Ik kolf meer dan hij drinkt en vries de rest in. Nee, hij kan niet meer aan de borst door de reflux. Hij krijgt Nutriton door de melk en dat helpt wel wat. Je kan een papje vantevoren geven en dan aan de borst leggen maar dan dikt de melk te weinig in bij hem en spuugt hij alsnog. Net de laktatiekundige gebeld en ik mag het kolven terugbrengen naar 4x en dan goed in de gaten houden dat er geen ontsteking komt. Dat risico loop je met minder kolven namelijk. Ik mag ook geen venkelthee en borstvoedingsthee meer drinken want dat schroeft de produktie op.
Hi, ik meld me ook weer ff... Wat een dag vandaag zeg! Ik voel me helemaal niet lekker, keelpijn, spierpijn overal, beetje hoofdpijn... zal toch geen griep worden? Heb vandaag ook ineens last van mijn buik en heupen... heb ik helemaal nog niet gehad! Moet zeggen dat ik ook vanaf ik thuis ben uit 't ziekenhuis (dag 8 ) alles in het huishouden gewoon weer doe, stofzuigen, wasmanden sjouwen etc... nu zeggen heel veel mensen tegen me dat ik dit niet moet doen voorlopig, wel klein huishoudelijk werk, maar niet de zwaardere dingen... ze zeggen dat ik me nu wel goed kan voelen, maar dat ik dan later een terugslag krijg (bv last van bekken)... hoe doen jullie dat dan? trouwens knuffel voor iedereen die het nodig heeft! heb alles gelezen en leef echt met sommige van jullie mee... lijkt me erg lastig als je kleintje zo veel huilt, je hebt gewoon geen idee wat er aan de hand is! Ik vind het al lastig als Fenne 10 minuten huilt, en das dan vanwege krampjes na het eten, of omdat ze het niet leuk vind als ik haar luier verschoon en omkleed... of wat ze echt helemaal niet leuk vindt is de hik! Over BV: ik las dat sommige van jullie 1 borst per keer aanbieden... heeft jullie beeb daar dan genoeg aan? Bij mij werkt het goed als ik eerst de ene borst aanbied, dan de luier verschoon (word ze weer wakker van) en dan de andere borst aanbied... bij de 2de borst valt ze dan meestal weer in slaap... (op een enkele keer krampjes of hik na)... Slapen: Fenne is eigenlijk alleen 's ochtends 2 uurtjes wakker & rond 6 uur 's avonds 2 uurtjes... de rest van de dag en nacht slaapt ze (tussen de voedingen door)... oeh en webwinkelen, had ik het maar nooooooit ontdekt... ik blijf bezig ben nu aant wachten tot Fenne wakker wordt, gaan dan naar een verjaardag en daarna snel eten en weer kraamviste... geen idee hoe we dat nou weer allemaal moeten redden... maar ik ga Fenne echt niet wakker maken nu om naar de verjaardag te gaan, ze ligt prima in dr bedje...
Wen, je doet best wel veel ja dus misschien een stapje terug. Ik kreeg ook de tip om zwaardere dingen even aan Olaf over te laten. Stofzuigen en sjouwen doe ik dus ook nog niet. Je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen. Na een ks moet je trouwens 6 weken rustig aan doen en mag je niet zwaar tillen De griep heerst dus het kan best zijn dat je hem krijgt. Ik hoop het niet voor je trouwens!
Ooh ennuh bekkenklachten heb ik ook weer. Of dat is omdat ik teveel heb gedaan weet ik niet. Helaas is het zo dat het bij sommige vrouwen nooit meer over gaat. Mijn vriendin is er nooit helemaal vanaf gekomen. Bij mij is het ook hardstikke gammel en de oefeningen van de fysio helpen niet. Misschien komt het nog goed maar mijn rug en heupen waren al niet zo best dus kweenie......
ariel.. www.bonprix.nl is niet altijd wat leuks maar is voorla goedkoop! Lieke:..borstvoeding: ik kreeg vanmiddag een tip.. BRUIN bier en veel noten eten.. schijnt goed te zijn voor de produktie..moest er wel om lachen maar ze was bloedserieus.. ik ken eigenlijk alleen veel drinken en vaak aanleggen/kolven over dat af en toe veel slapen.. kan geen kwaad idd als ze maar helder zijn en goed drinken en plassen.. ik zou zeggen geniet ervan.. Hier is ie nu toch alweer 3 uur aan eht slapen.. lekker hoor! zat het tij nu weer tengoede keren? Het schijnt dus gewoon honger te zijn geweest...arme joch! Weet niet wat ik moet eten.. alles is op.. heb alleen nog shoarmavlees en paprika.. aardappels zijn op..nu is shoarma wel lekker, maar dat lusten de kids niet.. hmmm heb ook geen soep meer in huis en ook geen frituur ofzo...hmmm dat wordt creatief zijn.. laat ik dat in de keuken nou niet zo zijn! Dees.. Dikke knuf weer meis.. je wordt er mee bedolven.. het zit jullieook niet mee he...
Weet je wat alleen altijd zo jammer is van Bonprix ichtus.. De levering duurt zo lang.. ik heb al geen geduld.. laat staan daarvoor haha. Als ik kleren wil hebben wil ik ze ook liever gisteren dan vandaag.. Maar idd wel goedkoop ook voor mij met de grotere maten.. alle maten blijven dezelfde prijs. Tjonge maar goed dat ik niet ben gaan wandelen.. het zonnetje scheen nog wel zo lief maar nu hagelt het.. raar weer hoor... We eten vanaaf zuurkool.. mmmm
Oh dat wist ik dan weer niet van die lange levertijd hoopte nog zo voor zondag binnen te hebben.. dan wordt Marijn gedoopt..moet ik alsnog naar de winkel.... misschien heb ik mazzel.... tip tegen krampjes.. sja.. ik weet het vaak zelf niet.. weet genoeg tips, maar die izjn hier allemaal wel zo'n beetje genoemd..en ze werken ook niet altijd bij iedereen hetzelfde... Vinden jullie het rond deze tijd ook altijd zo'n chaos.. ? Koken.. voeden.. huilende beeb (nu gelukkig niet) evt andere kids die rondvliegen.. pfff kan de klok wel naar 19u kijken.. dan is het hier altijd zoooo lekker rustig...
hier is het weer ook zo raar..tis nu redelijk maar de hagelbuien hebben we hier ook gehad ja.. Lisa wil nu ineens ook een speen..sjonge zeg.. nou daar begin ik echt niet aan hoor..ze heeft m nooit gewild en nu krijgt ze m niet meer.. ik ga maar ff vlees opzetten...
@diaantje hoe doe je dat dat bepaald aantal schepjes bij de voeding? Of is he misschien beter eerst voeding voor hongerige babys te proberen want 140 cc mag hij hebben ik mag per weer 5 cc omhoog van het cb maar hij krijgt dus 1 flesje teveel (135 cc)
Rond deze tijd gaat het nog wel maar Luuk wordt altijd net wakker als ik wil beginnen met koken of als we net de eerste hap willen nemen. Vandaag slaapt hij ook slecht door de krampjes. Ik heb hem nu in zijn wipstoel pal in de zon gezet. Hij kan zijn oogjes nu niet open doen omdat hij dan in de zon kijkt. Voordeel is dat hij wel weer in slaap is gevallen doordat zijn oogjes dicht zijn en de warmte denk ik. Gemene mama ben ik
Ok Dees... misschien moet ik het idd iets rustiger aan gaan doen dan... moeilijk vind ik dat zeg, heb nog steeds nesteldrang! Fenne wordt trouwens ook wakker rond etenstijd... wilde net de pastasaus aanzetten, maar ik hoor er al weer eentje pruttelen over de babyfoon, dus eerst Fenne eten & dan mama eten!
haha lees nu je kleine onderschrift pas... moest al lachen om je oplossing, recht in de zon zodat ie zijn oogjes niet open kan doen... hilarisch! (moet er om lachen omdat ik weet dat je niet echt zo gemeen bent & 'm heus niet laat verblinden wanneer ie echt wakker wil worden )
Ik heb dus de voeding voor hongerige baby's en dan doe ik 130 water en 4 schepjes voeding en 1 of 2 schepjes johannesbroodpitmeel van Nutriton. Je zou het eerst kunnen proberen met je eigen voeding en dan 1 schepje erin.. het zijn maar hele kleine schepjes hoor die er bij zitten..
Ha dames, nou, ik ben weer iets wijzer. Tess heeft waarschijnlijk een blaasontsteking, de urine wordt nogmaals gecontroleerd. Ook vond de fysiotherapeut haar erg gespannen, hij komt morgen weer om haar goed te onderzoeken. Tess moet in ieder geval tot donderdag blijven, want dan zijn alle onderzoeken afgesloten. Pfff....niet leuk allemaal! Moet zeggen dat het alleen maar vol te houden is, door constant bezig te blijven of afleiding te zoeken. Lastig dat al die beebjes het koken als tijdstip nemen om even de longen te trainen. Ze willen vast al hun bestelling doorgeven....