kerriepoep haha... prima omschrijving! Fenne trekt af en toe ook aan de tepel, maar dat is inderdaad meer spelen als ze klaar is met drinken... doet me trouwens geen pijn gelukkig... Washandjes van Zwitsal, ik gebruik ze ook... Fenne gaat om de dag in bad en de andere dag was ik haar met zo'n vochtig washandje... die gebruikte ze in het ziekenhuis ook, dus toen ik thuis kwam meteen aangeschaft! Wat een vreemde situatie dat Edwin je de code gaf enzo... dan zal ie wel flink aan het ijlen zijn geweest door koorts ofzo... Fenne had vannacht ook weer lekker ritme... laatste voeding 23:00 uur toen weer 03:15 en 06:45... daarna kunnen slapen tot 10:45 uur! Is het bij jullie ook zulk lekker wandelweer? Ik ga er zo maar eens op uit... kan wel wat beweging gebruiken! oh nog 1 vraagje: het vloeien was een paar dagen geleden gestopt, was toen ook al een paar dagen alleen wat roze afscheiding, maar vanochtend ineens weer helderrood bloed... is dat normaal?
nou idd.. soms loopt ie rood aan als ie poept.. hij piept er niet om hoor, maar vind het wel grappig.. zo dun en dan nog rood aanlopen... hihihi...
Ja is volgens mij normaal.. kraamzorg had hier ook al gezegd dat het 6 weken lang op en af kan gaan met vloeien.. en stoppen en vloeien.. ook dat het bruin, roze en rood kan zijn.. ja ed zal wel geijld hebben... gelukkig viel het mee, maar achteraf best griezelig idd.... Hier ook mooi weer.. zou vanmiddag wel slechter worden en dan moeten we naar schoonmama..die is jarig. tis gelukkig in de buurt dus 5 minuutjes lopen.. ik neem de regenkap wel mee voor de zekerheid... Gister door de storm zijn mijn vlaggetjes buiten naar beneden komen zetten.. .. ga zo maar s proberen om ze weer op te hangen.. vind het nog te vroeg om ze weg te halen..
zo he ik lees dat er meer zijn met de griep... jeetje heftig is hij hoor... ik hoop ook zo dat elise het niet ook krijgt....
bij mij viel het mee gelukkig.. alleen gister overdag en savonds.. ed heeft het al een paar dagen, maar gister was het echt erg.. had wel gewoon gewerkt maar voelde zich afgelopen weekend al niet lekker..
gelukkig maar..ik ben gisternacht begonnen met spugen en diaree en gisteroverdag ook nog helemaal van de wereld vanmorgen ging het gelukkig iets beter ben nog wel slap maar kan weer zelf voor mijn meisje zorgen... heb alleen wel een koortslip en dat vind ik dan wel weer eng... zat er gister echt doorheen hoor.. alles komt tegelijk bij mij.. hopelijk gaan we nu alleen maar in een stijgende lijn..
Zo, ik heb gewonnen...JIEHAA! Ik heb haar in badje gedaan en daarna de fles. Ze was in 1 streep vertrokken....ideaal. @vloeien; dat is hier helemaal over. Maar dat was logisch na de curettage. Dan is ook alles eruit. Ik heb gisteren de pil opgehaald en ga morgen weer beginnen(ook al ben ik nog niet ongesteld geweest). Voor alle zieken; beterschap! @
kindjes die bv krijgen hebben volgens mijn kraamverzorgster minder kans om iets te krijgen wat wij hebben. die geven het via tiet weer terug aan jou ofzo
suus, ik heb ook de pil gehaald en ik twijfel eigenlijk of ik nu al kan beginnen, ik vloei nog steeds (is al zolang geleden dat ik met de pil begonnen ben, weet niet meer hoe dat werkt, haha) Dus nu beginnen kan of moet ik wachten tot de eerste ongie? Alle zieken, beterschap. Het heerst wel zeg. Echt supervervelend. Mijn meisje is bij mijn moeder, en nog ben ik aan het luisteren of ik haar niet hoor (wat een muts ben ik toch) en ze heeft weer zo goed geslapen vanochtend, vooral na het badje, het wondermiddel. Wen, van dat vloeien heb ik ook, was al blij dat ik er bijna vanaf was maar is weer helderrood, grrrrr Ga eten en dan lekker op de bank hangen, wachten tot de monteur van de vaatwasser komt, dat stomme ding is kapot.
goedemiddag dames @ boney , ja dat is een goede vraag , ik was er namelijk van overtuigd als t anders zou lopen bryan weer terug zou vallen op om de 3 uur en dan zou hji weer te veel voeding krijgen .... MAAAR ik ben er inmiddels achter dat de nacht voeding en de eerst op volgende altijd anders gaan , en daarna valt hij weer terug in om de 4 uur neem vanacht ... ik hoopte op een lange nacht , maar helaas half 5 was meneer weer wakker , heeft tot 5 uur liggen pruttelen en toen wilde hij de fles , heb hem gegeven , en toen kwam hij om 8 uur weer , ik baalde in eerst in stantie , ik denk kijk daar is die 3 uur weer , maar aan de andere kant gisteren kreeg hij ook om 8 uur , dus voor was dat normaal ( zo beleef ik het dan teminste ) dus heb om 8 uur fles gegeven , en ik denk eens kijken en ja hoor , HEB TOT 12 UUR MOGEN SLAPEN jeeeeeeeej , om de 4 uur dus ben helemaal happy
Ik heb een curettage gehad en een echo ter controle. Daarom vond de HA het niet erg dat ik nu weer begon. Zij wist daardoor dat mijn baarmoeder wel leeg was. Ik vind het ook raar om weer te beginnen, is toch bijna 2 jaar geleden. Maar ik wil niet weer zwanger worden binnen afzienbare tijd, dus....
@ichtus: het is gewoon druk doen. Als zijn suikerspiegel te laag is wordt hij suf, dat gebeurt bij Mcadd. Hij heeft om 11 uur een fles op van 150cc (en hij weegt nog geen 4 kilo!) en ervoor en erna was ie zo druk. Maar wel een goeie tip! Hij slaapt nu. hier geen lekker wandelweer... Ik wilde dus ook een opleiding gaan doen, verpleegkunde en dan de richting met kinderen en kraamvrouwen. Nu met die ziekte van Finn heb ik weer getwijfeld. hij heeft toch alle aandacht nodig. Maar heb net toch een sollicitatiebrief de deur uitgedaan naar het Jeroen Bosch ziekenhuis, voor een bbl plaats.
nou lekker dan.. maar voor beebjes wel fijn.. dan ga ik toch nog maar ff door.. al is het alleen maar om die griep bij hem te vermijden.. dat zou ik echt niet tof vinden als hij dat ook kreeg.. maar ja dat wil niemand.. pfff nu wil lisa weer niet slapen.. sjonge tis ook altijd wat met mijn meissie.. ga dr maar s zeggen dat ze stil moet zijn..
Oh wist niet van die opleiding.. lijkt me leuk zeg.. en dan een bbl plaats is ideall.. krijg je dan ook betaald voor de dagen dat je werkt? moet je dan ook fulltime werken? en ueh.. misschien heb je een site ofzo waar die info op staat..hihihi
hmmm ik moet ff naar de dokter ff kijken wat het beste is, de pil of spiraaltje. dat gekloot met condooms word ik gek van!
en gelukkig slaapt ie lekker.. en is het gewoon druk doen..das best veel voor een beeb van nog geen 4 kilo.. marijn is rond de 3900 gram en krijgt nu 120 water 4 schepjes.. dus is rond 130 cc.. en de borst. maar daar drinkt ie niet zoveel uit heb ik het idee, maar goed.. uiteindelijk zal ik ook wel 150 binnenkrijgen dan... (hij laat trouwens van de fles als hij de borst goed drinkt wel vaak 30 tot 50 cc staan moet ik zeggen. alleen gister en vandaag niet omdat ie zo loopt te klooien aan mijn borst..)
ben trouwens flinkt met het boekwerk van ons topic bezig.. ben AL op pagina 243... pfff nog veeeeeeeeeeel te gaan. hhahaha Voordat ik verder ga ga ik eerst maar s informeren wat evt drukken kost.. als dat erg duur is dan heeft het niet veel zin he.. dan is straks al dat werk voor niks.. mailen kan ook niet echt denk ik want het bestand wordt dan intens groot met al die pagina's... dusssss... waar ben ik toch aan begonnen..haahahaha
@kikkert.. feli ook met je nieuwe job.... @mystery.. hier lopen we snachts ook eerst om de 4 en dan weer om de 3 uur.. na de voeding van 7u kwam ie om half 11 en ben benieuwd.. half 3 zal het wel niet worden.. 14u vind ik best hoor..we zullen zien....gister kwam ie de ene keer om de 4 u en de andere keer om de 3,5 uur.. ach en om een half uurtje doe ik echt niet moeilijk hoor.. tis wel erg lastig dat dan die voeding steeds verschuift en dan zit ik de ene keer op 7 en de andere keer op 6 voedingen.. Schoonmama zei vroeg gister of ie al doorsliep snachts.. hallooo hij is net 2 weken.. nou dat moesten we m dan maar snel leren.. gewoon als ie komte verschonen en weer terugleggen dan leert ie wel dat ie niks te eten krijgt... NOU MOOI NIET! Dat gaat vanzelf wel hoor.. Lisa sliep met 6 wken door en dat vond ik al geweldig.. misschien dat ik er anders over zou denken als ik er zelf steeds uit zou moeten, maar heb gelukkig papa die dat graag wil doen...