Boney, je hebt waarschijnlijk ook wel gelijk hoor... en ik baal er nog steeds van dat ik een keizersnede heb gehad, ik had het zoooo graag zelf afgemaakt, moet er nog vaak aan denken hoe dichtbij ik al was, het hoofdje was steeds al zichtbaar en dan toch nog die operatie... echt klote! Maar hechtingen klinken me gewoon erg pijnlijk in de oren... krijg er bijna rillingen van als ik jullie zo hoor... maar als ik had mogen kiezen had ik ze ook liever gehad ipv dat litteken op mijn buik... pffff, wist je dat ik soms nog niet eens kan beseffen dat ik echt een keizersnede heb gehad? Dat klinkt misschien gek. Maar ik was zo moe en afwezig van de 99% vaginale bevalling die ik er al op had zitten, dat ik de keizersnede helemaal niet heb meegekregen ofzo... en de dagen na de operatie was ik alleen maar bezig met de gezondheid van Fenne... ben er een beetje aan voorbij gegaan ofzo... vreemd he?
@ spiraaltje , ja sorry dat is mij verteld door de vk, en door de ha .... naja, zal dan wel aan mij liggen of zo ....
Kan me dat best voorstellen wen. Ik heb zelfs dat ik me bepaalde dingen pas weer later herinnerde. Je zit in zo'n roes op het laatst dat er een heleboel dingen gewoon aan je voorbij gaan. En bij jou kwam daar nog bij dat het niet goed ging met Fenne
Mystry, ben je niet in de war met een half jaar niet zwanger worden? want dat word idd afgeraden met een KS ivm je wond.
Kijk... dat is me dan weer wel verteld... maar dat was ik toch niet van plan Ik ga eens googlen op spiraaltje en keizersnede... ben wel benieuwd nu...
nou ik ben niet in een roes geweest hoor.. heb alles meegekregen.. is ook wel s leuk voor de verandering.. Van jurian weet ik nog maar weinig.. Van lisa kon ik me ook alles herrinneren, maar bij lisa en marijn heb ik dan ook geen enkele medicatie gehad.. dat scheelt wel hoor... Gelukkig ging dan ook alles met mij en beebjes prima...
neej echt , ben niet in de war , ik mocht idd een half jaar niet zwanger worden .. en anticoncepti kon een spiraaltje niet ... hebben ze echt gezegt ... ivm dat je een wond in je buik hebt ...
dames.. ik ben ff weg hoor... mannetje is thuis dus ff aandacht voor elkaar... misschien ben ik er later nog.. marijn heeft om 18.15 voeding gehad en hoop dus dat ie tot 22.15 blijft slapen.. dan is dat de laatste voeding.. wel wat vroeg en 1 minder dan normaal maar als ie nu komt moet ik om 00.30 weer.. daar heb ik niet zin in...ben nu al op.. en een keer vroeg naar bed is ook wel lekker... en dan maar hopen dat ie niet voor 2.15 komt natuurlijk anders kan ik er als nog uit..maar ja...we zullen zien.. voor nu ff weg dus.. weltrusten alvast en tot morgen ladies...
Ik heb ook geen medicatie gehad bij de gewone bevallingen... ja, weeenopwekkers Misschien is het een combinatie van (over)vermoeidheid en de ruggeprik die ik voor de keizersnede kreeg en de morfine die ik daarna kreeg... maar ik denk dat ik het ergens ook gewoon erg moeilijk vind om te accepteren...
boney neem aan dat je het over de buitendste hechtingen hebt of de middelste? Ik ga di naar de vk en vraag dan of ze ff wil kijken en ze evt weg wil halen
Doeg ichtus Ik heb ook geen medicatie gehad. Maar tijdens mijn onstluitings weeen had ik 100% concentratie nodig om ze op te vangen. Had me dan ook totaal van de buitenwereld afgesloten. En tijdens persen, zeker op het laatst toen het niet lukte had ik mijn concentratie weer helemaal nodig om dat kind er uit te krijgen op eigen kracht. Maar de dingen die vaag waren zijn in de week na de bevalling allemaal langzaam weer terug gekomen. Peter heeft een hoop verteld en heb ook dingen gevraagd hoe en wat.
Nee, de buitenste heeft de VK er in de kraamweek al uitgehaald. Die zaten me nog meer in de weg. Ik was gewoon beperkt in bewegen enzo. Was een hele opluchting toen die er uit gingen
nou ik zoek me suf via google , maar ik kan inderdaad niks vinden ,.... echt vreemd , zelfs toen ik de ha belde ivm de pil , vroeg ik of ik de prikpil kon krijgen , nou die zou niet helemaal veilig zijn , dus zei ze je kunt ook een spiraaltje doen , ik zei nee mag toch niet , heb een ks gehad , OWJA dan mag het niet ...... ben t spoor bijster , naja ...
Ik snap ook niet helemaal wat een spiraaltje met je wond te maken heeft. Zo'n ding is super klein dus er komt geen druk op je wond. Zelfs niet met inbrengen.
Misschien staat hier wat? Ik heb geen zin om alles te lezen, maar wie weet staat er ook wat over een KS? http://www.zwangerschapspagina.nl/about38716.html
neej ik ook niet , vreemd ... nou ik moet eind maart naar de gyn voor na controle , zal het daar nog eens precies navragen