Hier is het ook wachten,grrrr. Mannetje is een paar biertjes drinken met de collega's, maar me is hungry...pfff.
haha heb ik ook altijd na douchen. en ik vergis me er steeds weer in. Voel dan opeens wat op m'n buik of m'n voeten druppen...
HALLO! ! Heb gewoon even zin om vrolijk te doen. Ik ben erg in m'n hum. Vanmiddag een heerlijke middag gehad bij m'n ouders. Lekker ge koffie leut en heerlijk een groot stuk wezen lopen door dorp. Tessa is heel zoet en slaapt alleen maar. Ben ook super blij met m'n luiertas. (mag ook wel voor dat geld... ) Dat ding is mega groot, maar niks te groot ben ik nu al achter. Ik heb hem gelijk in gebruik genomen vanmiddag en dat ding zit zo vol. Alle spullen voor Tessa mee, dan m'n agenda, portomonnee, foto toestel en mob er nog in. En toen nog wat boodschapjes erbij die ik vanmiddag had gehaald. Ik heb ook van die zwitzal washandjes gekocht. Die ga ik morgen vroeg uit proberen. Het lijkt mij idd ideaal. Sta nu altijd te klooien met washandjes die veel te koud zijn. En ik doe ook om de andere avond badderen dus voor 's morgens lijkt het me heel handig. Hier trouwens vanmorgen m'n hechtingen er zelf uitgehaald. Ging niet zo makkelijk, maar ik heb er toch 5 uit kunnen halen. Er zitten er nu nog 2 of 3 in, maar daar kan ik echt niet bij. Die zitten ver naar binnen zeg maar en daar zie ik alleen de touwtjes maar van en krijg het schaartje niet onder het knoopje. Maar de buitenste zijn er gelukkig uit. Ik denk namelijk dat ik daar de meeste last van had. Het zit nu nog een beetje te prikken, maar voel al verbetering. Wij gaan lekker patat halen. Peter is er niet en m'n broertje is er nu. Die gaat zo ff langs de snackbar. Tot later vanavond.
hey dames ik heb vraagje de babydoos van etos wanneer ontvang je die eigenlijk? Heb toen wel de zwangerdoos gehaald maar verder niets meer gehoord. @amma fijn om weer iets van je te horen super dat het zo goed gaat meid hier vandaag heerlijk stuk gewandeld was het enige waar ik bryan mee rustig kreeg maar was wel lekker weer werkte eindelijk eens mee Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar er begint weer eentje te huilen om de fles dus ga maar snel klaar maken straks bij de buren op bezoek dus tot morgen allemaal
Ben aan het teruglezen en kwam dit tegen. We moeten zo eerst koken en eten maar wilde antwoord geven. Ik heb de Medela Pump in Style, een dure maar hele goede kolf. Omdat ik op mijn werk straks intensief moet gaan kolven wilde ik meteen een goeie. Ik heb hem gekocht voor 265 (normaal is hij 295) via de vk. Ze geven 10% korting op Medela produkten. Sizzel vroeg volgens mij hoeveel iedereen kolft. Ik kolf gemiddeld tussen de 200 en 300 cc per kolfbeurt maar ik heb overproduktie. Ik heb nu ongeveer al een liter of 3 in de vriezer en weet niet eens of ik het ooit nodig zal hebben Nu eerst koken en eten.
Ik heb al veel zitten kijken op medela.nl, en ik heb die ook gezien, maar ik vind hem zo groot. Niet echt handig om ff mee te nemen. Maar dat lijkt misschien zo door de tas. Is het apparaat zelf wat kleiner? Maar het is wel weer een dubbele. Een enkele lijkt mij dan weer niet handig. Dan ben je ook 2x zo lang bezig. Op zich vind ik de prijs niet zo belangrijk. Heb daar best geld voor over, als het maar goed is. Maar thanks voor je antwoord.
He MissN, ik las dat het zetten van je spiraal is mee gevallen. Fijn voor je. Dacht altijd dat dat best wel zeer deed.
Ja Boney..het is me echt meegevallen heb er bijna niets van gevoeld.. En ja van mij mag die andere dicht..
Ja, die heb ik en ik vind hem zo juist handig. Je hebt meteen alles bij de hand, ook een koeltasje moet koelelement wat voorgevormd is zodat je er 4 flesjes tegenaan kunt zetten. Je kan hem gewoon op je rug dragen, ook handig. En inderdaad, een dubbele waardoor ik een kwartier kolf en geen half uur. Wij zijn vandaag een dag in Rotterdam geweest en ik heb geen hinder ondervonden van het ding.
hoi meiden, De borstvoeding gaat de laatste dagen echt helemaaal niet goed; Mischa is veel te onrustig als hij aan de borst moet drinken en wordt dan helemaal gefrustreerd en loopt maar wat te kloten. Ik ben gisteren echt ingestort :'( was helemaal niet leuk meer. Nu kolf ik elke keer 120cc voor hem af voor het voeden en geef ik het met de fles. Ik moet zeggen dat het mezelf veeeeel meer rust geeft en hij is ook veel rustiger en tevredener, vreemd genoeg spuugd hij ook veel minder terwijl hij veel sneller drinkt dan aan de borst. Voorlopig blijf ik het zo even doen want die borstvoeding... het lukt echt niet. Heb er enorm om zitten huilen, ik wil het geven van borstvoeding wel volhouden en ik hoop dat dat op deze manier lukt; afkolven en dan flesje geven... hij is wel een stuk tevredener en werd niet hysterisch voor en tijdens en na het drinken... sorry voor ego berichtje.. moest het even kwijt.
Zoonlief huilt nu 3 kwartier en langer kan ik het niet aanhoren. Ik ga naar boven en hem troosten. Tot morgen dames.