ik ben er weer vandoor m'n mannetje komt zo thuis dus ik ga maar eens ff koken. ik kom straks nog ff kijken doei doei
@Dees, ja is een goed idee maar is misschien wel verstandig het niet in de bouwvakvakantie te doen lijkt me dat de meeste dan weg zijn (die gaan tenminste) Nou meiden wou nog gezellig hier blijven maar moet nog paar dingen doen voor we bezoek krijgen waaronder eten want dat heb ik nog niet gedaan vandaag ik kom morgenvroeg of misschien straks nog even
He meiden even een vraagje; Ik lees overal dat kindjes maar een max van 1 L voeding op de dag mogen en 30 schepjes. Nu zit ik met Finn al op 150 cc water + 5 schepjes= 165 cc. Dit x 6 = 990 ml. 5 x 6 schepjes= ook al 30 schepjes. Minder voedingen per dag mag niet met z'n ziekte. Hij krijgt eigelijk al erg veel voor z'n gewicht, maar hij heeft het echt nodig en drinkt ook alles leeg. En over een paar weken zal hij echt wel meer honger krijgen en ga ik dus over al die maxima's heen... Zou dat erg slecht zijn? Ik weet dat ik het niet kan vergelijken met "gewone" baby's. En ik ga het morgen met de kinderarts bespreken, maar die is natuurlijk ook geen voedingsdeskundige... Als we verhuist zijn maar eens iemand opzoeken die wat meer weet hierover. Probleem is alleen dat bijna niemand bekend is met de ziekte en dus niemand echt antwoord kan geven.
De bouwvak is wel op verschillende tijden verdeeld over het land dus waarschijnlijk valt er toch wel een datum in de bouwvak. Ik gebruik Difrax trouwens en dan de opti nog wat met brede speen. Die lijkt ook op de moederborst.
@ Kikkert... is jullie kleintje nog steeds op komst ? haha zag t net toevallig staan bij je advatar of hoe heet dat ding... Die lijst voor de meeting lijkt me handig ja... We hebben net visite gehad en krijgen zo nog 2 mensen op visite.. heb er nu al helemaal geen zin in, maar ja.. Haha ik moest wel lachen net.. Danny vroeg of hij ff kaugommetjes uit de muur moest trekken.. ik snapte er echt niks van.. , maar hij durfde het woord condooms niet te noemen.. grappig he.. Toch ben ik nu blij dat die dingen bestaan.. had er nooit wat mee, maar ja.. moet nu wel he.. ben nog niet ongesteld geweest of hoef je daar niet perse op te wachten?
Ik heb ook de opti, maar dan de kleine versie.. maar die is nu toch echt wel te klein aan het worden. Ik heb de S fles besteld en hoop dat hij morgen of dinsdag binnenkomt, want moet nu steeds als ze de fles leeg heeft bijmaken.. vink zo zielig
Ik heb op de site van Difrax zo'n test gedaan en daar kwam een advies uit over welke fles je het beste kon nemen. Daar kwam de opti met brede speen van 280ml uit dus daar heb ik er meteen maar 4 van besteld.
@dees idd ja niet bij stil gestaan dat bouwvak verdeeld is over het land weet alleen dat het hier de laatste 2 weken van juli zijn en 1 van august zie je wel dat ik alleen aan het zuiden denk Nou ben nu echt weg ff eten kleine badderen en dan bezoek oja dees je hebt pb van me
hey hey dames , ik ben er ook weer even @ meeting , ja lijstje is makkelijk @ sex , weet iemand waneer het nou eigenlijk veilig is ??? @ flessen , ik heb 3 verschillende flessen alle 3 difrax .... gebruik ze ook wisselend @ diaantje , ja dat is wat , zeggen dat je condooms wil halen haha verder het bezoek is geweest , waren ook zo weer weg gelukkig , dus nu lekker met de benen op de bank , zo eerst even pizza in de oven doen jam jam
Pb gelezen Veel van ons hebben pb nu Ik heb knallende koppijn Zo eten, staat een macaronischotel in de oven. Zoonlief houdt zich vandaag netjes aan zijn schema. Ik kan sinds deze week zeggen dat hij een beetje regelmaat in de voedingen begint te krijgen.
Dees...eet smakelijk.. Een lijstje voor de meeting is inderdaad wel makkelijk.. Ik ben weer even verder film kijken..reageer straks wel even goed op iedereen..voor nu iedereen een hele dikke knuffel..!
okie maaruh , ik ben eerst even een maaltijd salade aan het weg werken , en daarna pizza IK HEB AL HEEL DE DAG HONGER .... HIHIH