@ stofzuigen/dweilen; doe ik ook iedere dag! Soms wel 2x per dag! Ik heb ook een kat en als Rosalie dan toevallig van dr speelkleed afrolt vind ik het wel fijn als het schoon is
Huh....zit ff op kleertjes.com te kijken (bedankt Wen! ) en daar staat bij maat 80 peuter! Dan heb ik volgens hun al bijna een peuter!
Mijn huis was verder nog redelijk schoon en opgeruimd. Heb maandag en dinsdag grote schoonmaak gehouden ivm bezichtiging van ons huis dat te koop staat. Vandaar dat ik nu al klaar ben
Dat heb ik ook altijd Ariel! Ik ga nu mijn mooie meid uit haar bedje halen, badderen en voeden. Poeh poeh, wat heb ik het toch druk vandaag
ja, nu ze gaat rollen door de kamer moet het echt elke dag. daarvoor werkten we beide heel de week en hebben gelukkig geen huisdieren. ariel; dat stukje bedoelde ik idd ook als onzin hoor , enne dees wil dat boek nu ook dus wie weet wil ze hem van je overnemen
Ik sluit me volledig aan bij Ariel wat betreft bijvoeden. Je merkt echt vanzelf of jouw kindje eraan toe is. Kleertjes.com.....hmmm, ga toch even snuffelen. Hier stofzuig ik de dagen dat ik thuis ben iedere dag. De andere dagen zijn we nauwelijks thuis, dus kunnen we het ook niet smerig maken. Daarbij is Tess die dagen op het kdv en niet op onze vloer....ha ha ha.
Ik zag bij het topic gratis een code staan voor 15 procent korting bij kleertjes.com. Misschien handig te weten!
Mogguh! Tessa wilde weer 3x drinken vannacht. Ben lekker geradbraakt... Nu nog werken tot 23u... Dus ik ga nu even aan de slag zodat ik misscchien vanmiddag nog ff kan tukken. Tessa heeft net banaan op. Niet echt een succes. Het stuk is te groot om vast te pakken en veel te glibberig. Dus geen foto, heb haar moeten helpen en zit dus ook van kop tot teen onder de bananen prut Tot later!
Ow ja, en Tessa kan steeds vaker terug rollen. Gelukkig maar. Scheelt een hoop gekreun en heen en weer geloop!
Hmmm, lekkere nacht Boney! Pffff, ik hoop dat je nog even een dutje kunt doen. En we willen natuurlijk ook wel een foto van jou onder de bananenprut zien, da's ook wel leuk. Enne, kan Tessa Tess even uitleggen dat zelf terugrollen veeeeeeel stoerder is dan door mama laten helpen?
Net belde de makelaar dat die mensen graag een tweede bezichtiging willen Nu komen ze volgende week zaterdag, dus dan is hier de twwede ronde van de grote schoonmaak! Bananenprut, mjammie Ik hoop dat je nog even kan dutten Boney!
Tess KAN het ook wel, maar vindt het toch fijner als mama het doet. Soms doet ze het wel hoor, mar meestal kijkt ze mij hulpeloos aan. Ooooh Meiske, da's een goed teken. Spannend hoor, ik zal duimen dat die mensen overstag gaan.
Hoi, ben er half, eindelijk volgens plan geslapen! Jeuh.. alleen half 3 er uit en toen weer half 7.. toen pas 9u wakker! Fijn hoor. De kleine meid is wat ongedurig, dus moet later lezen. Als het lukt, heb werk weekend. Dus zal hier weinig zijn. Maandag weer vrij = mama dag. Oh.. er wordt hier eea verscherud, ha, ha, moet echt stoppen...xxxx