Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja, dat bedoel ik, gek toch? Hoewel, er worden natuurlijk altijd nieuwe onderzoelen gedaan dus ook wel weer logisch..
    En die bv-maffia heb ik dus ook een beetje, ben blij dat jij dat als bv-mama ook vindt haha! Ik snap heel goed dat je trots bent op dat je bv geeft, dat het van jezelf komt zeg maar.. Maar ik als fv-mama ben ook heel trots op mijn meisje die zo heerlijk groeit op fv en dat wordt vaak een beetje vergeten lijkt het wel.

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    haha Wen geweldig!

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Leuke foto Wen.

Inderdaad geeft Stefan een beetje de indruk dat alleen bv maar goed is en verder niks. Ik ben het er ook niet altijd mee eens al ben ik dolblij dat ik bv geef hoor.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hoezo ondeugend? :rolleyes:

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja; kan me dat gevoel voorstellen, enne tuurlijk ben jij ook trots. Enne ik kan er slecht tegen als de kv naar voren word geschoven door mensen voor de bv bijv vriendin die begint over melkkoe e.d Ook kan ik er andersom slecht tegen, dat je slecht bezig bent met kv. Vind dat ieder een keus behoort te hebben en daar trots op mag zijn.

wen; met een lepeltje laten eten alleen gaat wel erg ver hoor. ;)

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Haha, die zou je toch opvreten Wen :)

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    jeetje die is goud waard die laatste foto, geweldig

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik zit weer in dubio, net lang haar en zit nu al weer te twijfelen of ik het ga afknippen

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    SUPER foto Wen! Wat een heerlijk moppie is het toch :D Maarre, ik dacht dat jullie vloer lichter was? Of lijkt het anders op de foto..?
    Debie, idd is het ook heel erg irritant dan bv afgekraakt wordt. Dat soort dingen snap ik sowieso niet..
    Enne, foto van je haar? :D

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ben ik weer !

we hebben eerst Gwen haar bedje een standje naar beneden gezet! want ze trek zich nu echt op mevr heeft volgens mij behoorlijke sterke spieren :confused:

@Wen gave foto super!

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik zal morgen ff pasfoto's scannen van mezelf met verschillende coupes en kleuren

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuk Debie, ben benieuwd..
    Hoi Joma! Is wel verstandig van het bedje idd, Gwen is ook een sterk meisje!

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Debie Gwen haar slaap zakje ligt trouwens nu ook niet meer vast want ze draaid nu ook zelf terug! maar voor diegene die nog niet terug draaien is het misschien een optie ;)

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja denk dat ik de box zo ook naar beneden gaat zetten alleen vindt zo ongezellig staan zo laag :rolleyes:

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuk :)

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dacht al dat je dat nu deed als ze weer terug kan draaien, lijkt me beetje eng

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wat word de nieuwe trend joma)

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    wauw, Tessa die gewoon 2 rijstwafels eet... top meissie!

Debie: Fenne drinkt altijd maar 1 borst en zit dan ook duidelijk vol, ik heb nog nooit een flesje gegeven na de borst. Heb wel eens als laatste voeding de fles gegeven met 220 cc bv, die drinkt ze dan niet helemaal leeg (dus is voldoende), maar komt vervolgens wel gewoon weer 's nachts voor voeding... ze is nog echt van het in fases drinken... is ook helemaal niet vreemd als ik zo de verhalen lees van andere bv mama's... dus neem het maar voor lief, ze zal het wel nodig hebben...
    Thanks voor het meedenken!

supermummy: wat is ze toch prachtig dat meiske van je!

Boney: ik houd het ook op dat schema... gaat de laatste dagen prima met 's ochtends 09:00 uur fruit en rond 17:00 uur groente... ga vanaf morgen ook 's middags een rijstewafel of broodkorstje tussendoor geven...
    Maar hoe doe je dat met bv op verzoek als je werken bent? Dan 'plan' jij toch ook min of meer de flesjes lijkt me? Ik kom nu op 2 x 210 cc wanneer ik werk van 09:00 tot 17:00 uur, eentje rond 10:00 uur en eentje rond 14:00 uur...

Meiske: heb de stoel niet besteld, al vind ik hem nog steeds heel gaaf... ben nog aan het twijfelen of wij niet 2 stoelen moeten kopen omdat we 2 auto's hebben... dus ben nog aanbiedingen aan het zoeken hihi

Maja: klopt, de vloer lijkt donkerder op de foto... vreemd :(
    Hoe gaat ie met Lune?
    En zwarte gordijnen wel leuk?

Joma: jeetje bed en box naar beneden... wat gaat het toch snel!

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wen; bij babydump online autostoel, voorganger van de maxicosi tobi nu 99 euro. Is de priori, heb er twee en boons nu ook

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hier alles goed, had alleen vandaag een beetje vreemde werkdag...
    Om 12:00 uur wilde ik gaan kolven maar zag ik dat het koelelement was gaan lekken in de koeltas. Het gevolg: de hele kolf en flesjes onder van dat felblauwe spul... :confused:
    Daar kon ik dus echt niet mee gaan kolven, lijkt me nog al giftig voor Fenne... maar ik heb geen voorraad meer in de vriezer en moet morgen wel weer werken... dus ik ben rond 15:00 uur met borsten die op ploffen stonden maar naar huis gegaan om de boel uit te koken en snel nog wat voedingen voor morgen te maken...
    Mijn manager kon de 'hongernood' situatie wel begrijpen en vond het prima dat ik dus eerder weg ging... wel lief!

En helaas lag de rekening van kleertjes.com na 2 maanden op de mat vandaag... jammer jammer, hoopte dat ze me vergeten waren... :)

Deel Deze Pagina