Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hey meiden , weet een van jullie misschien of je eenkennig zijn bij babys ook kan afleren ?

2. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heej Dames.. het is niet te geloven.. Angela slaapt alleen maar.. 2 collegatjes van mij waren hier op visite en ze heeft niets gemerkt.. echt niet normaal. Ik ga ff hier zo eerst ff hier in de scheepshaven kijken naar dat schip wat 70 ton gasolie heeft gelekt.. het tinkt hier als de neten echt niet normaal. Tolkamer is gewoon nieuws haha.. geweldig..

Tot zo

3. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Is iedereen hier al naar bed?

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik nog niet, bijna!
    Was lekker aan het knuffelen en tutten boven met m'n dochter!
    Daarna ff kleding gepast van de wehkamp en H&M.
    Nu zit ik boodschappen briefje te maken voor Peter morgen.

5. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hier vind Angela het niet echt fijn t tutten en knuffelen.. vink wel erg jammer. Ze ligt het liefst in de kinderwagenbak of in bed...

6. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    nou, ik ga slapen. Mischa is wel 7 keer geweest voor een voeding vandaag. Misschien doordat ik gekolfde melk geef. Ik ga het in ieder geval 24 uur proberen, kijken hoe het gaat. Misschien heeft hij juist vandaag een regeldagje.. nou, we zien wel hoe lang hij nu slaapt.

welterusten

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Truste Lieke tot morgen succes

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Raar zeg dat hij nu opeens wel rustig drinkt. Hapt hij niet verkeerd? Of heeft hij misschien spruw? Dan doet het hem pijn. Ik heb ook wel eens gehoord over een tekort tongriempje. Dan kunnen ze je tepel niet goed pakken.
    Er moet toch een reden voor zijn zou je denken.
    Maar iig fijn dat hij het flesje wel goed drinkt. Truste meid.

Jamer zeg dat angela niet van knuffelen houd. Wij vinden het allebei heerlijk. En papa ook.
    Ik merk zelfs aan Tessa dat ze zelf aan geeft wanneer ze bij ons wil zijn. Ze gaat dan jengelen zeg maar, maar niet zoeken. Als ze dan lekker tegen 1 van ons aan ligt is het goed.

9. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Tja ik weet niet wat het is.. zodra ze op mijn schouder ligt vind ze het prima en kijkt ze je ook aan, maar daar houdt ze het bij. Ze vind het fijn om lekker op de bank te liggen en naar buiten te kijken of idd naar de lamp of de visjes.. misschien dat het nog komt, maar zodra ik haar een kus geef begint ze te huilen.. niet bij de eerste keer, maar op een gegeven moment wel na ong 3 minuten.

10. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ik ga lekker slapen.. weltrusten en tot morgen..

knuff

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Truste Diaantje. Tot morgen.

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mijn boodscahppen briefje is klaar. Ga nu lekker naar bed. Peter is onderweg naar huis. Zal hier zo half 1 zijn denk ik. Ik hoop nog ff te kunnen slapen voor hij thuis komt of Tessa honger heeft.

Hier gaan we morgen naar Soest. Das zo'n anderhalf uur hier vandaag. Voor het eerst zo lang in de auto. Naar m'n ouders is maar half uurtje. Nu gaan we naar vrienden dus lekker vertrouwd.

Truste allemaal en tot morgen!

Kus

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Kom alleen maar even goedemorgen zeggen..

Sorry dat ik de laatste dagen zo'n ego-berichtjes plaats meiden, maar ben nog steeds niet echt fit en dit is een manier om ff van me af te praten.. sorry!

Oja, ik heb de medela mini-electric kolf. Vind 'm tot nu toe heel fijn. Zit een adapter bij gewoon voor op netstroom, maar hij werkt ook op batterijen.

14. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Goeie morgen allemaal.. ik zie dat er nog niemand wakker is.. Ik heb net ff de auto naar een beunhaas gebracht voor de grote beurt.. Angela ligt nu lekker te pruttelen in haar kinderwagenbak.
    Eigenlijk zou ik nog wel ff willen slapen, maar dat doe ik vanmiddag wel.. Danny is ook beunen, dus ben de hele dag alleen thuis en zonder auto :(

Kus

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Vanmiddag feest van mijn opa, die wordt 80 jaar! Zal Nora wel weer veel bekijks krijgen! Opa heeft trouwens geregeld dat er op het feest niet gerookt mag worden..hihi.. zoooo lief!

oja.. nog iets grappigs.. Mijn opa gaan parachutespringen ergens in juni! Toch geweldig! Heeft ie altijd al een keer willen doen. Hij vroeg dit kado aan de familie voor zijn 80e verjaardag! Dus dat krijgt ie!
    Heb wel tegen 'm gezegd dat ie dan zijn bril, hoorapparaat en gebit maar uit moet doen! Anders verliest ie het nog! haha... (weet niet of ie dan trouwens nog iets ziet! hihi ;) )

16. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Waarom biedt jij je excuus aan.. ik geloof voor de volle 100% dat dat niet nodig is.. Jij schrijft maar lekker ego berichtjes.. wat heb je eraan als je het binnenhoud? Je praat maar lekker van je af en we leven echt met je mee hoor... en we willen je bijstaan, dus kop op en het komt allemaal echt goed..

Dikke knuff voor jou..

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden

zo hier heerlijk geslapen bryan heeft van 0.00 uur tot 6 uur doorgeslapen (natuurlijk net als mijn vriend snachts op moet ;)) gisteren bij de buren op bezoek geweest heel gezellig lekker gekletst en gelachen.

@sizzel meid geen sorry daar zijn we voor in goede en minder goede tijden he meid
    @diaantje het word gelukkig wel goed weer dus kun je misschien gaan wandelen, ik had van de week ook geen auto omdat de mijne stuk is en das idd drie keer niets he

18. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nee dat is zeker niks. Maar ja ik heb de wandelwagen wel uit de auto gehaald, dus kan inderdaad nog wel even gaan wandelen.

Angela heeft vannacht niet doorgeslapen.. althans niet tot 6 uur.. ze werd om 3.50 uur wakker en heb haar maar de fles gegeven. Om 6 uur kwam ze weer en toen heeft Danny het gedaan, want die moest er toch uit. Maar verder is ze ontzettend rustig.
    Vanavond hebben we verjaardag, dus misschien wordt ze dan wel een beetje wakker gehouden dat ze 's nachts lekker slaapt.. En mama mag weer drinken, dus ik ga het er wel een keer van nemen.. niet te veel natuurlijk, maar papa is de bob vanavond na 9 maanden niet te hoeven rijden met feestjes.

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    sizzel, geen sorry zeggen, hoeft niet, praat maar lekker van je af. Heel belangrijk.
    enne, stoere opa heb jij zeg!

Ik ga lekker shoppen, moet echt nieuwe kleren, die van mezelf zijn te groot (zit 7 kilo onder mijn gewicht). Dus even naar de esprit winkel. Jeuj, lekker centjes uitgeven, heb ik de laatste tijd niet meer echt gedaan en is ook wel te zien aan mijn rekening ;)

20. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Huilen/jengelen jullie beebs ook als hij/zij de hik heeft.. hier duurt de hik meestal een half uur tot 45 minuten, maar vind het echt zo zielig.. en water alleen drinkt ze natuurlijk niet.

Iemand een tip?

Deel Deze Pagina