ja kop , kontje doe ik ook elke dag , maar zat een beetje met t badje , kraam heeft dat 2 dagen achter elkaar gedaan , aangezien ik maar 3 dagen kraam had , en ze me snel moesten leren hoe het moest dus heb het nu even achter wege gelaten , dan begin ik morgen met om de dag
@badje dylan gaat hier om de dag in bad/tummytub/douche maar als hij erg onrustig is dan gaat hij iedere dag
ja lekker ding he @ ariel , ja ook zo'n scheetje ff vraagje he meiden , was bij jullie die kleine ook al zo van de aandacht rond de 9de dag ? hier is hij echt al alert en zo ....lekker veel lachen
Hier was ze wat later alert door het geel zien, maar ze is nu wel een aantal per keer heel erg alert. En lachen....echt lachen kunnen ze nu natuurlijk nog niet, maar ze heeft wel vaak van die lach stuipjes echt super schattig! Eerst kon ik niet wachten tot ze dr uit was en nu kan ik echt niet wachten tot ze gaat kruipen enzo
nou ik zie hier toch echt een lach op da snoetje , heerlijk ook hoe ze reageren op geluidjes, prachtig om te zien ja idd , kan nie wachten tot ze kruipen , maar t moet niet te snel gaan
Heb ut ff gegoogled en volgens Wikipedia lachen ze toch echt pas vanaf 6 weken.... Dus zal bij jou ook wel gewoon lachstuip zijn
hahah kan me voorstellen ik vind het aankleden zowieso een dramatje... en mystery dat zijn echt nog stuipjes hoor.. maar niet minder leuk om te zien natuurlijk