hier ook heel herkenbaar jou verhaal , bryan wil totaal niet zonder mij , huil en schreeuwd alles bij elkaar , ook slaapt bryan in de maxicosi beter en in de bakerdeken .... toch dat krappe knusse gevoel denk ik , misschien idd vanavond die bakerdeken eens proberen meid !
ik lees zo nu en dan even mee , sorry als ik niet op iedereen reageer , maar ik kan het helaas nie allemaal bij houden nu , icm verbouwen hier
en hij is tochw eer gaan slapen.. hij houdt zijn moeder nu al voor de gek... Lisa is nu wel wakker dus die ga ik er wel ff uit halen.. Heb net ook ff gewebwinkeld.. lekker trui/rok en laarzen besteld.. voor maar 65 euro totaal.. nou dat mag een keer toch? tot later maar weer..
knuffel voor iedereen die het nodig heeft. maja; ilse slaapt smiddags altijd in de wipstoel, misschien vind lune dit ook fijn. ik denk niet dat dit echt kwaad kan, als ik haar heel de tijd tegen me aan heb ligt ze ook in een rare houding. tip; bij de kinderen van deze week zit een cd met 5 slaapliedjes, erg leuk en ze werd er gelijk rustig van.
jurian sliep ook als een blok in de maxicosi.. in de wagenbak wilde hij ook niet.. heb m 1 x gebruikt bij hem.. en daarna nog een paar keer geprobeerd, maar t was een en al ellende.. langleve de maxicosi.. die heb ik toen maar op het onderstel gezet en daarin was ie wel tevreden.. nu moet ik wel zeggen dat ie tijden s het rijden met dat ding altijd sliep, en thuis vaak ook wel in slaap geschommeld werd, maar ook niet altijd hoor..maar twas in ieder geval beter dat zijn bed...
Hebben jullie dat ook, van die dagen dat zo'n kleintje extreem veel slaapt? Of is er dan iets aan de hand?
kleding koop ik maar niet teveel ivm met maat net twee leuke spiegels gekocht nogmaals; draagt een minimonkey prettig of hebben jullie snel last van jullie rug :
ariel heb ik hier ook eens gevraagt en blijkt dat ze soms gewoon heel de dag slapen, kon geen kwaad als ze maar goed dronken en niet suf zijn tijdens het drinken
O nee tijdens het drinken ligt ze een beetje naar me te kijken en doet ze gewoon net als anders. Alleen na het drinken is ze nu maar heel even wakker.
Mischa is de laatste dagen ook bijna alleen maar aan 't slapen tussen de voedingen door; alleen 's ochtends een uurtje of 3 wakker maar voor de rest van de dag zou 'k haast vergeten dat ik een kind heb. Ben nog steeds de voedingen aan 't afkolven omdat de borstvoeding niet wil, maar ik ben ineens van mijn over productie af en ik ben eigenlijk bang dat mijn productie langzaam steeds verder gaat teruglopen terwijl hij natuurlijk hoe langer hoe meer nodig heeft. Heeft iemand van jullie tips hoe ik de productie weer een beetje kan opschroeven? Ik probeer wel minstens 1 x per dag allebei de borsten aan te leggen, lukt niet altijd maar soms wel. Geeft me dan wel een heel fijn gevoel en ik hoop dat de borstvoeding op een gegeven moment wel weer gewoon wil lukken. Het voeden kost me met dat kolven wel enorm veel tijd en het is vermoeiend, maar ik wil echt niet overstappen op kunstvoeding. Hij is met de flesjes borstvoeding de laatste dagen zo tot rust gekomen, vind het heerlijk dat hij zoveel slaapt eigenlijk. Oh ja... en hij begint te lachen! echt heel gaaf, gisteren toen ik hem uit zijn bedje kwam halen 's ochtends kreeg ik ineens een vette smile! Daar doe je 't toch voor! Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar 'k weet vaak ook niet wat ik moet zeggen. @ alle mensen met onrustige kindjes; HEEL VEEL STERKTE EN EEN DIKKE KNUFFEL! | @ draagzak/doek; hier geen van beiden; is ook niet heel erg nodig denk ik, zou 'm alleen aanschaffen omdat ik 't wel leuk vind, maar vanwege rugklachten al m'n hele leven denk ik dat ik 't niet lang zal volhouden met zo'n ding. @ kleding kopen; hier ook niet hoor... wil eerst weer wat van mijn oude broeken weer passen... enja, dat kan nog wel even duren vrees ik. 'k Krijg zo bezoek van mijn ex-hospita. Heb d'r wel zin in, even bijkletsen enz... maar ik ga d'r dus weer van door, even netjes maken hier. Groetjes,
zolang ze goed drinkt zal het wel goed zijn, hier soms ook echt van die dagen dat ze alleen maar slaapt. Nu net vandaag dus weer ff niet. pffff
Lieke, veel drinken (water) is vooral belangrijk en verder drink ik borstvoedingsthee. Maar wat écht helpt om je produktie te verbeteren weet ik niet. Ik heb nog steeds teveel. Ik heb trouwens een mail gestuurd naar het moedermelknetwerk om melk te schenken maar dat mag ik niet. Ik gebruik bloeddruk medicijnen en maagtabletten. Ook al mogen die gewoon met borstvoeding, ze willen medicijnenvrije melk. Jammer want er liggen al ruim 30 zakken van 150cc in de vriezer en elke dag komen er minstens 2 bij.
Over die Minimonkey, geen idee of dat lang vol te houden is. Ik heb een Premaxx draagzak (lijkt trouwens op de Minimonkey zag ik) en die gebruik ik niet. Die verkoop ik trouwens . Ik heb wel vanmorgen de Baby Bjorn ingesteld op mijn maat, die wil ik wel gaan gebruiken.
@Dees, soms wil het bij krampjes helpen om buitenkant van de bovenbeentjes te wrijven, van de heup naar de knie. En de onderrug, bij het bottige deel zeg maar. Je doet al zoveel dus misschien zit je niet op nieuwe tips te wachten, maar misschien kun je er wat mee. Dikke knuf voor jou en Luuk! Oh en ik lees dat je zoveel melk hebt, moet je dan niet juist stoppen met kolven? Een vriendin van mij had ook zoveel melk en kolfde ook veel, en veel te laat kreeg ze van een lactatie deskundige te horen dat het alleen maar erger en erger was geworden door het kolven. Want door kolven denkt je lichaam dat het meer melk moet produceren... Ze had na een paar maanden nog enorme over productie. @Maja, meid sterkte en een dikke knuffel! @Ichtus, haha wat een goeie tip van jouw CB mevrouw.....tja, van de vloer hoeven we inderdaad niet te eten. Toch heb ik het ook graag schoon. Maar nu is inderdaad misschien niet de tijd om erg poetsmieperig te zijn. Ik ga het onthouden @Lieke, met rugklachten kan een cuddle draagdoek vaak wel, omdat je brede banden hebt en je kindje dicht tegen je aan zit is het minder zwaar.
Ik zal dat wrijven eens proberen, dank je voor de tip. Ik probeer alles uit. Hij is nu net toch in slaap gevallen met een warme handdoek op zijn buikje en een paar slokken kamillethee. Nu maar hopen dat hij geen kramp krijgt in zijn slaap want dan is hij zo weer wakker. Mijn laktatiekundige weet van de produktie en vond het wel veel maar heeft verder niet zo heel veel tips gegeven. Ik moet in ieder geval minder kolven en ik ben van 7x kolven naar ongeveer 5x gegaan. Ik kolf gemiddeld nu 250-300 cc en dat was soms ver over de 300. Ik heb trouwens ook steeds vaker dat het zo'n 200 is. Maar ik zal nog eens bellen of ik misschien nog minder moet gaan kolven
Hier precies hetzelfde qua werk. Ik vond het geweldig om mijn collega's weer te zien en hun waren blij om mij weer te zien.. iedereen vroeg al wanneer ik weer kwam werken, want ze miste me haha kan me niet voorstellen.. ik zo, maar waarom dan.. ja jij bent zo'n lekkere ouwehoer... je kletst zo leuk en laat ons lachen.. nou toen werd ik ff Maar ik ga het hier ook even bekijken hoe het gaat, anders ga ik echt wel op zoek naar wat anders. Alleen het probleem is ik ben met een opleiding bezig via het werk en dan moet ik dat allemaal gaan terug betalen, dus moet nog maar ff zien dan... Ik ga nu ff terug lezen
Ja ik gebruik het hier niet voor het spugen. Angela heeft er een voller gevoel van.. voller als bij een fles met voeding voor hongerige baby's dus vandaar..