Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    debora, dat weet ik maar inderdaad, als je zelf iets meer uitgerust bent en je kleine uk huilt kun je meer hebben, is voor beiden partijen beter.
    We wachten af...

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Overdag huilt Rosalie gelukkig nooit zoveel, alleen 's avonds kan ze af en toe een keel opzetten :confused: zo hard kan ik nog geen eens gillen haha. En als ik er dan helemaal gek van word dan gaat ze naar papa en ga ik ff lekker rustig douchen of ff een blokje om. En dan kan ik er weer helemaal tegenaan als ik terug kom. Als ik dr niet vast heb, heb ik er trouwens ook geen last van.

3. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja hier krijgt ze Nutrilon voor hongerige baby's.. misschien dat Sarah dan veel honger heeft ofzo.. misschien als die voeding op hebt misschien eens iets voor hongerige baby's halen.. Ik heb ook de voeding voor krampjes gehad, maar hier werkt dat echt niet hoor..

4. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    hallo iedereen! Ben ik ook weer eens eventjes! Kom de laatste tijd niet zo vaak meer hier, heb het zo druk met andere dingen. En als ik dan tijd heb dan ben ik moe :)

Ik lees hier veel over doorslapen enzo! Nou wij hebben echt een ideaal kindje! Hij slaapt vanaf vorige week na de laatste voeding 8 uur! Zijn laatste voeding geven we rond 9 of 10 uur, heel soms om 8 uur. Het is maar net wanneer meneer zijn eten wil. Van de week sliep hij zelfs al 9 uur lang! Dat was echt heerlijk!
    Ik heb wel even met het cb gebeld of dat geen kwaad kon. Ze zeiden tegen mij dat als hij overdag genoeg binnen krijgt dat het dan niet zo veel uit maakt! Moet alleen wel goed zijn plas luiers in de gaten houden, maar die zijn elke keer helemaal doorweekt, dus daar zitten ook geen problemen!
    Huilen doet Aaron ook niet veel, alleen als hij honger heeft, of savonds als het een drukke dag is geweest even een uurtje!
    Hij kan ook al lekker lachen, heerlijk :D En dan maakt hij zo'n mooi AAHHAAAHHA geluidje, dan ben ik echt helemaal gelukkig :D. Vooral smorgens als we opstaan, dan gaan we eerst eten en aankleden enzo, en dan doen we aan ochtendgymastiek :p We zetten de muziek heel hard aan en dan ga ik lekker met aaron door de kamer dansen. Een lol dat hij dan heeft joh, zo leuk :D!

Nou goed, zoals je leest hebben wij een ideaal kindje, niets op aan te merken! Super gelukkig zijn we met hem!

:(
    Suus, lijkt me vreselijk om je kindje in het ziekenhuis te moeten laten! Heel veel sterkte!
    En voor iedereen die het gebruiken kan een hele dikke knuffel!

5. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heej dames, heb ff nieuwe foto's in mijn album gezet.. kusss

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    suus; leef met je mee meid, lijkt me echt vreselijk, maar hoop zo voor je dat ze de oorzaak vinden en je een kindje krijgt dat nog maar een half uurtje per dag huilt.

Vanochtend gewogen en madam is nu 4095 gram. Wat gaat dat hard he.

Heb alles gelezen maar ben zo ontzettend moe en ze wil vandaag ook alleen maar in mijn armen liggen. Hoop er morgen weer wat meer te zijn en te reageren.

heel misschien tot vanavond.

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hey meiden!

Kom me ook weer even laten zien :)

Suus, dus toch Tess voor observatie in het ziekenhuis.. Daar zit je dan met je dubbele gevoelens.. :( Dikke knuffel!

Nou, hier nog steeds gedoe met die idioot van het klusbedrijf. Ik heb hem en zijn partner eruit gegooid en vandaag zijn ze hun spullen komen halen. Die idioot wilde eerst een radiator meenemen omdat hij zei dat hij die had betaald, mijn vriend zei dat hij hem niet kreeg omdat hij hem zelf betaald had. Nou dus die idioot pakt zijn spullen en zegt dat hij nog wel een rekening stuurt. Dus ik met een vrolijk hoofd 'moet je doen joh, leuk!' We hebben namelijk intussen contact gehad met iemand van de rechtsbijstand en we staan erg sterk aangezien de idioot vreselijk slecht werk heeft afgeleverd. Dus ik vroeg nog aan de idioot of ik zijn adres mocht, vraagt ie waarom. Dus ik vertellen dat we contact hadden gehad met de rechtsbijstandverzekering, zegt ie 'jongens, bekijk het maar'.
    Dus ik 'doei!' :) Ik ben heel benieuwd of hij nog een rekening stuurt, als dat zo is gaan we naar een advocaat en een schadeclaim indienen. Hij mag al lang blij zijn dat we dat nu niet doen.. Idioot! Of had ik al dat al gezegd.. :rolleyes:

Lune is ondertussen nog steeds onrustig en slaapt 's nachts ook niet. Ik heb vannacht welgeteld 1 uur geslapen :confused: Lune meer hoor, die sliep verder op mijn borst maar ik was klaarwakker. Ook poept ze heel wisselend, gister was het bijvoorbeeld een heel hard drolletje en zonet scheet ze zich er weer helemaal onder met mij erbij (sorry :oops: )
    Ze heeft elke dag dat ze zoveel en dun poept dat het bij haar sokken in loopt. Vraag me af of dat wel normaal is.. Herkent iemand dit? Tis wel vies :D

Ik zal het ook es vragen in een topic bij 'baby en dreumes' oid, want ik ben benieuwd of het aan de voeding ligt (friso comfort)

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier is m'n moeder met een vriendin net weg.
    Ga me zo maar bezig houden met het eten. Vanavond lekker stamppot rauwe andijvie.

Suus, wat zul jij je kaal voelen zeg. Ik ben zelfs nog niet 1x zonder Tessa op pad geweest. Laat staan als ze 24 u in het ZH moet blijven. Ik denk aan je hoor, en ik hoop dat we je er hier een beetje doorheen kunnen helpen. *knuffel* ook 1 van Tessa voor Tess...

9. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Angela heeft gisteren hele dunne ontlasting gehad. Danny zat ook helemaal onder. Het zat tot ongeveer in haar nek en het liep idd haar sokje in.. bah.

Ik weet ook niet wat dat is..

10. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Suus, knuffel voor jou. Wat zal het moeilijk geweest zijn om haar achter te laten. :(

@Anoek en Diaantje, mooie foto's!

@Dees, hoe is het gesprek gegaan?

@Debora, wat fijn dat FInn zo goed is aangekomen!

@Doorslapen, ik zal al blij zijn als ze hier 's nachts tussen de voedingen weer in slaap valt.

@Gewicht, van de 15 kilo zijn er al 10 af. Maar ik was bij mijn miskraam-zwangerschap ook al aangekomen en ik wil naar het gewicht van voor die tijd (65 kilo). IK zit nu op 76 dus er mag nog wel wat af. Maar ja, met BV kan ik natuurlijk niet op dieet.

11. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Kaylee is om twee uur eindelijk in slaap gevallen, en slaapt nu nog steeds. Pfff, ze was zo ongelukkig. Krampjes en huilen. IK had haar in bad gedaan, en toen ik haar net had aangekleed heeft ze alles weer ondergepoept. Kon ik haar nog een keer in bad doen. :rolleyes: Ze poep't één keer in de twee dagen, en ze heeft er echt last van. Daarna had ik de wasmachine aangezet met alle ondergepoepte was. Kom ik net benenden, zie ik dat Nico de was in de droger heeft gedaan. Hij had een paar dingen apart over het rekje gehangen. Wat blijkt, die dingen waren gewoon nog doog. Had ik de wasmachine niet goed aangezet! Dat Nico dat niet gezien (en geroken) heeft zeg! Die heeft gewoon droge/vieze kleren in de droger gedaan. *zucht* mannen.....

12. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ja, hier draait voor mij ook alles om Kaylee. De rest komt er niet van. En ik erger me dood aan hoe Nico het huis schoonhoud. Hij doet wel alles, maar ik zie al dagen dezelfde bloemblaadjes onder verwarming liggen. Hoe stofzuigt ie dan in godsnaam? De was ligt allemaal verkeerd opgevouwen in de kasten, overal ligt stof... Maar ja, hij doet z'n best denk ik dan maar.
    Gelukkig ligt hier de school met Norah's psz op 300 meter afstand. Dus dat kunnen we nog wel lopen. :D Alhoewel ik dat nog neit gedaan heb sinds de bevalling, 't was steeds rotweer....

13. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Kaylee werd wakker, dus ik heb ik even gevoed. Hopelijk zijn de krampjes voor vandaag verdwenen.

Nico kwam net thuis met een tas vol babykleding van zijn vroegere baas. 't Zijn bijna allemaal hema kleertjes met echte gebruikssporen, die ik dus echt niet ga gebruiken voor Kaylee. Slechts een paar dingen zien er nog echt mooi uit. Dan baal ik er weer van dat die mensen kunnen denken dat ik mijn kids zulke dingen aan doe. :(

14. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Haha, ben ik hier weer eens, is er niemand. Zit ik dus lekker in mijn eentje te kletsen. 8) Nou dan ga ik Kaylee ook maar de andere borst geven want die is nu toch weer wakker geworden.

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Bedankt voor jullie medeleven dames!
    Net de fles gegeven en even lekker getutteld. Tot nu toe heeft ze nog niet gehuild bij het weggaan. Anders ben ik bang dat ik echt niet weg kan/wil.Straks om 20.00 nog een keer lekker naar haar toe en dan morgenvroeg weer.
    Haar urine is opgevangen en hebben ze naar het lab gebracht, we krijgen morgen de uitslag.
    Het is idd erg kaal thuis. Net even giga staan brullen in haar kamertje...bah bah bah.

Voor iedereen die het gebruiken kan (en ik lees best veel van jullie) een dikke knuffel!

16. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Suus nogmaals een dikke knuffel...

Ik ben net in slaap gevallen samen met Jaydee op de bank..ik had het schijnbaar nodig...

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hee meiden

nou heb net beetje bijgelezen en er stond nog al wat, wat kunnen jullie kletsen zeg ;)

@dees beetje laat maar alsnog veel sucses en een dikke knuffel
    @debora fijn om te horen dat het goed gaat met finn kan niet wachten om hem woensdag te zien :lo:
    @suus jeetje dat lijkt me vreeselijk om tess in het zh te moeten achterlaten kan me voorstellen dat je je rot voelt ook voor jou een dikke knuffel

nou en voor degene die ik vegeten ben (en dat zullen er genoeg zijn :oops: ) ook allemaal een hele dikke knuffel

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Vivian..voor jou ook een knuffel meid...voor iedereen eigenlijk...

Haha..ben lekker knuffelig vandaag..:)

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @missn haha kon wel aanstekelijk zijn ik ben ook heel knuffelig vandaag en dat vind bryan geweldig :) dus nogmaals dikke knuffel voor iedereen :)

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Jaydee vind het ook geweldig... :)

Deel Deze Pagina