Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hmz, dus zou rust en regelmaat dan toch werken Mystery?

Ik merk dat Luuk in zijn bedje ook beter slaapt dan beneden in de box of de wagen, in ieder geval langer. Hij ligt dus best vaak in zijn bedje te slapen. Maar soms wil hij niet in zijn bedje en dan neem ik hem gewoon mee naar beneden hoor. De rust en regelmaat gaat dan even de kast in.

Hier zei de kraam trouwens altijd, rust, regelmaat en reinheid.

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Zo, ik heb ook weer ff tijd gevonden om bij te lezen...gelukkig maar 5 pagina's zo te zien, weinig gekletst... waar heeft iedereen het toch zo druk mee?! hihi...

3. 40plusmama

Ooh en dat navelbreukje, zijn naveltje puilt uit naar buiten en dat bultje moet ik soms terug duwen. Ik herken het nog van een oppaskindje dat ik had. Alleen had die een enorme knikker die uitpuilde en bij Luuk is het nog klein. Hij schiet ook vanzelf terug. Pijn hebben ze er niet aan dacht ik.

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ben ff weg...dylan heeft honger ;)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke nee vroeg me het gewoon af vandaar ;) zou ieder geval niks voor mij zijn :rolleyes: en mijn kraamverzorgster zei tegen mij dat die kleine aan jouw gezin moet aanpassen en jullie niet aan de kleine, en zo doen we het hier ook en gaat gelukkig goed, maar fijn dat Bryan het goed doet op dat ritme ;)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja had je wel eens gezegd dat je ma in het alexandruim werkte ;) ik liep er gisterochtend nog :)

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier slaapt gwen ook meestal in de bedje alleen als ze wakker lig en om de heen ligt te kijken en echt wakker ligt dan leg ik er in de box en dan heeft ze wat meer te kijken en te spelen op haar manier,hiihi maar slapen ook in der bedje! :)

8. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Angela heeft ook rode pukkeltjes.. wat meer lijken op mini puistjes.. Ik smeer haar altijd in met vaseline, want al het andere werkt niet helaas.

Ook de cinababy lijkt hier niet te werken. Ik ben er ook maar mee gestopt en nu gaat het redelijk goed met r.

Gisteravond verjaardag gehad van mijn ex.. (hele goeie vriend) en we hebben echt schik gehad.. Angela was mee en die heeft een hele poos bij Marieke (vriendin van mijn ex) op de arm gelegen.
    Niks mee te doen gehad. Ik mocht voor het eerst weer drinken haha en dat heb ik er van genomen ook.. ik weet alles nog wel, maar was wel ver heen en we waren om 4 uur thuis vannacht haha.. Angela gelijk de fles gegeven en ze heeft lekker geslapen. Vanmorgen is Danny eruit gegaan en Angela heb ik ff bij mij in bed gelegd.. ze sliep als een roos.. heerlijk is dat. Ze heeft me eerst een hele poos aan zitten kijken en ik heb het idee dat ze nu steeds meer begint te lachen.. heerlijk. Nu ligt ze lekker bij papa op de buik te slapen.

Hier heb ik de wasdroger kapot.. echt het is telkens weer iets.. wordt er echt helemaal knettergek van bah..
    Zometeen nog visite en vanavond nog.. heb er niet zoveel zin in, maar ja..

Ik heb niet alles gelezen..zijn er nog bijzondere dingen gebeurd?

Mystery.. jij hebt je dag volgens mij vandaag of niet.. heerlijk joh.. goed dat je nu lekker een keer kunt uitslapen..

@ Dees wat fijn dat luuk nu ook beter wil slapen. Angela heeft ook 's avonds haar huiluurtje tussen 20 en 21 uur.

FF vraagje he..Angela vind het heerlijk om te zitten ipv te liggen in mijn armen. Ze houdt haar hoofdje rechtop en geniet dan echt.. ik weet dat het nog wat vroeg is en ik weet ook dat het CB daar niet helemaal mee eens zal zijn, maar zodra ze zit en ik leg haar in mijn armen begint ze keihard te huilen.. en als ik haar dan weer op mijn schoot zet is het goed.. kan dit kwaad? of hebben jullie dit ook wel eens?

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ozo ik snap het al ;) thanx voor de uitleg, wel fijn dat ze er geen last van hebben dan.

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook hoor veel zittend ze is gewoon al zo sterk en wijs met haar hoofdje en doe het ook gewoon, vroeger werd er ook allemaal niet naar gekeken en ieder kind is anders ;)

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dylan zit ook vaak rechtop tegen mij aan, dit vind hij prettiger en hij is ook vrij sterk. en zoals joma al zei ieder kind is anders ;)

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hallo!

heb alles gelezen, maar weet niet waar ik moet beginnen met reageren.

Wij hebben sinds gister ook een minimonkey. Maar het wil mij ook nog niet lukken om een goede houding te vinden, dus dat was huilen geblazen. Als hangmatje is hij in ieder geval ideaal.

Hebben net finn in bad gedaan: ik doe dat in de badkamer en dan leggen we een plank op de wastafel met daarop z'n aankleedkussen. Ik pak de zwitsal van de plank en toen ik het terug wilde zetten viel ie van de plank af, tegen Finn z'n hoofdje... Oh dat was zoooo zielig. En ik maar: oooh sorry sorry sorry...

Ik moet zeggen dat Finn altijd slaapt 's nachts, dus wat dat betref mag ik me gelukkig prijzen als ik dat zo lees hier.

@pukkeltjes: hier ook heel erg! Maar het begint nu wat weg te trekken.

@lachen: gisteravond na z'n flesje legde ik hem in z'n wieg en keek nog even naar hem, en toen kreeg ik m'n aller eerste echte lach! Heb er van in tranen gezeten!

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @hoofdje omhoog houden dat kan Finn ook al heel goed, al meteen na de geboorte. Die zelfde dag legde de verpleging hem op z'n buik op mijn buik en hij hielt meteen z'n koppie omhoog! en dat doet ie nog steed heel goed, maar wel alleen als hij er zin in heeft hoor! :)

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zooo terug uit het zh..(huisartsenpost) De arts wilde m toch ff zien..
    Er is dus niks aan de hand.. als ie nou geen energie had gehad dan moest ik me zorgen maken, maar zolang hij nog gewoon zijn fles leegdrinkt en krachtig kan huilen is er niets aan de hand..

Nou huilen kan ie wel, maar doet ie bijna nooit...Hier sinds vandaag volledige fv.. en dat is meteen te merken.. hij maar kreunen na de voeding en drukken.. De kerrie soep is nu kerrie pasta :) .. hij heeft er duidelijk meer last van en wij dus ook ,maar ja... de natuur beslist.. tis gewoon op..mijn melkfabriek.. hij gaat dus ook dicht!
    Vind het wel fijn dat de natuur de keuze maakt en dat ik het niet zelf hoef te doen.. Gisteravond waren mijn zoogcompressen voor het eerst nog kurkdroog en met knijpen kreeg ik er niets uit.. Marijn waarschijnlijk nog wel een druppie, maar heb vk gebeld en die zei ook al dat het dan toch echt te ver teruggelopen zal zijn.. Het is niet anders.. het scheelt nu wel veel tijd met voeden.. nu maar hopen dat die tijd niet in het troosten gaat zittten.. de speen is wel een uitkomst nu.. hij is er wel blij mee denk ik..
    nu ik nog..

@dees... hier hebben Jurian en Lisa allebei een navelbreukje en een uitpuilende navel. Jurian had het direct na de geboorte en lisa kreeg het in de kraamweek.
    Marijn heeft t niet (nog niet) Hier doen ze er niets aan hoor.. tis niet erg en evt later kan het via cosmetische chirurgie worden verholpen, maar medisch gezien kan het geen kwaad is mij verteld.. hebben ze er geen last van en opereren doen ze hier al helemaal niet..
    raar hoor die verschillende meningen van ziekenhuizen....
    Top dat Luuk zo lekker slaapt.. zal voor jullie ook wel schelen..
    Hier ook rust reinheid en regelmaat.. t werkt gewoon echt tenminste bij onze kids...

Ik ben vandaag een beetje de weg kwijt.. marijn is al veel wakker geweest (niet gewend) nu dus weer hoor ik.. Ed bijna de hele dag druk met pianoverplichtingen.. bah.. schijtweer.. moet nog koken.. (dat mag ed mooi gaan doen..)

Denk dat ik maar ff weg ga na het eten...ff iets voor mezelf..

Nou ik ga ff bij marijn kijken..

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga vanavond ook minimonkey bestellen..
    en nu echt weer weg......

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goeiemiddag dames!
    Ik kom ook maar weer ff kijken, zag dat ik me al vanaf vrijdag niet meer had gemeld geloof ik! :oops: Weekenden zijn hier altijd zo druk! :(
    Vrijdagavond kwamen vrienden van Vin hier ff wat drinken...Jezus wat zijn die druk zeg :confused: Heb ook meteen ff gezegd dat ik dat niet meer wil hebben want ik merk gewoon heel erg dat Rosalie dr heel onrustig van word, ze wilde tot half 2 namelijk niet slapen. En ik wilde dus wel slapen haha dus ik had dr maar bij ons in bed genomen, daar was ze in ieder geval rustig! En toen ik om half 5 wakker werd lag mevrouw lekker te slapen en heb ik dr gelukkig zonder gekrijs enzo in dr eigen bedje kunnen leggen. Vincent was niet uitgaan want die was te moe, maar ze vrienden waren wel gegaan. Die vonden het ff nodig om om half 6, tien over half 6 en tien voor 6 te bellen :confused: Ik zat rechtop in me bed! Word ik GVD niet wakker van me mooie lieve dochter ( :) ) word ik wel wakker gebeld :( Rosalie die werd namelijk pas om 8 uur wakker. Maar ja ik was natuurlijk helemaal gaar toen.

Zaterdag ff lekker naar de kapper geweest, nou ja lekker...Ik had tegen die vrouw gezegd hoe ik het wilde dus zij ging knippen en snijen enzo. En ik had ook gezegd dat ik het met de stijltang gestyled wilde hebben, omdat het dan gewoon het mooist word. En ik moest nog de stad in. En toen die vrouw klaar was met föhnen vond ze me krullen zo prachtig dat ze de stijltang niet nodig vond :confused: Ik zag dr verdorie uit als een ontplofte poedel! Eenmaal thuis gekomen had ik geen zin om het overnieuw te doen, dus dat heb ik vanochtend pas gedaan. En nou is ook duidelijk te zien dat ze het toch niet helemaal heeft gedaan als ik wilde....Nou weet ik weer waarom ik normaal altijd naar de Kinki kapper ga...Die doet precies wat ik wil namelijk!

Zoo poee het is wel weer een heel verhaal geworden zeg :( Ik ga ff terug lezen!

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Flesjes van Tommee Tippee, volgens mij is de site A3products.nl en je kan ze kopen bij de Etos. Zijn echt heerlijke flesjes en lijken een beetje op een moederborst. Zijn ook zo ontwikkeld dat ze bijna geen lucht binnen krijgen.

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja die bedoelde ik ook in die link voor Mrijn.. had ze gezien in wij jonge ouders.. lijken idd erg op moederborst...tenminste op zicht dan he..
    Heb jij die ook?

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ichtus fijn dat toch alles goed was met marijn

20. 40plusmama

Nog even over de meeting, het zou makkelijk zijn als we een polletje konden maken ofzo. Zou dat op de februarilijst niet kunnen? Als we dan 4 zaterdagen prikken en ieder zijn voorkeur geeft kunnen we een datum prikken. Ik zat aan 2 data in juli en 2 in augustus te denken.

Deel Deze Pagina