Is het trouwens handig om een datum te prikken over een paar maanden voor de meeting. Dan kan iedereen die vrij houden of ruim op tijd vrij regelen op het werk.
het liefste wilde ik niet meer aan de pil maar ik wil geen spiraaltje en de rest vind ik ook niks dus dan toch maar de pil....we willen graag no 1kindje achter een jaar of 2
Boney, van mij mag ie dicht. Ben even Bones aan het kijken....en zometeen weer een flesje klaar maken voor de kleine dame die nog heerlijk ligt te slapen.
Rosalie die ligt nu op mijn borst te slapen, je zou me eens moeten zien zitten achter de pc Ze lag net in dr bedje, alleen ze had gespuugd
ilse ligt heerlijk op haar buik in de box te slapen, dat vind ze toch echt het lekkerste liggen. Schrik alleen elke keer als ze kreunt en haar hoofd de andere kant op gooit.
heeft jullie kleintje ook bepaalde muziek waar ie/ze rustig van word? dylan vind het vanalles leuk zolang er maar bass is zit hihihi
Zweten gaat weer over. Ik zweette me ook helemaal kapot de eerste weken. Is nu weer over gelukkig.. Hoewel ik er nou wel weer last van had maar dat kwam omdat ik ongesteld ben geweest. Muziek geen idee. Maar dat van die nederhop is wel grappig bevallingslijst mag van mij ook dicht. Heb al afscheid genomen. Nou, dat van Lune een kwartiertje laten huilen vind ik toch best heftig hoor.. Ze werd na 10 minuten weer wakker en heb haar toen ook een kwartiertje laten huilen, nou ze was me toch overstuur! Ik kon niet eens contact met haar krijgen toen ik bij haar kwam, zo overstuur was ze Dat doe ik dus ook niet weer.. Ze ligt nu in de wieg in de woonkamer en ze slaapt nu ongeveer een half uurtje, hoop dat ze dat even volhoudt. Ik ga een inbakerslaapzak kopen, ik denk dat Lune erg gebaat is bij inbakeren aangezien ze onrustig is en veel wappert als ze moet slapen. Wat eten jullie vandaag? Ik ga stampot zuurkool maken met spekjes en ananas, nu al zin in!
ZWETEN gelukkig geen last van... ICHTUS inderdaad respect meid met drie kids... SEX hier gewoon sex gehad maar toen mijn borsten nog lekte was dat echt verboden terein.. ETEN ik heb lekker verse groentesoep gemaakt dus vanavond stokbroodje erbij en wij hebben ook weer gegeten.. nou pfft ik begin me nu toch wel weer wat slapjes te voelen dus ik ga even liggen..
Ik zweet me ook een ongeluk! Vooral als ik 's ochtends wakker word, BAH... Hier nog geen sex gehad, volgens mij zijn mijn hechtingen nog niet eens opgelost. Zou dat kunnen? Duurt dat niet erg lang? @Maja82: Doen waar jij je prettig bijvoelt. Je kan zoveel adviezen krijgen maar kan me ontzettend goed voorstellen dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Ik hoop voor je dat inbakenen helpt voor Lune. Wij eten burrito's vanavond... Gister hebben we Sam na het eten in badje gedaan, ze heeft heerlijk de hele avond geslapen. Dat was dus een goede ingeving!
zweten: hier ook hoor... maar ene nacht meer als de andere! buikje: misschien verwacht ik wel te veel van mezelf... ik ben niet echt aangekomen op benen etc, want kan gewone spijkerbroeken wel over benen krijgen, maar krijg never nooit niet de knoop dicht! Mijn vriend blijft ook roepen: schat, je bent nog geen 3 weken geleden bevallen, wat wil je nou?! maar ik voel me soms zoooo onaantrekkelijk! topic sluiten: ik heb afscheid genomen, prima! we kletsen hier gewoon nog een hele tijd verder! eten: wij eten bloemkool met verse worst... mjammie!