@ichtus: ja das best veel, maar hij heeft het echt nodig. Hij krijgt ook 6 voedingen per dag. Veel aankomen doet ie niet... Zal vast met Mcadd te maken hebben. Denk dat Mrijn ook wel zoveel binnenkrijgt als ie de fles en de borst krijgt over die opleiding: ik heb gewoon gekeken bij de dichtbijzijnste MBO school, en daar gekeken onder gezondheid en welzijn. Dan staat er bij bbl verpleegkunde op welke plekken je stage kunt lopen (of een link met een website waar het weer op staat.) Niveau 3 is ook kraamzorg. Dan duurt het ook maar 3 jaar. Je gaat eerst een paar maanden naar school en dan krijg je "zakgeld" maar dat is wel aan de hand van het minimumloon, dus niet erg weinig. Daarna ga je stage lopen en krijg je gewoon salaris, dat ieder jaar meer word. Vaak kun je kiezen of je full of part time wilt werken, bij part time duurt het wel wat langer.
Nou mannetje heeft gister zijn moeder gebeld, ze zegt dat ze het begrijpt en rekening houdt met dat wij niet willen dat er bij de kleine gerookt wordt, zal ze ook doorgeven aan haar dochter en de kleinkinderen. Ben benieuwd. Volgens mij heeft ze zoiets van rook er 15 op een dag ipv 30, dat is rekening houden met, maar zal haar het voordeel van de twijfel geven. (deze mensen houden nergens rekening mee, haar man ligt 'snachts aan de beademing en zij paft gewoon door) Heb wel tegen paul gezegt dat als er wel gerookt word in de woonkamer ik in de logeerkamer ga zitten met ilse en er niet meer uitkom totdat we weg gaan. Jullie horen maandag wel hoe het gagaan is. Voor alle zieken beterschap. Tot hoe lang is een koortslip eigenlijk zo gevaarlijk voor een baby? (heb al twee pakjes met van die doorzichtige pads vesleten, kost goudgeld)
Ik wil even iets met jullie delen... Lune slaapt! Ik heb nog met het cb gebeld om te vragen of inbakeren misschien een idee was. Dat kon wel zei ze maar dat zou het beste werken met rust en regelmaat. Ik zei dat we dat nou niet zo hadden ivm de verhuizing. Nou hebben we besloten dat ik Lune zo gauw ze moe wordt in haar kinderwagen op onze slaapkamer leg en als ze gaat huilen haar eerst een kwartiertje laat huilen, dan ga kijken, even troosten en dan weer wegga en dan weer een kwartiertje laten huilen en weer even kijken enz. En het werkt! Ik liet haar nooit zo lang huilen omdat ze zo overstuur werd maar ik heb nu doorgezet (tv harder gezet, ik vond het vreselijk!) maar ik ging net even luisteren... Niks! Ik kijken, ja hoor, in diepe slaap.. Nou maar hopen dat ze het volhoudt. Goh, kom ik nu pas achter en Lune is al bijna 2 maanden thuis
Och germ, je legt je kindje dat honger heeft toch niet weer terug in bed! beetje ouderwets! Komt vanzelf wel dat doorslapen! enne ik denk dat het een fortuin kost om al die pagina's te laten printen digitaal (drukken zou ik al helemaal niet laten doen)
hoeveel wogen jullie beebs bij geboorte? want Rosalie die was 3280 en weegt nu al 4690 (denk nu zelfs weer meer, want dat was 1,5 week geleden )
was ik ook weer ff... het navelstrengetje van Fenne is gisteren afgevallen (eindelijk!) en nu ziet het er een beetje geel & ontstoken uit, nog niet helemaal droog zeg maar... is dat normaal? moet ik daar iets mee? oh enne... ik begin nu echt genoeg te krijgen van mijn buikje die er uit ziet alsof ik 4 a 5 mnd zwanger ben... hebben jullie dat ook? Verder ben ik helemaal niet dik en dat buikje 'pronkt' echt nog naar voren zeg maar... pas ook alleen nog maar zwangerschapsbroeken, bah! baal er even als een stekker van!
spiraal NOOIT MEER! boekwerk van ons topic.... jeetje das een werk zeg! geboortegewicht elise 3600 gr en nu 4440 gram roken bij de baby... ik hou van mijn sigaretjes maar bniet bij de beeb... koortslip idd hoelang is dat erg voor je beebie..
nou mijn mannetje heb ook de buikgriep vanmiddag naar het cb , alleen dan maar ben wel benieuwd wat da beertje van me weegd @ kikkert gefeliciteerd @ debie nou ben benieuwd hoor @ ichtus nee dat zou ik nou ook weer niet doen @ geboorte gewicht 4890 en bij de ka op 29 feb was hij al 5250 dus ben benieuwd
hey meiden, misschien hebben jullie het al gelezen ik heb dus een baan per 19maart (best al snel ) maar ik zal wel moeten want nu leven we van 1 inkomen en das bijna niet te doen. ik ga ongeveer 16 a 20 uurtjes werken tot augustus en dan begin ik aan de opleiding (ik heb dit wel niet vertelt aan mijn nieuw baas anders werd ik toch niet aangenomen) ik vind het wel heel moeilijk om weer aan het werk te gaan...pff wat zal ik dylan gaan missen . @debora waar gaan jullie nu wonen? is dat boven in holland?
bedankt meiden voor de felicitatie's @buikje hier begin ik ook wel een beetje genoeg te krijgen van mijn buikje...het is niet heel erg dik meer maar ik lijk toch nog wel een beetje zwanger. @spiraaltje ik wil er ook NOOIT meer een (alleen maar ellende) @gewicht dylan woog bij de geboorte 4020gram en nu denk ik rond de 4500gram
@debora.. oh dan ga ik ook zeker s kijken wat daar de mogelijkheden van zijn.. lijkt me erg leuk...thnx.. @ariel...Marijn is nog niet zo oud, maar hij woog 3460 bij de geboorte en nu (afgelopen dinsdag) 3890.. groeit dus goed.. een week na de geboorte was hij 3500 dus vanaf daar reken ik eigenlijk... @debie.. goed dat ie gebeld heeft zeg.. hoop dat ze ook echt rekening houden met het niet roken...Anders idd poot stijf houden hoor! @maja.. doorzetten meid.. (heb makkelijk praten).. maar t zal echt werken.. kost wel tijd en energie, maar goed.. je hart volgen zeg ik altijd maar... daar voel jeje vaak eht best bij..
over dat topic.. ja uitprinten is sowiezo geen doen.. dan mag ik daarwel een nieuwe printer voor aanschaffen en m daarna bij het grofvuil zetten..hhahaha.. ik zie wel....
Kikkert, gefeliciteerd! Lijkt mij ook heel moeilijk om weer wat te gaan doen, maar dat went vast wel (hoop ik ) Mystery, beterschap voor je mannetje! Buikgriep is niet fijn.. Wen, naveltje van Lune was ook een beetje ontstoken. Kon geen kwaad zeiden ze, maar wel even in de gaten houden of het niet erger wordt. En dat buikje.. Hier ook nog steeds en ook nog zwangerschapskleding aan, irritant! Maar door dat verhuisgedoe eet ik ook niet normaal. Er liggen namelijk veel te veel lekkere dingen Met 2 weken ga ik echt dieeten en sporten. Zo! Nu heb ik getuigen haha!
heb trouwens ook het bboek besteld... oei ik groei of had ik dat al verteld hihi KIKKERT van harte meid met je baan... pfft best spannend BUIKJE ja hier ook... echter ben gister in 1 dag 2 en halve kilo afgevallen hihi lang leve de buikgriep nou zullen die er ook weer aankomen ben ik bang...
ik ben nu sinds week 16 van de zwangerschap gestopt met roken maar nu heb ik soms toch weer zin erin vooral als het ff emontioneel ff zwaar is. ik wil hier niet aan toegeven en ik heb dus ook nog steeds niet gerookt. ik wil eigenlijk ook helemaal niet weer beginnen. herkennen jullie dit gevoel?