Mogguh meiden! We gaan zo achter spullen aan (vloertegels, gordijnen enz.) dus even snel! Lune heeft een goede nacht gehad, voor het eerst sinds lange tijd. Geen krampjes, ze lag gewoon heerlijk te slapen. Ik helemaal van slag want dit ben ik niet gewend dus steeds kijken of ze nog wel ademde en ik heb dus wel de hele nacht wakker gelegen haha! Ze is nu overigens wel ontevreden, maar ze raakt steeds haar speentje kwijt.. Mijn schoonmoeder is hier zo, kan die even oppassen als wij achter dingen aan gaan. Fijne dag meiden! xxxx
Hier wil er ook eentje niet slapen. Maar ik laat haar gewoon even jengelen. Ik ga eerst douchen en ontbijten en dan maar eens zien of ik haar probeer te troosten. Ik heb het idee dat de krampjes weer terug zijn, want ze was erg onrustig onder de fles. Weer veel trekken met de beentjes. Wie weet probeer ik vandaag de truc met het badje wel weer. Maar dan zonder zeep, want als ik haar elke dag in bad ga doen moet ik opletten met haar huidje.
Jaydee is zelf op der zij gerold...beentjes over mekaar en armpje omslaan en ze ligt op der zij...haha..had haar op der ruggetje gelegd..maar goed..haha
morgen, Hier net muts felicitas geweest, moet zeggen vind er niet zo veel aan aan het pakket. Denk wel dat ik die boekjes met bert en ernie ga bestellen, die vind ik wel leuk. Kolf; ik heb er een van medela (wel al ouder model, gekregen van mijn tante) moet zeggen, ideaal. Ik begon met kolven om de bv op gang te brengen, nu een keer per dag om wat in te vriezen, laats bij de kapper geweest, kan mannetje de fles eens geven. Nu ff schone broek, eten en dan lekker baklava halen, zo'n trek in. mmm
oh haha... ja ik heb de handkolf, flesjes en speentjes, bewaarbekertjes & de magnetronsterilisator... das het bv starterspakket van Avent... dus was een goede aanbieding
oh en... goedemorgen! Fenne kwam vannacht om 0:00 & heeft liggen frutten (zo noemen wij het liggen kreunen en geluidjes maken) tot 01:30 uur... om 02:30 had ze alweer honger, maar viel daarna natuurlijk als een roosje in slaap tot 07:00... en nu ligt ze ook nog steeds te slapen... kleine slaapkop is het! Wij gaan vandaag voor het eerst met haar op visite... een vriend van ons is jarig en we gaan vanmiddag even koffie doen daar... ben benieuwd hoe dit gaat! Sizzel, succes bij de gyn vandaag! MissN, succes met zetten van spiraaltje! oeh... ik lek weer eens... Fenne, word eens wakker, mama heeft heel veel melk voor jou!
Goedemorgen! Mijn nachtje alleen met Tessa is goed verlopen. Ze werd om 1.15u wakker. Toen gevoed en toen heeft ze van 2 tot 3 liggen kreunen en huilen... Heb ze om 3u weer gegeven en daarna heeft ze heerlijk geslapen tot kwart over 7. Nu zijn we allebei nog ik nacht kleding... :-D Ik ga zo douchen en aankleden. En dan Tessa wassen en optutten. *de deurbel* Joepie! m'n tas is binnen! Jeetje WEN wat een mega ding! En wat een ruimte en veel vakken! Dan hoef je je eigen handtas niet meer mee te nemen. M'n eigen spullen kunnen er makkelijk bij. En de kleur is erg mooi! M'n moeder belde ook nog. Die vroeg of ik vanmiddag gezellig langs kwam. Ze had haar kleindochter al vanaf zondag niet gezien en dat kan natuurlijk niet Zo, nu eerst dit posten... Na 2 of 3 onderbrekingen ben ik ruim een half uur bezig geweest om dit te typen...
Had ik hier eigenlijk wel eens gezegt dat Tessa de 1e kleindochter is voor mijn ouders? Ze hadden al 5 kleinzonen. M'n zus heeft 3 boy's en m'n broer heeft er 2. Zeker m'n moeder is apetrots.
Goeiemiddag dames! Hier een heerlijke nacht gehad! Rosalie heeft geslapen van 22.00 tot 04.00 en daarna weer tot 7.00 en toen weer lekker tot 11.00 dus ik heb een soort van uitgeslapen T huishouden is vanmiddag weer aan de beurt , maar ik zal hier regelmatig ff komen kijken hoor!
Ik vries het in, alvast voor als ik straks weer werk, of als ik een dagje/avondje weg ben. In de vriezer is het toch 3 maanden houdbaar en omdat ik nu al begonnen ben heb ik straks een lekker voorraadje
Goedemorgen dames, Sam kwam om de 3 uur vannacht, en omdat we zo verwend zijn was dat echt even slikken. Ze kon slecht in slaap komen, terwijl ik aan haar oogjes kon zien dat de doodop was. Zo zielig... Nu heb ik net gelezen in een boek dat ze met 3 weken ook een groeispurt hebben, ik ben dus helemaal gerustgesteld! Nu slaapt madam alweer vanaf half 10! Ga haar zo wakker maken voor BV en daarna lekker een eindje wandelen. DE ZON SCHIJNT HIER! Ik heb de elektrische kolf van Medela, echt een super ding! Melk spuit er uit als ik 'em op mijn borst zet... Voor de meiden die BV geven: Wanneer gaan jullie het flesje aanleren? En weten jullie hoe je dat het beste kan aanpakken?
Rosalie heeft al vanaf dat ze 1 week oud was het fles aangeleerd gekregen. Dit omdat ze toen in het ziekenhuis lag en ze toen ook voedingen via de fles kreeg. Dus zijn we hier thuis gewoon op doorgegaan. 1x per dag de fles.
Uhm even kijken of ik me nog alles kan herinneren wat ik gelezen heb... Dees: knuffel voor jou! Goed dat je al zo snel terecht kon, en ik hoop dat het je een beetje goed doet om er over te praten. een aantal mensen succes vandaag: sizzel, missn en nog iemand geloof ik! Kolf: ik heb van iemand een van medela geleend en vond hem super! De handkolf die ik zelf gekocht had heb ik dus niet gebruikt, jammer van het geld! Finn spuugt trouwens al 2 dagen een beetje minder, dus hoop dat het zo blijft, anders ben ik boos op mezelf dat ik met de bv gestopt ben! De dikke voeding werkt nu toch wel wat. nachtvoedingen: ben jaloers hoor! Moet wel erbij zeggen dat ik 1 x terug in slaap gevallen ben toen de wekker ging 's nachts. Finn sliep lekker door en heeft het toen 5 1/2 uur zonder voeding gedaan. Ik schrok toen wakker en ben natuurlijk meteen een fles gaan maken. We weten dat ie het dus wel red zo lang en waarschijnlijk langer volgens de kinderarts. Maar ik ga het risico niet lopen en maak hem dus gewoon om de 4 uur wakker! Gister na het eten was Finn weer wat jengelig. Hij was weer heel bewegelijk, en Marc kreeg hem ook niet stil. Ik ben toen met hem op de bank gaan liggen en heb 2 armen om hem heen geslagen en ben een beetje gaan zingen voor hem, en het was over! Iedere keer als ik 1 arm weghaalde om een slokje te drinken, werd hij wakker en meteen weer huilen! Arm terug en het hield op! Ik denk dat hij zich een beetje bewuster wordt van z'n lijfje en dat dat een beetje eng is ofzo! Dus lekker veilig bij mama en het is weer goed!
bv + fles wij hebben ilse met 2 en 3 dagen oud een keer een fles gegeven omdat mijn bv langzaam op gang kwam, nu eens per week of zo een flesje. Hebben gekozen voor de difrax s groot met 1-2-3 speen. Deze kan je goed met bv combineren. Ik heb ook echt een mega luiertas, ook een bruine. Is juist lekker, dat getut met kinderwagen, luiertas en eigen hutkoffer was ik al na 2 uitjes zat. En moet zeggen heb een stoere tas al zeg ik het zelf
we hebben gewoon de luiertas van de Hema en ben daar ook erg blij mee! Ik neem zelf toch alleen maar m'n portemonnee en m'n sleutels mee, als ik weg ga. en m'n gsm natuurlijk.