euh.. kikkert? wist je dat je wettelijk niet mag werken de eerste 10 wken na je bevalling? als er iets gebeurd in die eerste 10 weken dat daardoor komt en met de bevalling te maken heeft (bloeding bijv..) dan wordt dat niet vergoed...! en krijg je dus geen ziektegeld.. zoiets.. tenminste dat was een paar jaar geleden zo.. misschien is het veranderd inmiddels... wil je niet van je werkwolk afplukken hoor.. maar je moet wel goed voor jezelf zorgen meid...geld is belangrijk en handig, maar jij bent nog belangrijker hoor! denk je wel een beetje aan jezelf?
ik ook.. maar wel veeel minder dan eerder.. 2 per dag ofzo... smorgens na de drukte en savonds na de drukte.. heb er overdag gewoon geen tijd voor en binnen wrodt er niet gerookt... ik hoor marijn dus ben ff weg...
nope 10... je krijgt ook minimaal 10 wken verlof na je bevalling.. maar weet dus niet of dit nog verplicht is...! zou je ff bij uwv kunnen navragen.. die weten dat vast!
die info heb ik trouwens van mijn werkgever hoor.. die vertelde dat toen ik mijn verlof wilde aanvragen en vroeg of ik ook eerder weer aan het werk mocht als ik dat zelf zou willen. ze vertelde me dat dat niet mocht ivm betalen van ziekengeld uitkering bij ziekte binnen die 10 wken.. maar goed.. weet dus niet of dat overal zo geld bij elke cao enzo...
kikkert gefeliciteerd met je baan. ilse woog 2985 en vorige week (bij 4 wk) 3740 kikkert niet doen, ben 2 jr gestopt, soms nog steeds moeite mee ik ben geloof ik 6 maanden zwanger . heb ook alleen positiemode aan. o, zo zielig, ilse ligt aan de borst, ik typen, staat er een man met een pakketje voor de deur, ik haar eraf gehalld, ze keek zo treurig
@wen: nee daar hoef je niks mee te doen met dat naveltje alleen goed droog maken na een badje en even in de gaten houden. Ik had dat ook met dat buikje maar is nu weg. Is erg vervelend! Geen idee hoeveel Finn nu weegt, maandag in het zh wegen. Hij was bij geboorte 3210 gr, en afgevallen tot 2900. Vorige week in het ziekenhuis woog ie nog maar 3580... En hij was toen al 5 weken! Maar dat komt van het spugen en ik denk zelf ook z'n ziekte hoewel niemand mij dat verteld heeft.
WAUW ICHTUS dat wist ik dus ook niet.. en ik maar denken als ik tegen een leuke baan aanloop dan begin ik wat eerder... nou niet dus...THNXX weer meid watmoeten we toch zonder jou ik rook ook heel weinig... meestal pas in de middag 1tje en savonds als ik de hond uitlaat dat is echt mijn momentje.. heerlijk wandelen met de hond.. hier in huis wordt ook niet gerookt maar deed ik al niet voor elise... oh mijn luchtalarm (elise) gaat af... even spieken
haha luchtalarm. ben bang dat ik altijd behoefde blijf houden aan een peuk. wordt wel steeds minder hoor
@dwazie dat dacht ik dus ook, och ja ik ga gewoon weer aan het werk ik zal toch aan mijn centjes moeten komen
oeps kikkert, had ik het al verklapt.... sorry Wij gaan dan net boven den bosch wonen. Zaltbommel ligt net in Gelderland
Nu voel ik me bijna schuldig.. straks is het allang niet meer van toepassing nu.. ik zal het later op de dag is officieel gaan nakijken.. wil natuurlijk niet dat jullie door mijn "wijsheid" jullie droombaan mislopen..
je moet jezelf belonen voor het niet uitgeven van geld aan sigaretten, dat doe ik soms nog steeds en blijf ik stug volhouden de komende 50 jaar. daarnaast mag je zometeen nergens meer roken, dus niet beginnen scheelt me straks een hoop ergenissen. en ik houd mezelf voor dat ik gestopt ben, maar zeg niet dat ik nooit meer ga roken, gek genoeg helpt mij dat
oh ja.. buikje.. is hier al zo goed al weg.. tenminste net zo als voor de zwnagerschap.. als ik mijn buik inhou is ie bijna als vanouds.. nu mijn heupvet nog weg en dan krijg ik mijn oude broeken ook weer allemaal dicht..hahaha sommige kan ik gelukkig wel weer aan.. maar als die in de was zitten toch maar weer positiekleding...ach ja.. tmag nog zeg... tgaat bij wel supersnel.. erg fijn... Nu moet ik toch echt lisa maar uit bed trekken voordat ze de deur eruit trapt... tot later dames...