Goeiemorgen, Tess heeft vannacht weer goed geslapen. Ik blijf het raar vinden dat ze nooit 's nachts uren achter elkaar huilt, maar wel overdag. Iemand hier een verklaring voor? Ik heb idd de druppeltjes op een lepeltje gedaan en dan in haar mondje. Ze trekt daarna een mega vies gezicht...agossie. Lieke, ik hoop dat jullie vannacht een beetje hebben kunnen slapen. Joma, ik hoop dat je je wat beter voelt. Meiske, geniet er maar lekker van! Ichtus, herkenbaar hoor. De muren komen ook vaak op mij af. Nu ben ik sowieso al niet iemand die goed binnen kan zitten, ik was altijd op pad. Kun je niet een keer regelen dat jouw man op de kids past, zodat jij er een keertje alleen op uit kan? Kikkert, wat heerlijk dat Dylan doorslaapt 's nachts...ikke is jaloers! Kan me voorstellen dat je even niet zo lekker in jouw vel zit, dus een dikke knuffel van mij. Mystery, ook al een doorslaper....lekker hoor. Ben bang dat het bij ons nog wel even duurt. Soms slaapt ze 5 uur achter elkaar, maar dat is toch het maximum.
Hier vandaag ook weer kraambezoek en a.s. dinsdag en a.s. vrijdag en dan bellen er nog mega veel om een afspraak te maken. Terwijl ik het eigenlijk een beetje zat ben. Maar goed, je kunt mensen niet constant afwimpelen. Maar voor deze week is het even genoeg...
Ai ai ai Mystery....ik moet namelijk even opruimen hier en dan om 9.00 een fles doen. Ik weet namelijk niet of het bezoek 's ochtends of 's middags komt, dus moet het voor de fles opgeruimd hebben. Sorry sorry sorry! Maar de andere dames zullen wel langzaam binnen druppelen.
haha is niet erg suus , ik moet hier ook aan de gang , ook hier is niet bekend waneer het bezoek komt .. poets ze
goedemorgen meiden, Jaydee is vannacht wel erg lief geweest, haha! Ze kreeg om 10 uur de laatste voeding en toen kwam ze om 5 uur.. en nu weer om 9 uur. Het nadeel is alleen dat ik vandaag weer veel moet proberen te rekken wil ik weer op me schema komen. Maar goed dat geeft niet. Vandaag een lekker rustig dagje, we gaan straks alleen even naar Almelo. Het is koopzondag en ik wil even een nieuw dvd'tje kopen en vanavond lekker een dvd'tje kijken. Fijne dag allemaal!
Mrijn, ik hoor het maandag wel van jou of je de inbakerdoek wil hebben ja of nee. Pb me dan maar even ook voor wat je ervoor wil geven.
goeiemorgen Joepie bryan heeft voor de 2e nacht doorgeslapen van 0.00 tot 6.00 heerlijk zo 6 uur aan stuk slapen Nou gisteren heel stuk gewandeld zo'n 5km naar mijn schoonouders en daar heb ik me laten ophalen door mijn vriend @meiden die er doorheen zitten dikke knuffel @voor de rest heel veel plezier vandaag sorry dat ik niet reageer heb niet alles bijgelezen en er begint een kereltje te huilen dat hij honger heeft dus ga maar flesje maken
goedemoggel Hier ook een goede nacht gehad.. edwin is er toch uitgegaan voor de nachtvoeding.. netjes om de 4 u.. heerlijk...nu ligt ie uiteraard weer te slapen al vanaf 7u dus zal om half 11 wel weer komen.. Mystery.. ik heb het gisteravond overgemaakt en het pakketje binnen hoor.. Thnx.. Heerlijk die doorslapers.. ik mag nog ff ben ik bang, maar t geeft niet hoor.. Suus.. verklaring voor wel snachts maar niet overdag netjes slapen heb ik niet.. weet alleen dat Jurian dat dus ook deed. snachts gin g het redelijk (uizonderingen daargelaten) maar overdag was het dan weer pet.. misschien teveel prikkelingen ofzo.. ik weet het niet.. heb er in ieder geval geen oplossing voor.. ja tijd.. het zal echt beter worden.. de 3 maanden grens werd bij mij veel genoemd voor verbetering en daar keek ik dan ook maar naar uit.. was al blij dat ik iets had om naar uit te kijken voor betere tijden.. Ik heb net s gekeken naar een evt opleiding die ik zou kunnen doen.. verpleegkundige kraamafdeling of O&G verpleegkundige, maar die hebben allebei een vooropleiding verpleegkundige hbo/mbo4 van 4 jr en dan de opleiding zelf nog van 4 jr. Ik kan maar tot mijn 34e studiefinanciering krijgen en dan duurt 8 jr echt te lang.. Voor verloskunde heb ik alleen Havo nodig en die kan ik in 10 maanden opzak hebben. verloskunde zelf duurt 4 jr dus dat zou qua tijd kunnen. tis alleen wel een voltijd studie en ben dan ong 28 u per week op school en daarnaast nog zelfstudie.. kost dus wel veel tijd met 3 kids.. maar ik zou ook over 2 jaar kunnen beginnen.. als je al wordt ingeloot natuurlijk..Ben wel helemaal enthousiast hoor.. s met mannetje overleggen... Vond het gemiddelde salaris bij fulltime verloskundige wel tegenvallen zeg.. ong. 3300 bruto per maand.. pff dat is wel na aftrek van allerlei kosten omdat je in de regel zelfstandigondernemer bent, maar toch.. ik zou dan partt ime aan de slag willen maar goed dat is dan en dat zien we dan ook wel weer.. eerst maar s alle info bij elkaar schrapen..ik kan voor mijn havo op zijn vroegst in 2009 examen doen omdat je je voor 1 januari moet inschrijven voor het staatsexamen. voor verloskunde zou ik me dan ook weer voor 1 sept 2010 moeten inschrijven dus tis wel opschieten geblazen dan.. ga ik deze week maar s goed over nadenken.. ook misschien ff langs eigen verloskundig wat info vragen.. Kosten van de opleiding vallen me mee en als je binnen 4 jaar de opleiding goed afrond wordt de studiebeurs en lening gezien als een gift en hoef je het niet terug te betalen.. ideaal...kosten per jaar zijn 1540 euro..krijg dan wel een ov kaart dus kan met de trein.. moet helemaal naar groningen, amsterdam, rotterdam of maasstricht dus echt naast de deur zit t ook niet... Een heel verhaal en niet echt interessant voor jullie maar ben gewoon te enthousiast nu.. hihihi sorry he..
Ichtus, fijn dat er zo enthousiast over bent. Ik ga als we zijn verhuisd een opleidng van de LOI doen. Spw kinderopvang. Hier was ik voor mijn zw. schap al mee begonnen, maar moest helaas stoppen wegens bekkeninstabiliteit. En omdat ik ook wil werken, kan ik het beste een thuisopleiding doen. Heb er ook heel veel zin in moet ik zeggen.
Oke Ichtus, ga vanaf nu de weken aftellen naar de 3 maanden grens. Moet toch hoop houden. Maar hoor nu om me heen allemaal verhalen van tot 6 of zelfs 8 maanden zoveel gehuild. Pfff, daar moet ik echt niet aan denken. Ik hoop dan dat ik een goede manier vind om ermee om te gaan. Fijn dat je zo enthousiast bent over de opleiding. Ook al ben je een tijd bezig, je bent dan wel met iets bezig wat een gigantisch mooi beroep in het vooruitzicht stelt. En het loon is niet het belangrijkste, maar werk met passie kunnen verichten wel. Vivian heeft ook al een doorslapertje. Lekker hoor meiden! MissN, hoelang duurt die studie?
Ik geef de cinababy ook nu met een lepeltje en dat gaat hartstikke goed. Alleen niet een half uur voor de voeding als ze slaapt. Want dan slaapt ze daarna tot de voeding niet meer en dat vind ik jammer. Ik geef het nu direct als ik de kamer binnen kom en dan zit er een kwartiertje tussen de druppels en de voeding. Als ze aan het huilen is van voeding naar voeding dan geef ik het wel een half uur ervoor.
Suus..die opleiding duurt 30 maanden bij de LOI http://www.loi.nl/MBO-college/Psycholog ... PRD_008307 Hier is de link...
Klinkt wel leuk MissN en ook zeker een leuk beroep. Mijn beste vriendin werkt op een kinderdagverblijf. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dolblij ben dat ik alle studies voor de zwangerschap heb gedaan. Want ik zou er nu echt niet de energie voor kunnen opbrengen. Ik vind de moederschap op zich al een studie.
@suus moet wel afkloppen hoor zijn de eerste 2 nachten hoop dat hij zo door gaat zou wel lekker zijn als ik straks moet gaan werken
Suus, krijg jij ook al van die hoopvolle verhalen? Sprak laatst iemand en haar zoontje heeft tot 3 jaar! gehuild, moet er echt niet aan denken. Ik begrijp eigenlijk dat het iets beter gaat? En meiden met kindjes die doorslapen, ben jaloers.............. heerlijk lijkt me dat. Sarah heeft gisteren om 22.00 uur voeding gehad, daarna gehuild tot 0.30 en toen geslapen tot 5.00 uur. Dus qua tijd wel doorgeslapen maar niet geslapen dus Moest van het cb de voeding mengen met de normale voeding met als gevolg dat het gisteren weer brullen was, dus we zijn maar terug gegaan op de comfort voeding zonder te mengen. Eens kijken of het beter gaat nu. En begint bij jullie ook iedereen over inbakeren? Hoe denken jullie daar over en doet iemand dat? Ze liggen dan toch eigenlijk de hele dag ingebakerd? Ga snel poetsen voordat hett alarm weer afgaat hier. Fijne zondag allemaal en dikke knuf