Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wij wonen inderdaad ook vlakbij de Duitse grens..maar me mannetje is der niet..die is werken...dus dan word het eind van de week..

Maar ik dacht dat Suus hem vlakbij mij in de buurt heeft gehaald..maar Suus is er niet..dus ik sms haar wel even..

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    je zou het eventueel ook via internet kunnen bestellen

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @luiers dylan heeft pampers maatje 2
    @kleding maat dylan heeft 56/62 ligt er net aan hoe het uitvalt ;)

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hier hebben ze het MissN

Drogisterij Mensink
    Industriestraat 64
    7553 CR Hengelo
    Tel 074-2913934

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Super Dees....
    Je bent een schat...geweldig..:D

6. 40plusmama

7. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dees..weet je ook hoeveel het kost?

8. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hmm..me meisje blijft weer huilen..dus ik ga der maar weer even uithalen...en dan valt ze bij mij weer in slaap en dan de 2e poging om der weg te leggen...

9. 40plusmama

Op die site staat NAGEL SABAL SIMPLEX DRUPPEL 100ml 16,95

10. 40plusmama

Ik ben even kolven

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Dees.. Thnx.. vind het zo fijn om die herkenning bij anderen te lezen (al gun ik natuurlijk iedereen een rustige pijnloze en tevreden beeb) dan weet ik weer ff dat ik niet de enige ben en dat het niet zo zeer aan mij ligt..

Heb m daarstraks maar ff laten liggen huilen, moest toch mezelf een keer aankleden en lisa ook nog.. ook nog wat huishouden doen.. na 20 minuten was ie stil.. en slaapt nog steeds tevreden.. ik ging ff bij m kijken en heb wat in zijn kamertje gerommeld.. hij bleef rustig slapen..
    Heerlijk ff gedouched en met mijn meisje gespeeld.. was gedaan.. opgeruimd en een poetslap zijn gang laten gaan.. straks nog ff stofzuigen en dan vind ik het wel weer genoeg voor vandaag..ga vanmiddag nog ff naar de stad wandelen en krijg nog bezoek..om 13.30.. hoop dat ik voor die tijd nog ff naar de stad kan, maar marijn moet om 13u eten hebben en ik ga m nu echt niet wakker maken.. jochie is doodmoe lijkt me dus die gaat lekker voor.. eten voor vanavond is al uitgezocht.. ga zo maar vast ff aardappels schillen.. is dat ook weer gedaan..

@missn.. gelukkig dat het meeviel bij de tandarts.. ik heb echt een probleem gebit en ben doodsbenauwd voor de tandarts.. maar goed.. moet toch he..

@sab simplex.. zal s kijken of het hier te koop is anders ga ik eerst wel cinebaby proberen.. kan ik het altijd nog via internet bestellen..

@Mystery.. had je t geld al binnen?
    Ik zit nu ook met een raar ritme qua voedingen.. heerlijk dat ie doorsliep hoor vannacht, maar nu klopt mijn schema niet meer.. kan ik de hele dag proberen te rekken..anders is de laatste voeding om 9u en das wel een beetje vroeg...

Je kunt Bryan toch prima om 19u in bed leggen en dan de laatste voeding om 23u hem er nog uithalen? dat doen wij ook hoor.. marijn gaat na elke voeding naar bed...is niet te vroeg hoor volgens mij...maar weet niet wat hij gewend is natuurlijk!

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    kolf ze..dees en troost ze MissN..

13. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Wij zijn sinds vrijdag met Sab Simplex bezig, maar afgelopen nacht heeft ze weer heel erge krampjes gehad. Ik heb echt nauwelijks geslapen. Kaylee wilde alleen maar pink sabbelen en op mijn borst liggen. Nu slaapt ze rechtop in de draagdoek, die ik voor mijn buik geknoopt heb.

Ik heb Sab Simplex bij de DA in Borne gekocht, ze heben het inderdaad ook bij de DA in Hengelo en in Glanerbrug. En op Internet kan je het ook hier bestellen: http://www.st-josef-apotheke.de/nederla ... mplex.html. Ik heb trouwens 8,95 voor een klein flesje betaald dus de volgende lading ga ik ook via internet bestellen, want daar is het 6,90 per flesje..

14. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik vind het ook nog erg moeilijk om huishouden, peuter en kind te combineren. Vooral na een slechte nacht. Vanmorgen hebben we tot half 11 in bed gelegen (gelukkig gaat Norah nog niet naar school, ik zou niet weten hoe ik dat zou redden). Zelfs op een dag waarop Kaylee 's ochtends gewoon slaapt kom ik nergens aan toe. En de dagen glijden gewoon voorbij zonder dat ik ook maar wat doe.

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik denk dat ik ook eerst de cina baby ga proberen...Jaydee heft het niet heel ernstig namelijk...ik hoor namelijk best goede verhalen over de cina baby...

16. 40plusmama

Ik heb nog een nieuwe Cinababy staan, onaangebroken. Wil iemand die misschien overnemen?

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Goedemorgen!

Joma: Fenne heeft maatje 56 en nu nog Pampers newborn 1, maar ik denk dat ik vandaag een maatje groter ga proberen, want volgens mij zitten ze te strak bij de beentjes...

Ik ben nu ook wel benieuwd wat een minimonkey is, zo ff opzoeken...

Suus & Debora
    : succes vandaag!

Dees: heel veel sterkte bij de maatschappelijk werker vandaag... wel fijn dat jullie daarna even kunnen ontspannen op de verjaardag!

hier weer lekker nachtje gehad, Fenne kwam om de 4 uur... Vincent viel steeds heel makkelijk weer in slaap, dus elke keer als ze voor de volgende voeding kwam dan zei hij: ze wil vannacht niet slapen he? haha... nee man, tis alweer de volgende voeding! :)

wij hebben vandaag lekker geen kraamvisite... even saampjes aanklooien en naar het winkelcentrum...

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier net zo hoor.. Jurian gaat dan wel naar school en heb ik gelukkig een gewillige schoonmama en buurvrouw waarvan de zoon bij jurian in de klas zit, maar toch.. je wilt het toch zelf doen.. ik barst van de energie hoor en wil zo graag weer een schoon opgeruimd huis hebben..(kan echt niet tegen troep), maar er komt gewoon niks uit mijn handen..ook al zijn de kids rustig.. Nu gelukkig wel wat kunnen doen vanmorgen.. en ben er best tevreden over..tis in ieder geval allemaal weer schoon.. nu boven nog s een keer soppen enzo, maar dat ga ik woensdag wel doen.. dan is edwin vrij dus kan het ff..zal blij zijn als marijn 8/10 wken is... dan mag ie in de fietskar en kan ie dus mee met het naar school brengen van jurian.. dat schijnt nu nog niet verstandig te zijn ivm het vele hobbelen..dus moet nog ff geduld hebben..

Heb jij ook zo het gevoel dat jezelf niet meer bestaat af en toe? de wereld draait door, maar mijn leven schijnt stil te staan.
    :rolleyes:

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    volgens mij hoor ik Marijn.. als ie wakker is ga ik nu ff naar de stad....

tot later dames..

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Tot later Ichtus..
    Hier zit het wandelen er denk ik niet in...Het word ineens heel grauw buiten..BAH :(

Deel Deze Pagina