Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen meiden.

Jaydee heeft om 20.00 de laatste voeding gehad...we hadden de wekker om 24.00 gezet voor de volgende voeding. Maar we hebben de wekker niet gehoord...dus nu heeft Jaydee vanaf gisteravond tot 05.00 geslapen..

Ik moet om 08.20 bij de tandarts zijn..dus ik ga me maar eens aankleden..ik kom na de tandarts hier wel weer even verder kijken...

Tot straks meiden..!

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen,

ik heb een vreselijke nacht gehad, veel gewoeld. Ben echt erg zenuwachtig.
    Tess draagt maat mini (kruidvat) van luiers en 56 van kleding.

Ik las dat veel beebjes last hebben van krampjes. Wat vervelend zeg!
    Ik gebruik nu 3 weken sab simplex en de krampjes zijn er nog wel, maar we hebben het idee dat het veel minder is. Ik ben net overgestapt op cinababy, even bekijken hoe dat aanslaat.

Sab simplex is van een duitse fabrikant. Ik kan het hier bij de DA drogist kopen, maar dat kan niet overal in NL. Ik heb van Maja begrepen datje het ook op internet kunt bestellen.
    Je geeft eerst een paar dagen 15 druppels in elke fles en daarna 8 tot 10 druppels in elke fles. Dus het gaat door elke voeding.

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Debora, succes bij de kinderarts en ik hoop dat Finn goed gegroeid is. Ik hoop dat jij snel wat krijgt voor de blaasontsteking. Dikke knuf.

MissN, succes bij de tandarts.

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen,

Het is me gister meegevallen, mijn schoonmoeder heeft ongeveer een uur voordat wij kwamen niet meer gerookt en ook de andere familieleden mochten niet roken. :D Merkte wel dat niet iedereen het er mee eens was, nichtje zei hard, nou ga wel weer in de kou staan, maar echt zo cynisch. :( Dacht alleen moet je doen.

Hier ga ik vandaag over op de newborn maatje 2 en kleding is maatje 56.
    Ga haar vandaag weer ff laten wegen.

Missn succes bij de tandarts

wilde nog meer schrijven, maar mijn meisje begint te huilen.

tot later.

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mogguh meiden.

Als eerste Debora en Suus, sterkte vandaag!

Luuk heeft geslapen tot 7 uur en toen heb ik hem wakker gemaakt. Hij ligt nu weer heerlijk te pruttelen in bed. Om 10 uur mag hij in de tummy en krijgt hij zijn nieuwe kleertjes van Ducky aan :) . We moeten om 2 uur weg dus ik ben alvast wat dingen aan het voorbereiden. Om 3 uur bij maatschappelijk werk zijn en ik zie er best tegenop. Het is goed om over Thijs* te praten maar ergens wil ik het ook weer niet.

Daarna gaan we naar een vriendin. Haar dochter is jarig vandaag en we eten meteen daar. We gaan plaatgrillen, lekker! Het vergt alleen wel wat voorbereiding met flesjes en kolfapparaat enzo.

Hoe is het verder met iedereen?

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dees sterkte bij maatschappelijk werk vanmiddag, knap dat je deze stap hebt genomen.
    ennnnnnnnnn daarna heerlijk genieten bij je vriendin, veel plezier.

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    goede morgen..

@suus en debora.. sterkte meiden vandaag..

@missN.. bah tandarts.. ik moet in mei weer. zie er nu al tegenop..
    En wat een heerlijke nacht zeg..

@dees.. meis.. kan me voorstellen (nou ja eigenlijk niet) dat je er tegenop ziet, maar het zal je wellicht goed doen.. Sterkte meis..

Hier heeft Marijn gister om 22.15 de laatste voeding gehad en om 5u kwam ie pas weer.. heb m gisteravond wel eerst nog aangelegd.. beide borsten en daarna de fles..dat heeft zijn werk gedaan.. kennelijk haalde hij toch nog genoeg uit de borst want hij heeft uit beide toch echt 10 minuten rustig en goed gedronken..

Na 5u heeft die nog tot 7u geslapen en begonnen de krampjes weer.. tot 9u met de speen liggen klooien.. in uit in uit.. huilen stil huilen stil..toen weer de borst (zat nu maar weinig in) en de fles.. ik heb m nu maar in bed gelegd.. hij begon meteen te protesteren, maar heb m maar laten liggen..volgens mij was ie vrij rap stil maar nu jammert/huilt hij weer.. ik ga zo maar ff naar de stad dan ofzo.. misschien dat ie daarvan in slaap valt.. Ik zie de bui al hangen.. dit worden vermoeiende dagen/weken..
    Hoop maar dat ik dat ga trekken.. kan er erg slecht tegen :cry: :cry:
    Ik kan ook helemaal geen ritme vinden in huishouden en andere kiddies enzo.. heb al helemaal geenzin in bezoek en vriendinnen hou ik het liefst zover mogelijk bij me vandaan.. :cry: voel me dan echt waardeloos... Ik heb er toch al 2 .. ik weet toch hoe het werkt.. waarom voel ik me dan zo onzeker.. snap gewoon niet waarom het me zo moeilijk valt.. zelfs toen marijn (tis nog maar 1 dagje moeilijk) nog zo rustig was kwam er al niets uit mijn handen.. ik kan niet eens mijn eigen zoon naar school brengen.. weet gewoon niet hoe ik dat moet doen met de tijd en het voeden.. als marijn goed slaapt kan ik m wel laten liggen (meenemen is geen optie.. kan gewoon niet) maar als ie huilt.. ik ben toch echt 20 minuten per keer op pad...buuf let wel op, maar toch...vind het gewoon te ver...tis gewoon te druk..
    Als ik het dan probeer te relativeren weet ik ook wel dat het allemaal wel goed komt, maar ik wil dat het nu goed is.. ik wil zelf voor mijn kids kunnen zorgen.. de andere 2 schieten er al zo bij in...

sorry voor mijn ego berichtje hoor...had gehoopt dat het huildagje van gisteren eenmalig zou zijn...ben er bang voor.... :cry:

ik ga nog maar een bak koffie zetten..en hopen en bidden dat marijn gaat slapen....

tot later dames..

Knufff

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @dees.. dat ik het me eigenlijk niet kan voorstellen bedoel ik juist mee te zeggen dat het niet te bevatten is hoe moeilijk zoiets moet zijn als je het niet zelf hebt meegemaakt..

ik lees het net terug en vond het nogal dom staan.. alsof ik het een makkie zou vinden.. dus vandaar nog ff deze... KNUFF meis..

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dees..heel veel sterkte vandaag bij maatschappelijk werk.
    En heel veel plezier daarna bij je vriendin...even weer een beetje je gedachtes verzetten.

Debora en Suus ook veel sterkte vandaag!

Bij de tandarts was alles weer goed...ik dacht dat ik een rot plekje had en ik wou daarom even langs komen..gelukkig was het niet rot..alleen een bruinig plekje wat nu weer is verholpen...gelukkig :)

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Wat herkenbaar Ichtus, het niet zien zitten van het huilen. Ik was in het begin zelfs soms boos op Luuk omdat ik niet wist waarom hij huilde. Je hebt niks te huilen dacht ik dan :oops: . Nu ik weet dat het ventje zich niet altijd fijn voelt kan ik veel meer hebben. Maar het huilen gaat door merg en been, ik kan er ook niet tegen hoor. Heb wat tranen gelaten omdat ik het ventje wilde helpen en het niet kon.

Dikke knuf van mij ennuh, ik begreep wat je bedoelde.

Fijn dat het goed was MissN!

Ik ga zoonlief wekken en even door de tummy halen.

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    goedemorgen meiden

@ dees, suus en debora sterkte
    @ ichtus , dikke knuff voor jou meid
    @ missn , lekker joh nieuwe kleren :D
    @ dees ook veel plezier met de verjaardag
    @ de gene die ik vergeet knuff

hier heb ik bryan na de flesvan 20.00 gisteren in zijn bedje gelegd , ook ik had de wekker om 00.00 uur gezet , maar hij sliep door ... heb hem dus niet wakker gemaakt , hij kwam vervolgens om 02.30 vanacht , heb hem de fles gegeven en vervolgens kwam hij om 7 uur .... ik ga vanuit die 7 uur maar weer verder met om de 4 uur anders word het zo ingewikkeld en verwarrend voor hem , heb ik gisteren wel gezien .....
    het enige waar ik dan mee zit is dat hij dan om 19.00 uur de fles al krijgt , en wil hem dan al in bed leggen , maar is dat niet te vroeg ? wat vinden jullie ?

vandaag grote verhuizing hier we gaan alles veranderen hier binnen , slaapkamer // woonkamer enzo verplaatsen hahah :D zomerindeling :)

12. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Veel plezier met het huis verbouwen mystery!
    Ik vind dat ook altijd zo leuk om te doen.. :)

Dees..hier gaat het huilen ook door merg en been...ik vind het zo erg dat ik soms niet weet warom ze huilt dat ik zo een potje mee ga zitten janken...

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik vind t ook leuk missn maar wat we nu gaan doen is best veel dus zie er ook een beetje tegen op ... mar goed

14. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Als het klaar is Mystery dan ben je dolblij dat je het hebt gedaan..lekker schoon en fris "nieuw" huisje...HEERLIJK!

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja idd heeeeerlijk me moeder belde net , of ze misschien even op bryan moest passen , konden wij door werken .... nou heerlijk toch ... daalk bryan dus even brengen dan koppie koffie en dan aan de gang :D

16. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Heerlijk..dan kun je inderdaad lekker door werken... :)

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik ga straks even lekker wandelen...het zonnetje schijnt hier, maar ik wacht even tot de winkels open zijn en me meisje ligt nu lekker in der bedje..en die moet om half 2 weer de fles..dus ga daarna even lekker weg..

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden ik heb ff een vraag;

ik wil graag sap simplex kopen maar waar? ik weet dat je het in duisland kunt krijgen en bij sommige da drogisterijen, (maar de da hier in de buurt heeft hem niet)

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik wil ook graag sab simplex kopen..maar weet niet waar je het kan krijgen...
    Ik weet in Duitsland..maar verder in NL niet..

Suus..jij had het volgens mij in Borne gekocht toch?

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ga denk ik vandaag ff naar duitsland met mijn mannetje want daar weet ik zeker dat ze het hebben. we wonen toch vlak bij de duitsegrens das een voordeel

Deel Deze Pagina