ik zet het mandje ook op het voetengedeelte van de kinderwagen, of ik hou hem vast en duw met 1 hand..
Nou, ik ga het wel uitvinden morgen. Zoveel heb ik niet nodig. Wil gewoon alleen maar ff weg. Ik ben van plan om elke dag vanaf nu een rondje te maken. Mits het weer het toelaat natuurlijk. Maar dat is wel goed voor de kilo's en kan ik weer conditie opbouwen. Want dat is echt 0 komma 0.
Ja..dat ga ik ook doen Boney. Ben ik al mee bezig hoor, maar het weer werkt de laatste paar dagen niet mee HELAAS..
Weer Verwachting tot morgen middernacht donderdag 13 maart en vrijdag 14 maart 2008 Toenemende bewolking. Vannacht af en toe regen. Op nadering van een storing neemt de bewolking verder toe en vanavond kan er in het uiterste noorden en uiterste zuiden al wat regen vallen. Vannacht regent het vooral in het noorden en in het zuiden. Het koelt af tot een graad of 6. De wind komt dan uit zuidwest tot zuid en is zwak tot matig, rond kracht 3 en aan de kust af en toe krachtig, 6. Morgen overdag schijnt de zon geregeld, maar een enkele bui is niet uitgesloten. Het wordt ongeveer 11 graden. De wind draait weer naar west en trekt tijdelijk iets aan. donderdag 13 maart 2008 17.25 uur
Ik had hier gister niet hoeven te proberen om te gaan wandelen..vandaag zijn we wel even weg geweest..en morgen ben ik erg druk.. Wil wel graag wandelen, maar ik weet niet hoe ik me voel na het spiraaltje...
Ik ben heel benieuwd MissN naar je spiraaltje (klinkt een beetje raar...) haha Maar je snapt me wel. Het schijnt erg mee te vallen. Ik ga denk ik weer aan de pil. Dan kan je gewoon je menstruatie regelen. Lekker een maandje uitstellen als het ff niet uit komt... Ik heb er eigenlijk nog niet goed over nagedacht.
Bij het Mirena spiraal heb ik een grote kans dat ik die 5 jaar helemaal niet meer ongesteld word...dat is natuurlijk ook wel fijn.. De huisarts zei dat het niet zoveel pijn deed als een bevalling..haha.
spannend missn , dat spiraaltje , hier mocht t niet ivm de keizersnede , maar goed .... fijn dat t daar wel kan
krijg hier morgen zo'n felicitas muts over de vloer, ben benieuwd wat ze wil slijten. Kan de klok er gelijk op zetten vanaf 7 tot 8 is huilen, wordt al gek van zo'n uurtje, Ga lekker badje maken, badderen, borst en dan lekker het bedje in.
na mijn weten raden ze het zoizo de eerste 6 maanden af ivm de buikwond .... maar kan me vergissen dat t korter is , maar mag het nu in ieder geval niet
Debie..ze proberen je van alles aan te smeren hoor.. Ik heb op alles NEE kunnen zeggen..al zitten er best "handige" dingen bij hoor..
Ik wilde even laten weten dat mijn onderkantje weer goed is gekeurd. Er was nog wel een wond maar het zag er goed uit verder. Hij was heel blij met de foto en vond hem erg mooi. Hij heeft meteen haast gezet achter de afspraak met maatschappelijk werk en we mogen maandag a.s. al komen. Het gaat namelijk helemaal niet goed met mij, ik zit er behoorlijk doorheen. Mijn verdriet voor Thijs* krijgt geen ruimte en ik neem die ruimte ook helemaal niet. Er moet écht iets gebeuren anders ga ik er aan onderdoor. Ik heb al een verleden met depressies, opname en erger dus ik moet wel oppassen. 22 april hebben we een lang gesprek met de gyn over het verloop van de zwangerschap en de bevalling. Als een soort afsluiter zeg maar.....