier komen ook de krampjes langzaam op gang.. ff voor de weet.. de eerste 3 maanden hebben de darmen nodig om volledig op gang te komen en te wennen aan voeding enzo.. dus na 3 maanden (ook onze ervaring) is het vaak wel gedaan met krampjes en harde poep...(uitzonderingen daar getlaten natuurlijk)... Nou ik ga ff luisteren of marijn nog slaapt...
Ichtus; Dat trekken zoals jij het beschrijft doet ilse soms ook, alleen meestal heeft ze dan last van een boer of moet ze poepen Als ik haar dan rechtop houd komt en ze heeft geboert of gepoept is ze weer rustig. Misschien helpt dat bij jou ook. (ps soms heb ik haar wel eens 10 minuten overeind voordat ze weer drinkt)
Dat met die tepel dat doet Rosalie ook! Alleen wel pas als ze al goed heeft gedronken. Dan lijkt het wel of ze dr een beetje mee aan het spelen is ofzo, maar doet af en toe ook flink pijn
Ennuh, kinderen die BV krijgen krijgen toch helemaal geen harde poep? En die was handjes van Zwitsal zijn idd ideaal! Zaten bij mij in het kraampakket, maar ga ze zeker ook weer kopen als ze op zijn!
oh daar zal ik s op letten en proberen te laten boeren.. vaak gaat t idd de eerste paar minuutjes goed en daarna begint ie daarmee...thnx..
Lekker hoor! Rosalie slaapt ook sinds 20 minuten, dus ga ik zo maar ff douchen! (erg hoor dat ik echt ALLES op haar aanpas!)
nee bij bv niet maar bij fv wel... tenmiinste zover ik weet idd.. hier in ieder geval nog geen enkel spoor van harde poep.. tis hier net kerriesoep..blegh
Nou tis echt geen spelen hier.. tis duidelijk dat hij ergens last van heeft of dat ie gewoon niet lekker kandrinken.. ik denk dus eerder dat het bij marijn met boeren of poepen te maken heeft... maar zal dr op gaan letten.. had ik nog heel niet aan gedacht...
douche ze.. ik pas hier ook eigenlij kalles aan marijn aan.. tenminste zovver dat kan natuurlijk.. heb een beetje rare houding nu.. komt het typen niet ten goede..hahaha
Haha daar lijkt het indd een beetje op! Ben wel blij dat ze geen harde poep heeft hoor anders was het echt helemaal zielig af en toe!
ik ga hier ook maar s opzoek naar leuke vacatures in de buurt... heb alle tijd en hoef ook niet te wisselen van baan, maar wil graag wat anders.. misschien ga ik wel de opleiding voor kraamzorg doen.. Volgens mijn kraamzorg kan je ook kiezen voor allee n avonddiensten.. dan doe je eigenlijk alleen bevallingen.. lijkt me wel wat! of bijvoorbeeld 1 keer per maand een gezin van 8 dagen.. dat is hier ook wel te doen.. ik ga maar info opzoeken.. Wil eigenlijk al heel lang met de studie verloskunde beginnen, maar zou gewoon niet weten hoe.. tis een fulltime studie die ik en niet kan betalen nu, maar dat is nog wel op te lossen, maar met de kids enzo zou het gewoon veel te veel oppas kosten en zou ik ook teveel van ze missen.. dat wil ik niet dus is kraamzorg wellichtt een mooi alternatief... kan ik over eenpaar jaar altijd nog proberen ingeloot te worden..maar dan moet ik alsnog eerst mijn havo halen.. dus ben ik sowiezo nog 6 jr met de studie bezig.. pffff nah ja.. wil het wel graag maar tis dus wel een tig jaren plan.. eerst maar s info opzoeken..