Ja, ik ga daar eigenlijk wel vanuit. Ik hoop dat het een hormonale kwestie is en verminderd (of liefst totaal verdwijnt) zodra ik ga starten met de pil.
je moet maar denken; door zweten verlies ik een heleboel vocht (lees; gewicht) van de zwangerschap! (dat helpt mij als ik weer 's stink... dan denk ik; 't is toch ergens goed voor)
oh maar dat gaat wel weer over. de meeste van ons zijn nog geen zes weken geleden bevallen... pas dan gaat je lichaam weer een beetje in balans komen toch? Ik ga er helemaal van uit dat het over gaat op den duur.
hihi er zweten er dus meer. Ik heb dat aan de VK gevraagd en die zei dat je alleen je zelf ruikt. Anderen ruiken dat niet... Nou daar geloof ik niks van. En ik ben er wel achter dat deo het alleen maar erger maakt. Ik heb geprobeerd na het douchen goed je oksels drogen en ff laten luchten. Dan geen deo op doen. En dan is het echt een stuk minder. Probeer maar eens. Ik hoop wel dat het niet te lang duurt hoor. Schaam me kapot. Net ook. Ff gestofzuigd en gedweild boven. En echt niet gehaast of zo. Maar helemaal nat van het zweten
Hihi nou volgens mij ben ik echt nie de enige die het ruikt hoor! Mannetje ruikt het ook! Wel alleen 's ochtend, dus na een nachtje lekker zweten. Maar goed....
Pfffft heb ff voor wervel wind gespeeld.... Komt een geluidswagen door de straat met de mededeling dat wegens lekkage de waterleiding enkele uren word afgesloten... Heb dus heel snel 2 emmers gevult voor bij de wc. De waterkoker en vast de koffie klaar gezet (krijg zo bezoek) en ff wat lege flessen gevuld. En dan nog enkele uren ook... Gelukkig geef ik BV. Hoef ik me iig niet druk te maken of ik m'n fles wel klaar kan maken.
vies he.... Dan lig ik 's nachts op m'n zij te voeden en dan heb je natuurlijk je arm omhoog... Pfffft wat een lucht. haha gelukkig ben ik niet de enige.
He getsie wat vervelend zeg! Weet je waar ik trouwens altijd helemaal gek van word hier in de flat, van die mafkezen die je wat proberen aan te smeren! Net waren ze van Monuta dat vond ik dan wel interessant dus had ze ff binnen gelaten. Maar de rest word dr gek van!
die bestaan wel. ik gebruik fv. ik heb trouwens de microgynon 20. trouwens ff een vraagje over de pil, ik heb gisteren de laatste gepakt dus dan moet ik volgende week donderdag weer beginnen he? ik weet het ff niet meer
ik had altijd donderdag de laatste en dan begon ik vrijdag weer. jij moet dan weer volgende week vrijdag beginnen. Maar check ff de bijsluiter.
Meiden: Mag het andere topic dicht? Ik hoop dat iedereen dit leest vandaag of morgen en ff reageert! Dan stuur ik vanavond en anders morgenavond een bericht naar Lotte! Dan heeft iedereen nog een dag om 'afscheid' te nemen...
fijn geen water enkele uren. volgens mij heb je bij bv de minipil. Hier staat de kip op voor de kippensoep, jammie. En net kip gebakken voor op een broodje, nu al trek in. De pil, hoop niet dat ding ooit nog te slikken trouwens. Heb heb nu 14 jaar geslikt, als de kinderwens voldaan is mag mannetje wat gaan doen