ik woog 54 en was 20 kilo aangekomen. nu vind ik 59 kilo prima bij mijn lengte: 1.71 m. alleen mag alles weer wat strakker, dan vind ik de kilo's niet belangrijk!
nou ik vind ze niet groter maar m'n bh's vinden van wel! haha ze hangen er half buiten soms! Moet effe nieuwe shoppen, maar daar hebben we even geen geld voor. eerst verhuizen...
ben trouwens niet echt aan het opletten met eten: ik denk altijd maar: gewoon 3 x per dag gezond eten en 1 x iets lekkers dan is het goed... zo als mama het me geleerd heeft! haha Maar ik vind dat sonja op het zelfde idee rust
Klopt debora..alleen ik doe het nu weer zonder Sonja..ik kwam erachter dat ik hee veel dingen niet lust... haha.. En zonder Sonja ben ik ook al 5 kilo afgevallen..dus gaat goed... Ik doe het ook zo..3 keer per dag gezond eten en 1 keer wat lekkers..
hah missn: dat zou ik dus ook hebben, dat ik dingen niet lust! toch ook al 5 kilo, joh! dat gaat idd goed!
dank je kan ik wel gebruiken geloof ik! heb al een tijdje geen sollicitatiegesprekken meer gedaan dus das altijd spannend!
ik was na een week gelukkig al 15 kilo kwijt. Hield toch meer vocht vast dan ik dacht en dat was meteen verdwenen gelukkig!