Oh meis.. dikke knuff.. hoeveel krijgt hij nu per voeding? oh ja bv.. of geef je het in een fles? kan het niet onthouden wie nu wat doen..sorry
ik ga ff eten en dus nog ff snel stofzuigen...krijg straks visite.. heerlijk al die lekkernijen.. heb net zelf boterham met pindakaas naar binnen zitten werken.. kan me nog redelijk beheersen moet ik zeggen..hihhii het afvallen gaat dan ook gestaag geloof ik.. morgen maar weer s wegen... ben ff weg.. tot later
Wen, die drager is indeerdaad erg mooi. Dees, succes vandaag, hoop dat je er veel baat bij hebt. Amma, lekker uitslapen, hebben wij hier ook gedaan, Sarah was alweer om 7 uur wakker (na flesje van 6 uur, grr) en ik heb haar bij me in bed genomen en we werden pas om half 10 wakker. Vind het wel een beetje eng zo samen in bed maar ik zorg altijd dat zij nergens naar toe kan en dat ik de deken niet oveer haar heen kan trekken. En verwennen kun je ze niet, heb het daar vorige week nog met mijn huisarts over gehad. Zoals hij zei, meid, lekker knuffelen dat is wat ze willen, pas bij een maand of 3 weten ze dat als ze huilen en jij komt meteen dat ze dat vakeer moeten gaan doen. Dus doen waar je je goed bij voelt. Ik ga even een boterham eten, nee dus want er huilt er weer eentje. Ze is zo zielig, moet poepen maar lukt niet, loopt helemaal rood aan..
@Debora, fijn dat Finn goed is aangekomen! @Wen, wauw wat mooi die witte babybjorn. Ik heb er een van mijn broer gekregen...saai donkerblauw. Maar voorlopig draag ik noah toch in de Cuddle. @Ichtus, gelukkig heb je vanochtend even kunnen bijtanken. Zo'n ochtend kan wonderen doen dan opeens he! @En Dees, is Luuk nog stil? Ik hoop het voor je meid, kun je even rustig alles voorbereiden voor het onderweg zijn vanmiddag en vanavond. @Anoek, ik neem Noah soms ook in bed, maar ik leg hem dan op mijn borst, of ik leg hem zo neer dat er echt geen dekbed of kussen over hem heen kan komen. Zo, nu ga ik eens bij mijn mannen kijken!
Ik zou er voor tekenen als ik dat uberhaupt nog een keer in mijn leven zou wegen! Ik woog zo'n 68 voor de zwangerschap (bij 1.75 meter) en denk dat ik er topzwaar wel 25 was aangekomen... dus das dan 93 kilo (whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)... zou niet weten wat ik nu weeg, heb de stap nog niet durven zetten om op de weegschaal te gaan staan!
Dag allemaal. Ben volgens mij 2 dagen niet geweest. Ik ga nu eerst ff terug lezen en reageren. Tot zo
Nu we het er toch over hebben... heb meteen een weegschaal op mijn boodschappenlijstje van vandaag gezet... ben toch wel benieuwd hoeveel er al weer af is...
ik heb me net gewogen en ik ben nu alweer 2.2kg afgevallen nog 12 tegaan om mijn streef gewicht te bereiken
Kikkert, geweegt of gewogen? fijn dat je alweer lekker bent afgevallen... ik zie hier ook elke dag stukken buik verdwijnen, maar geen idee hoe het in kilo's zit...
@he balen Dees! @gewicht: ik woog 63 voor de zwangerschap, en ben 20 kg aangekomen. Ik blijf nu op 71 steken...... de ene dag 70,2 de andere dag 71,7 En dat is nu al zo'n 10 dagen zo geloof ik. Er moet toch nog wel minimaal 6kg af hoor! Maar vooral wil ik mijn buikje weer wat strakker....want dat is nu nog een best aanwezige slap buikje. Maar goed, dat zal wel komen als ik weer veel ga bewegen. hoop ik. Maar wat zouden die enorme (.)(.) eigenlijk wegen?
nou ik ben toch echt geen slanke den hihihi ik ben 1.74cm en weeg nu 82.2kg en ik wil graag 70kg of iets minder wegen lang leve sonja bakker hihihi