goedemorgen pfff.. wat kletsen jullie veel... Kan het echt niet bijhouden hoor.. ga ff een poging wagen terug te lezen..
Ik heb het wel gelezen Dees..maar ik moet zometeen toch nog naar de winkel dus dan neem ik het gelijk mee...
@ Dees: veel sterkte bij maatschappelijk werk.. Hoop dat het opleverd wat je ervan verwacht meid! ennuh.. plaatgrillen.. jammie.. krijg spontaan honger... Moeten we hier binnenkort ook maar weer eens doen!
Bij Nora werkt ie prima! echt 15 min na inname van de druppels is Nora rustig! Gebruikte ze eerst standaard 3 x dgs, maar nu alleen wanneer ze last van krampjes heeft. Gaat perfect!
oja.. wij mogen van mijn ouders een kinderstoel kopen voor Nora.. leuk! Die kregen wij als cadeautje! Nu wilden we eerst de stokke-stoel, maar deze is iets te laag voor bij ons aan tafel! denk dat we nu deze bestellen bij babywalz! http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?A ... osition=14
Ik dacht een maand of 3... ze moeten in ieder geval hoofdje (redelijk)goed recht kunnen houden... welke heb je?