We hebben al een jaar in den bosch gewoont en dat vond ik echt erg leuk. We zijn toen weer terug verhuisd naar maastricht voor het bedrijf dat Marc en m'n broer wilde opzetten. Gelukkig wonen mijn schoonouders daar, en dat zijn zo'n lieve mensen! Dus zal me niet snel eenzaam voelen gelukkig!
Ik had gister Esprit aan de lijn voor een sollicitatiegesprek en die zeiden idd ook dat ik dan pas na m'n zwangerschapsverlof mocht beginnen bij hun, en niet eerder. Ze zeiden wel niet erbij waarom, maar dat heb ik nu hier gelezen!
Typ met 1 hand.... tessa woog net 3525. ze woog bij geb. 3070. mijn slagroom doet dus zijn werk. ariel: ik weet dat jij al seks hebt gehad en bv geeft. hoe doe jij dat met je borsten? het lijkt mij zo raar als hij eraan zit en je loopt te lekken... of is dat verboden terrein? om nou bh aan te houden met van die hele charmante compressen erin.... dat lijkt mij ook niks. hier ook kerriepoep. zo'n keer of 6 per dag! maar dat schijnt normaal te zijn. ichtus: tessa trekt hier ook haar hoofd naar achteren tijdens drinken. maar dan heb ik het idee dat m'n bost leeg is en ze genoeg heeft. ik denk dat ze dan wil loslasten, haar hoofd dus naar achter doet, maar vergeet hsaar momd open te doen. hebben jullie ook dat je zo zweet bij inspanning? word er gek van. net naar cb gelopen. is 10 min. dan is heel m'n rug klam en heb ik letterlijk de druppels op m'n bovenlip. been ff tessa boven brengen, zo weer terug
zweten nee geen last van... @die borsten: heb nog geen "echte" sex gehad, maar dat met die borsten had ik dus ook... begonnen dus ook meteen te lekken... Heb toen ook maar gevraagd of ie er niet te veel aan wilde zitten! haha! Vond ie niet erg, gelukkig!
dylan is wakker (TIJD VOOR DE FLES) misschien tot straks doei doei ps ik ga dd het uwv bellen voor de zekerheid anders ga ik dadelijk aan het werk terwijl het niet eens mag
@boney.. heb ik ook hier dat zweten.. vreselijk.. kan geen deo tegenop hoor.. Ik douche zeker wel 2 x per dag.. smorgens wordt ik altijd zeiknat wakker.. erg blegh... hier nog geen seks gehad of ietss dat er op lijkt.. dus kan je daarbij niet helpen, maar vroeg hetme laatst ook al af...
ik geloof dat ik met sex (als ik er ooit weer aan ga beginnen ) toch echt mijn beha aanhoud. Vannacht was kompres verschoven, bh, en pjama nat. En als ik onder de douch vandaan kom of mijn dochter hoor begin ik ook te lekken
nou marijn was wakker, maar is weer in slaap.. ook goed.. Lisa riep dus niet voor niets.. ze had haar luier af gedaan en nu dus haar bed onder geplast..kennelijk ook geprobeerd om een nieuwe luier aan te doen want die lagen over de hele kamer verspreid.. "lukt niet zelf luier aandoen" zegt ze dan heel lief... ik kon er wel om lachen.. ze is in ieder geval nie moe want ze is de hele dag al erg vrolijk en vol energie.. ze luisterd dan ook erg goed vandaag.. ook jurian was vanmorgen zooo lief.. zelf snel aangekleed en zijn brood snel opgegeten.. echt super.. ik voel me dan ook helemaal blij vandaag...alsof ze hebben geaccepteerd dat het vanaf nu met marijn erbij gewoon anders is...Gisteravond vroeg jurian nog waarom ik nooit meer met hem ging spelen.. dat moet dus anders dacht ik bij mezelf.. vond het zooo zielig.. heb m toen bij het naar bed brengen, maar extra lang voorgelezen en ff gestoeid... "ik hou van je mama" kreeg ik er voor terug.. *snik*..... Nu ga ik echt weg.. moet nog tas in pakken en ga zo marijn voeden en dan naar schoonmama verjaardag vieren.. Kusss
hallo meiden, Vandaag voor de tweede dag achtereen de hele ochtend een brullende Mischa hier... geen troosten aan. Nu heeft hij zijn voeding weer gehad en volgens mij (eindelijk) in slaap gevallen. (jeej). @ vloeien; hier was het ook over! (seks gehad e.d.) maar na 3 1/2 week begon 't weer inderdaad. Heel stom. @ seks & borsten; ik heb zoiets van; je mag er wel aanzitten; als je maar voorzichtig doet! en tepels zijn verboden terrein maar dat is meer omdat ze zo gevoelig zijn. En als 't gaat lekken; zijn probleem Als hij het dan vervelend vind moet ie d'r maar niet aanzitten toch? @ roken; tijdens de zwangerschap gestopt. Met drie weken flinke ruzie gehad met m'n mannetje en ook nog druk met klein babytje enz, trok 't ff niet meer, ben boos weggefietst; naar de stad, sigaretten gehaald. Manlief weet het niet, rook ook alleen eventjes als hij d'r niet is, en dan kaugom en geurtjesneutraliserende zeep... erg he? Stiekem roken, maar hij vind het zo erg als ik rook... wil het hem gewoon niet aandoen. Wil ook na dit pakje eigenlijk helemaal niet meer roken. vind er eigenlijk geen lol aan, vooral zo stiekem niet maar vind 't ook zonde van 't geld om weg te gooien. ('t is stiekem wel lekker alsnog). Baal er wel een beetje van; vind mezelf zwak dat ik heb toegegeven terwijl ik toch bijna een half jaar gestopt ben geweest. Ik ga nog heel even een dutje doen. Beste hoofdpijn :S en dan misschien nog even wandelen vanmiddag? kijken wat voor weer het over een half uurtje is. Hoop dat 't droog is want dan ga ik r mooi even uit, kan ik echt wel gebruiken.
Wij sexen pas als zij heeft gegeten, want dan slaapt ze ff lekker door en dan lekken me borsten ook niet meer Dus dan kan die er gewoon aan zitten!
Hier slaapt Tess nog steeds...heerlijk. Ik denk dat een badje een wondermiddel is bij haar. Hier is mijn buikje weg nu. Na de curettage was het al een heel stuk minder en sinds een weekje helemaal weg. Alleen de huid op de buik is nog slapjes. Ik ga binnenkort maar weer eens buikspieroefeningen doen. Ik zweet ook als een otter en het stinkt ook nog eens vreselijk! Ik baal daar best wel van, want eerder kon ik het met 1 keer deo spuiten op een dag af en nu....geen spuiten meer aan. Ichtus, ik vind het maar knap hoor dat je achter 3 kinderen aan moet. Ik heb mijn handen al vol aan eentje. Pffff, zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen met 3 kids. Dus meid, respecht hoor.
Trouwens ik rookte na 2 weken al weer. Terwijl ik er een jaar afgebleven was, zonder al teveel moeite overigens. Maar ik had zoveel stress na 2 weken...roken was even mijn enige uitweg. Dom dom dom. Nu rook ik ongeveer 4 a 5 sigaretten op een dag, ik hoop dat ik dat vol kan houden.
Ik zweet hier ook onwijs! Dacht echt dat het aan mij lag, maar das dus niet zo K douche 2x per dag en gebruik 1 bus deo per week, voor het idee!