Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    ik kan mijn bh's nog niet aan, ik heb nog steeds cub d/e maar wel een stuk slaper ;) . mijn buik zit er nog steeds er hebben al een paar mensen gevraagt of er een tweede onderweg is :x :confused:

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Ieks, da's een blunder zeg. Dat had ik ook de eerste week, leek wel 4 maanden zwanger....dacht dat het nooit meer goed kwam.
    Maar na de curettage ging het erg snel, ze hebben me letterlijk leeg gezogen.

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Ik ga weer even kijken bij mijn mooie dochter. En even alles voor het badje klaar leggen. Da's hier nog geen routine, we moeten elke keer goed voorbereiden.

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    dylan gaat meestal sávonds in bad. vanavond neem ik hem mee in de douche lekker tegen me aan. en hij vind het in de douche ook super ;)

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    maar vloei je wel nog of is dat door de curettage ook gestopt?

6. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemiddag meiden!

@Suus fijn dat Tess lekker beterder slaapt en jullie rust geeft! ook geweldige foto,s in je album :)

@kikkert balen dat dylen niet is aangekomen, geef je borstvoeding?ja toch? hoop dat tie snel minder spugt en aankomt! ;)

Zo hier naar de markt geweest enz wel ff lekker maar wat een koude wind zeg niet normaal!

Oja nog een vraagje heb jullie kleintje ook van die witte puntjes in het gezicht ?denk gerstekorreltjes door het vet...of zo

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @joma nee ik geeft flesvoeding (bv kwam niet opgang)

@witte puntjes dat heeft dylan ook is echt iets van vet ofzo ;)

8. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja das waar had je al gezegd van die flesvoeding? welke voeding heb je nu?mischien is overleggen voor andere evt ;)

zullen dan wel witte babypuntjes zijn en vanzelf wegtrekken , hier heeft ze op der neusje best wel wat ;)

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    ik heb nu omneo flesvoeding.

10. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    hey meiden

hier gaat alles best lekker , alleen volgens mij hebbem we nu de regeldagen .... :) bryan wil op de meest vreemde momenten eten ... naja , hoord er ook bij heb ik gelezen ......

verder heeft hij een hele boel schrale plekjes op zijn snoetje , weet iemand wat je er op kan smeren ? heb hier wel zalf voor tepelkloven , daar staat ook op dat t ook voor schrale plekken is maar mag da ook op een babysnoetje ? iemand een idee ?

11. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    o die ken ik helemaal niet :rolleyes: ben echt een leek :oops:

12. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    he meid zal dat er niet opsmeren hoor die klovenzalf is veel te aggresief voor zo,n kleintje ik zou gewoon of babybodylotion , vaseline, of babyolie gebruiken ;)

13. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    hahahah , vandaar dat ik het vraag , hij mocht namelijk wel bij luieruitslag ... dus dacht misschien dan oook voor zijn snoetje ...
    maar dan gebruik ik babyolie :)

14. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Hoi Hoi!

Ik ben er ook weer.
    De VK was erg tevreden. Kleinde doet het goed. Zit nog goed in het vruchtwater. Bloeddruk was goed. Kortom helemaal geweldig allemaal. Beeb zit nog lekker bij moeders.
    Volgende week terug komen en dan gaan ze inwendig onderzoek doen om te kijken hoe het er voor staat.

En we hadden de VK die Peter nog nooit had gezien. Dus toch wel fijn dat hij mee is geweest.

(ben al weer ff terug, maar moet er nog ff aan wennen om dubbel te posten...)

15. debie

debie VIP lid

Jun 5, 2007
    8,533
    0
    0
    hallo allemaal,

heb net alle pagina's doorgeworsteld en nu geen tijd meer om uitgebreid te schrijven. :(
    Zag opeens dat dit topic al geopend was.

Staan 2 foto's van ons meisje in mijn album, verder alles goed. Net intake cb gehad en mag morgen ff komen wegen.

groetjes

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @debie wat een mooi meisje zeg :D

bah hier ff een dipje :( ik heb z'n stiekem vermoeden dat schoonmoeder met haar man vanavond op de stoep zal staan. ik word er gewoon depri van als ik aan haar denk bleghhh... en met mijn mannetje kan ik daar helaas niet over praten (moeders kindje)

nou jou ik ga maar verder met eten koken en dan is het alweer tijd voor dylan's fles en schone luier.

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    hallo lieve moeders...

ik heb echt alles gelezen in etappes maar hier ben ik gewoon weer aan het werk... (eigen zaak he) dus weinig tijd

witte puntjes in het gezicht zijn de hormonen van mama die de beebs hebben meegekregen trekt vanzelf weer weg....

oude figuur terug nou hier absoluut niet hoor zit gewoon nog 18 kilo aan ... snik snik ik moet op dieet... maar kan me er nog niet toe zetten

slappe borsten ja die heb ik hier ook in bezit maar had ik al een beetje na de bevalling van nick meegekregen

verder heeft elise echt een slaap dag weer.. heerlijk moet ik zeggen

ben nu ook over naar de OMNEO voeding en volgens mij werkt het echt... is vooral tegen spugen en krampjes ze is in ieder geval rustiger dan gister...

nou ben ik nu nog iets vegeten?

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Wat een poepie Debie!

Kikkert, ik duim voor je dat jouw schoonmoeder met vriend het deurtje voorbij loopt.

Dwazie, fijn dat het al iets beter gaat met Elise. Wat voeding al niet kan doen he....

Normaal doen wij ook 's avonds het badje, maar Tess is vooral onrustig tussen de voeding van 4 uur tot 8 uur. Vandaar dat we dit eens gaan uitproberen.
    Ik ga even eten.

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    nou ik wil inderdaad niet te vroeg juichen maar volgens mij werkt de omneo echt...

je hebt gelijk dat je het gaat proberen om haar nu in badje te doen... hopelijk slaapt ze vanavond dan ook nog wel alleen...

20. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid dikke knuffel en hoop voor je dat ze niet komen ;)

Share This Page