Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Nou meiden...ik ga slapen!

Ik kom morgen overdag ng wel ff hier kijken denk ik..maar mocht dit niet zo zijn..kom ik na het plaatsen van me spiraaltje me ervaringen vertellen...

Truste..en hoop op een hele fijne nacht voor jullie!

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Succes Missn! Ben benieuwd hoe het gaat.
    Truste

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedeavond meiden!

hier was begonnen met terug lezen maar ppff echt te veel om te beantwoorden :oops: jullie zitten weer goed in de kletsrees zo te zien!

hier vandaag naar mijn broer geweest en hij is gelijk meegereden naar ons huis en blijft hier logeren, dus vandaar ik niet online ben geweest! morgen ga ik ff naar mijn werk voor een nieuwe coupe en nieuwe kleur :) en dan past mijn broer ff op gwen want dat ff duurt wel een paar uur ;) maar is niks om haar zo lang mee te nemen en die luchten op de zaak wil ik haar ook niet aan doen! dus vindt wel spannend hoor haar een paar uur achterlaten ppfff :rolleyes: :oops:

dus denk dat ik er morgen middag weer ben hier!

hoop dat ik niks belangrijks gemist heb?

allemaal een dikke knuffel!

oja en SIZZEL sterkte morgen!...........hoop dat de onsteking meevalt duim voor je ! knuffel ;)

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    iK zit op kleertjes.com te kijken. Wat leuk allemaal! !
    Maar ik ga me nog ff inhouden. Ik krijg best veel kleding van het kraambezoek. In veel verschillende maatjes. Ik wacht nog ff met kopen.

Ik heb gisteren trouwens een knal rode polo en een spijkerbroek voor dr gekocht. Dat had ze vandaag aan... Zo schattig... M'n tuttebel met dr kraagje... hihi.
    Is alleen niet zo handig met BV zo'n kraagje. Dat zit in de weg.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kijk dan wat schattig. Laat ik nou gelukkig al een rood jasje hebben. hihi kan me dus nog net inhouden.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    He joma! ja ja, wij doen erg ons best om weer alle records te gaan verbreken hier.
    Leuk zeg van je broer en wat heerlijk dat je naar de kapper gaat. Ik zou ook wel weer willen, maar wil Tessa idd ook niet meenemen daarheen. Heb van de week even zelf m'n pony bijgesneden, ik kan er dus wel weer ff tegen.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    hihi de januari mama's 2008 hebben we al ingehaald.

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ow boney wat een leuk jasje :D

en jeeeej we zijn ook heel goed in ouwehoeren haahah

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    da meidenspul is allemaal zo leuk , maar als ik de jongenskleertjes zie , o zo stoer :D vind ik ook geweldig :)

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ja, dat jasje vond ik ook al te gek!

Even vraagje aan de BV mama's... waarom kolven jullie al? Ik geef elke voeding nu direct aan Fenne & ben pas van plan te gaan kolven wanneer ik ga oefenen met de fles... dat doe ik denk ik over 3 a 4 weken, zodat ze goed gewend is als ik moet werken over 7 weken...

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben nu sinds van de week pas bezig. Dat deed ik echt puur vanwege die ontsteking. Ik heb de gekolfde melk wel ingevroren.
    Ik ben er dus nog niet echt mee bezig. Vandaag heb ik helemaal niet gekolfd.
    Ik doe het denk ik alleen maar als ze niet goed wil drinken en ik wel ff 'leeg' wil zijn.
    Hier ga ik ook pas echt beginnen als ze een week of 6 is. Wel heb ik gisteren toevallig een starterskit gekocht van Avent. Dan heb ik die maar vast in huis.

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ok, duidelijk... dacht al dat ik misschien iets verkeerd deed omdat ik nog niet aan het kolven was... ;)
    Ik heb trouwens ook zo'n starterspakket van Avent... ergens online gevonden voor 57,50 ipv 75 euro (kost ie bij de prenatal)... echt dat online shoppen heb ik helemaal uitgevonden sinds de zwangerschap! :)

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    :confused:
    ik heb 30 euro betaald bij prenatal.
    Maar jij hebt denk ik de kolf van avent erbij? Ik heb een kit gekocht met alleen flesjes en spenen.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kolf wil ik van Medela. Dat zijn de beste volgens de onderzoeken. En ik had er 1 gehuurd van Medela en dat is erg goed bevallen

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En de handkolf die ik nu van m'n zus leen is ook van medela

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dees: jij hebt toch een kolf van Medela? Welke heb jij en hoe bevalt die? En waar heb je die gekocht?

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Volgens mij is hier niemand meer.
    Ik ga maar richting bed. Tessa zal zo rond 12u/half1 wel wakker worden denk ik. Kan ik net nog ff slapen hoop ik. (alleen in het grote bed... :( )

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen allemaal,

hier weer een rustige nacht gehad....heerlijk!
    Nu begint mevrouwtje alweer te mopperen, dus ga zo flesje klaar maken.

MissN heel veel succes gewenst.

Sizzel, wordt jij vandaag gecuretteerd? Weet het niet meer zeker. In ieder geval heel veel sterkte!

Alle andere dames: goed geslapen?

Dikke knuffel

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen meiden...

Ik had een pb van Boney gekregen over onze lijst dat ie elke keer door elkaar stond.

Dit gebeurt nagenoeg elke keer vanzelf..:(
    Ik weet niet hoe het komt, maar ik doe er niets mee.
    Ik heb hem nu weer op orde gemaakt en ik hoop dat die nu goed blijft
    Ook was de vraag of er weer een agenda komt..die staat er nu..
    Dus jullie kunnen alle afspraken die jullie hebben weer doorgeven en we zetten ze er weer op!

Hier trouwens wel een lekker nachtje gehad..mevrouw wou net de fles niet leegdrinken dus ik heb haar weggelegd en nu slaapt ze alweer heerlijk...dus zie ik de kans om eens even lekker te gaan douchen...

Tot straks meiden..

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    goedemorgen meiden ,

@ missn , nogmaals succes
    @ sizzel voor jou ook succes
    @ suus , fijn dat je een goede nacht heb gehad :)

ook hier al iemand uit bed , heb een goede dag vandaag denk ik , ben van plan alle was weg te werken , ik hoop dat t lukt t is gigantisch veel ...

vanacht voor het eerst de voeding terug naar 100cc gebracht , meneer had om 00.00 zijn laatste voeding gewoon 150 cc en vervolgens kwam meneer om half 6 :) erg netjes dus , maar toen kwam er maar 100 cc .... daar was meneer het toch echt niet mee eens , heb de 100 cc zelfs met 3 schepkes nutriton in gedikt , ik denk dan valt het zwaarder , maar heb toch nog 3 x de tut er in moetten doen ( terwijl dat normaal niet hoeft ) .... uiteindelijk is hij toch in slaap gevallen , en kwam weer netjes om 8 uur voor de nieuwe voeding .... net als de afgelopen 2 dagen .... meneer hoeft dus nog maar 2.5 uur te leren over bruggen , ik ben benieuwd ( van half 6 naar half 8 omdat hij van die voeding af moet he ....) we zullen zien hoelang het duurd :) ......

moet er wel even bij zeggen dat ik het water aantal noem altijd ...dus de schepjes moette daar nog bij :D

Deel Deze Pagina